0.0.4 (düzenlendi)

5.3K 296 33
                                    

1 Ay Sonra

Altı çizili yazılar Korece'dir

Elimdeki kitabı kapatıp sınıfa seslenmiştim .

" Hadi oyun oynayalım."

Çantamda olan kelime kartlarını çıkarttığımda hepsinden bir sevinç nidası yükseliyordu .

" Öncelikle herkes yanındaki ile eş olacak ve buraya çağırdığımda birbirlerine kelimeyi Korece bir şekilde anlatacaklar . El , kaş göz hareketi yok . İngilizce kelime yok . Anlaşıldı mı ?"

Onaylan sesler ile ilk sıradakileri çağırmıştım ve eline tutuşturduğum kağıtlara bakmadan yerime geçmiştim .

"Süre başladı."

Dikkatimi onların Korecelerine vermiştim sonrasında .

" Bunu nasıl anlatabilirim ki ? Şimdi iki kişi ama farklı cinsiyetlere sahipler . Bunlar bir masaya oturuyorlar ve sonrasında biri elinde ince bir kitapla kalkıp seviniyor ."

" Düğün mü ?"

" Hayır , o değil . Bu ikisine şimdi ne deniyor ?"

" Evli ?"

" Doğru ."

Biten sürenin sesi ile bittiği anlaşılınca üzülmüşlerdi .Bense mutluydum çünkü bu kadar akıcı Korece konuşmaları benim için fazlasıyla iyiydi .

" Tebrik ederim Jay ve Edward beklediğimden güzel ve akıcı konuştunuz . Amacımız fazla bilmek değil akıcı konuşmak . Çok güzel anlattın ve o da çok iyi bir biçimde bildi . Yerlerinize geri geçin . Mary ile Poly sıra sizde ."

Hızla yanıma gelen çiftin heyecanı bürümüştü etrafı . Bir şeyleri yeni öğrenmenin kattığı heyecan o kadar güzel yüzlerine vurmuştu ki mutlu olmuştum tekrardan . Baya mutlu bir gün geçiriyordum . Olması gerektiğinden fazlaydı bu mutluluk bana .

" Bu aralar dünyaya fazlasıyla yayılan bir grup bu . Müzik ile ilgileniyorlar . Gözleri biraz daha ince bizimkilere göre . Ten renkleri bize göre daha açık ..."

Mary Poly'e anlatma çabasına devam ederken aklımda uyanmıştı benim zaten ne olduğu .

Geçenlerde Billboard'a katılmışlardı . Fazlasıyla hızlı bir yükselişteydiler .

Benim en gözüme batan ise o bensiz mutlu gözüküyordu . Gülüyor . Eğleniyordu .

Hala bana Hye Mi ' den bir dönüş olmamıştı .

Eve hala gitmediğini düşünüyordum . Eve gidip videomu ve evrakları görmediğini .

Hayatında neden olduğumu sorguladığım bir adamdı benim için artık o .

Gün geçtikçe Krystal ile olan ilişkisi büyüyor ve başta gelen tepkiler azalıyordu . Destekçileri fazlasıyla artıyordu . Yakalandıkları fotoğrafların altına evlenmelisiniz yazanlar çoğalıyordu .

Gerçekten sinirime dokunuyordu . Başkasıyla ilişki yaşayan birini seviyordum . O kişiyle evliydim ve şu an onun başkasıyla evlenmesi isteniyordu .

Ellerimi saçıma çıkardım ve karıştırdım öylece . Kızlar hala birbirlerine anlatmaya çalışıyorlardı ve sürenin değil zilin sesiyle bitmişti oyun .

" BTS işe BTS . Nasıl bilmezsin ? "

" Ne yani ilgi alanım değil bilmek zorunda mıyım ? " dediğinde Mary kafasıyla onaylamıştı Poly'i.

" Doğru . Kusura bakma fazla heyecandan oldu . " diyerek kolunu atmıştı arkadaşına .

" On dakika sonra tekrar burada olun çocuklar . " Oturduğum yere yayıldığımda telefonu elime almıştım . Alexa benim için taksitle almıştı ve ona  aldığım maaşlarla taksitli olarak ödeyecektim .  Her zamanki gibi sosyal medyaya adımımı attığımda üzüleceğim her halimden belliydi .

MARRY ME ? ( Düzenleniyor ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin