FİNAL

2.6K 123 28
                                    

Hani insanların tam olarak umudunu kaybettiği zamanlar vardır . Bilmediği sayamadığı zamanlar boyunca bu umutsuzlukla yaşar . Fakat bir an ne olduğunu anlamadan gelen o ışık mı demeliyim yardım mı demeliyim bilmiyorum . Elinizde günlerce umutsuz geçen o günlerde sonra öyle bir umut vardır ki . Sanki hiçbir zorluk seni durduramazmış gibi hissedersin . Fakat ilk zorlukta dibi boylarsın . İşte o anlardan birindeydim . Elimde ki umut o kadar hızlı tükenmişti ki . Ne olduğunu anlamamıştım . Fakat şuana kadar hayatımda anladığım tek şey bir umut kendiliğinden sana gelmezdi . Sen yaratır . Sen işleve geçirirdin . Ben bunu ne de olsa biraz erken anlamıştım . O gün - yeni eve getirildiğim zaman - beni aramak için gelen BTS tam bir ışıktı . Umut ışığı . Fakat dibi boylamıştı . Ondan sonraysa kendi umudumu kendim yaratmış ve hiçbir şekilde çökmemek ,dibe batmamak , üzere işleve geçirmiştim umudumu .

Beni arkalarına çeken BTS ile PD-nim'in şaşkınlığı aynı zamanda annemin bana olan kötü bakışları bir arada olmuştu . Aslında bende şaşkındım . Çünkü PD-nim'in en iyi şarkıcılarından biri onun oğluydu ve o kişi benim 'eski' olmak üzere kocamdı . Kafamdaki soruları susturmaya çalışıyordum fakat BTS ' de biliyor muydu ? sorusu hiçbir şekilde susmuyordu . Fakat aklımdan geçen en alternatif cevap beni rahatlatıyordu . Eğer ki bilmeseler burada ne işleri vardı değil mi ?

" Babacım . Eşimden ne istediğini şimdi anladım . Fakat böyle bir şeye nasıl izin vereceğimi düşünürsün . "

İlk başlarda alaycı çıkan sesi sonlara doğru o kadar sertleşmişti ki . Anlamamak elde değildi . Jungkook böyle sinirlendiği zamanlarda olacak şeyler görülebilir değildi.

"Benim yakışıklı oğlum . Anne kız arasına giremeyiz . Ve biliyorsun artık ona hiçbir şekilde karışma hakkın yok . Onun hiçbir şeyi sayılmazsın . "

Ne kadar anne kız ilişkisi dediğine şaşırsada dışarıya bir şey belli etmemeye çalışıyordu . Farkındaydım . Uzun bir zaman boyunca bir arada yaşadığım adamı tanımıştım diyebilir miydim ? Tam olarak emin değildim nedeni ise bugün olanlarla acaip bir şekilde açıktı . Birini gerçekten tanımak onun herşeyini bilmek demekmiş onu anlamıştım. Buna birbirimizden saklamaya çalıştığımız geçmişlerimizde dahildi .

"Yanılıyorsun baba . Ben hala onun sevdiği kişiyim ve o da benim sevdiğim kişi . O yüzden hala karışma hakkım var . "

" Senin değil . Benim karışmaya hakkım var . Çünkü ben onun annesiyim . "

"Kusura bakmayın hanımefendi ama kızınızı bir gram bile sevmiyorken onun hakkında bir hakkınız olduğunu söylemeyin . Lütfen . "

Lütfen'e ayrı bir alayla söylerken bana doğru dönmüştü kısa bir süreliğine . Açıkcası buradan nasıl çıkacağızımı çok merak ediyordum . Annemle imzaladığım bir anlaşma vardı . Ve onlara burayı söylerken unuttuğum bir sözleşmeydi bu . Eğer ki buradan ben ve BTS birlikte rahat bir şekilde çıkarsak annemin bize rahat vereceğini sanmıyordum . Ne kadar zor bir durumda olduğumuzdan haberleri yoktu BTS'in .

" Kızım " yavaşça ve sanki bir şey hatırlatmak istermiş gibi söylemişti . Neyi hatırlamam gerektiğini biraz önce hatırlamıştım zaten . Biraz daha sonra söylese ne oldurdu . En azından biraz düşünme sürem olabilirdi . Fakat o süre bana sunulmamıştı.

**********

" Bazenleri akışına bırakman lazım Mavi . "

" Ama hocam ben hiçbir zaman akışına bırakmadım ki . Nasıl yapacağımı bile bilmiyorum .

"O zaman bir kere direk aklına geleni yap Mavi . Sonra olacakları iyi bir şekile getirmeye çalış . Belki düşündüğün zaman olacaklardan daha güzel bir sonuca çıkarsın . "

MARRY ME ? ( Düzenleniyor ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin