0.1.5(düzenlendi)

2.9K 188 25
                                    

Altı çizili yerler Türkçedir 

Flashback

" Gözler yansıtır insanı ."  dedi oğlan güzel sesi bütün ortalığı sararken .

" Sözler yansıtır insanı ." dedi gözleri oğlandayken kız . Güzel sesi doldurmamıştı belki bütün her yeri oğlanınki gibi ama bu iş inada binmişti artık ikisi için .

Uzun ve olaylı tartışmalarının ardından birbirlerine olan nefretleri gittikçe körleniyor , herhangi bir konu olsun karşı çıkıyorlardı birbirlerine .

" Sen ne bilirsin ?" dedi oğlan küçümser bakışlarıyla .

" Küstah !" yükseldiğinden dolayı ince çıkan ses ile gözleri büyümüştü oğlanın ,  böyle bir çıkış beklemiyordu . Ne dediğini anlamamıştı ama kötü bir şey söylediğini hissediyordu . Zaten Jung'dan ona bugüne kadar hiçbir iyi laf gelmemişti .

" Seni çok iyi bilen hayranların bu halini görse ne yapardı acaba Jeon ?"

Deminki sinirli halinden hiçbir eser yoktu . Gözleri alaycı şekilde gülüyordu . Gözleri bile kendisini tehdit ediyormuş gibi hissediyordu .

O bilmesede kız ilk kez aklına burada girmişti . Bu ani duygu değişimini yaşadığında beyninde yer edinmişti .

Kızın da aklına burda girmişti oğlan . Nereden bilebilirdi onun sevgiyi bilip bilmediğini ? Nasıl böyle bir şey söyleyebilirdi ?

Bilinirdi ki bir kişi aklından çıkmadığında ona duyulan nefret ile aşk arasında ince bir çizgi vardı .

Şu an için iki gencin körelmiş olan gözleri bu ince detayları göremiyordu ama tartışmalarında haklı olan yoktu .

Kalp dışarıya yansıtırdı insanı .

Gözler yalan söylerdi , sözler gerçek değildi . Peki ya kalp ?

Kalbinize söz geçirebilir miydiniz ? Ona yalan söyleyebilir miydiniz ?

Belki bir süreliğine kalbinizi kendiniz kontrol edeceğinizi düşünsenizde yanılırdınız . Kalp en sonunda kendi istediğine varırdı . Siz ne yapsanız boşa çabaydı .

Peki nefretlerinin arkasına saklanmış bu iki genç ne zaman farkına varacaklardı gerçek sevginin ? Hangisi ilk fark edecekti kalbinin nefret tohumları ile değil aşk tohumları ile filizlendiğini?

MARRY ME ? ( Düzenleniyor ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin