0.1.9(düzenlendi)

2.7K 166 9
                                    


Hastalığın etkisinden miydi bilmiyordum fakat gözlerim kısılmış , büyük bir duygu karmaşasının içinde kaybolmak üzereydim.

İçimi büyük bir üzüntü kaplarken karnıma giren sancıyla inlemiştim . Karın sancılarımın arasında sosyal medya hesaplarından gelen her bir bildirimle telefonum susmuyordu . İçimde bir yerlerde gizlenmiş olan bir haftanın sinirini ondan çıkarmıştım . Duvara fırlatarak ...

Parçalara ayrılan telefonumun çıkardığı ses ile sanki bunu bekliyormuş gibi açılmıştı odamın kapısı . Gördüğüm yüz ile duygu karmaşam daha çok büyüdü. Aynı benim kontrolsüz büyümem gibi o da büyüdü ve öylece patladı . Gözlerimden damlalar benden habersiz hızlıca dökülmeye , alt dudağımsa titremeye başladı . Bakışları üzerimde geziniyordu ama benim artık tek işim ağlamak olmuştu . Hıçkırıklarım artmıştı. Giderek fazlalaşmış olan karın ağrılarım yüzünden ellerimi karnıma sarmıştım . O ise bu halime dayanamamış olacak ki yanıma gelmiş ve uzun zamandır hissetmediğim sarılmasını bana sunmuştu.

" Karnın mı ağrıyor ? "

Söylediğine karşılık kafa sallamıştım ama yalandı . Sadece karnım ağrımıyordu . Kalbim sızlıyordu . O kadar çok sızlıyordu ki yaşamım elimden alınmış gibi hissediyordum . Mahkemede bana sevgiyle bakmayan bakışları kalbimi o kadar sızlatıyordu ki ne tek kelime edebiliyordum ne de bir bahane bulabiliyordum. O beni sevmekten vaz mı geçmişti yoksa beni hiç sevmemiş miydi ? Ben onu çok sevdiğimden mi bakışlarını sevgiyle dolu görüyordum yoksa gerçekten öyle mi bakıyordu ? Hiçbir sorunun cevabı yoktu bende ve bu beni daha çok karmaşaya sürüklüyordu . Hıçkırıklarım gittikçe hızlandı ve nefes alışverişim bozuldu. Can çekişlerimin o anında sevgili annem sarılmayı bırakıp yüzüme baktı. Endişeyi gördüm gözlerinde . O büyük endişeyi . Kulaklarım duymamaya başlarken dudaklarını okumaya çalıştım . Oğlunu çağırdı , beni hastaneye götürmesi için .

*****

" Hyung , hadi çabuk ol ."

" Jeon , zaten stresliyim . Bana küfür ettirme sanki bilerek yavaşlatıyorum ."

" Hyung , farkındaysan burada birini kaçırıyoruz . Yavaş değil hızlı olmak zorundayız ."

Kulaklarıma gelen seslerle yerimde biraz kıpırdanmıştım fakat gözlerim açılmak istemiyordu . Büyük ihtimal yapılan sakinleştiricinin etkisindeydim ki beynim ne gelen sesleri algılıyor ne de açıklayabiliyordu . Yanlış bir durumun içinde olduğumu hislerim söylese de beynim aynı gözlerim gibi sakinleştiricinin tarafını seçti ve öylece kapandı .

MARRY ME ? ( Düzenleniyor ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin