4.

3.6K 104 10
                                    


Celú zvyšnú cestu domov som myslela len na toho debila. Fakt nad ním celý deň rozmýšľam? Neznášam ho najviac na svete. Keby nebolo jeho, svet by bol hneď oveľa krajší. Povzdychla som si, a vošla do svojho domu. Vyzula som sa a prešla do kuchyne. Vzala som si zo skrinky ovsenú tyčinku a malý džúsik, následne som skrinku zavrela a vybrala sa schodami hore do svojej izby. Tašku som hodila na stoličku a hodila sa na posteľ. Zapla som wifi a čakala na tých pár oznámení. Bolo ich naozaj len pár a to z Instagramu a Facebooku a dve správy od Blakea.

Keď som​ zdola započula buchnutie dverí, postavila som sa z postele a namierila si to dolu. Bol to môj brat, ktorý sa práve vrátil zo školy.

,,No ahoj, ako bolo v škole?" opýtal sa,  keď ma zbadal a popri tom dával svoju bundu na vešiak.

,,Ale dalo sa to a ty?" pristúpila som k nemu a objala ho.

,,V pohode" usmial sa a pokrčil ramenami.

,,Ako sa má Mia?" spýtala som sa. Mia je jeho frajerka. Vychádzame spolu napodiv dobre.

,,Ale super. Večer spolu ideme do kina" zasmial sa a vybral sa do kuchyne, kde som ho nasledovala a pozerala sa na jeho vypracovaný chrbát.

,,Jedla si?" opýtal sa a pri tom nadvihol obočie. Veľmi dobre má pozná a neznáša ak nejem.

,,No áno" založila som si ruky na prsiach a oprela sa o zárubňu.

,,A čo?" opýtal sa a na tanier si nabral zemiakový šalát. Moc sa o mňa stará. Je ako môj druhý otec. Ale o niekoľko rokov mladší.

,,Mám hore ovsenú tyčinku" povedala som a zasmiala sa.

,,To nemyslíš vážne. A čo sa tak najesť normálne?" k šalátu pridal ešte plátok kuracieho mäsa a tanier vložil do mikrovlnky.

,, Nemám chuť" povzdychla som si a prekrútila očami. Keď mikrovlnka zapípala tanier vybral a položil ho na stôl.

,,Čo sa zase stalo?" opýtal sa a sadol si oproti mne, aby na mňa videl.

,,Ale nič" povedala som​ a sadla si.

,,Nehovor prosím ťa, že nič. Poznám ťa už pár rokov" podvihol kútiky úst a pustil sa do jedenia.

,,Jeden a ten istý" povedala som a ruku si podoprela hlavou.

,,Ten, Cameron?" Spýtal sa a do úst si vložil ďalšie sústo.

,, Presne" ukázala som na neho prstom a snažila sa o úsmev.

,, Taylor prečo sa na neho nevykašleš? Už som ti to predsa vysvetľoval. Ide mu len o to, aby si sa hnevala, a aby si mala kvôli nemu zlú náladu. Ešte keď som na tú školu chodil, všimol som si ako sa správal. Akurát, že vtedy si k tebe nedovolil" spomenula som si na tie časy, keď ešte Jack chodil na školu tam kde ja. Potom, ale odišiel na výšku a všetko sa zmenilo. Do života mi prišiel on...

,,To je jasné, že si to nedovolil lebo som tam mala teba" usmiala som sa na neho a on mi úsmev opätoval.

,,Stále ma máš. Vieš, že keby sa čokoľvek dialo, alebo stalo, môžeš mi to povedať a ja všetko zariadim" usmial sa a žmurkol.

Som rada, že máme spolu takýto vzťah. Keď si zoberiem tie iné rodiny kde sa súrodenci neznášajú a najradšej by ich vymazali zo svojho života, som rada že ja a Jack pri sebe takto stojíme.

,,Mama príde až večer a otec ostáva v robote. Vraj má nočnú" povedal s plnými ústami a ja som prikývla. Škoda. Milujem naše spoločné rodinné večery, keď spolu sedíme pred televíziou, sledujeme filmy a pojedáme dobroty. Keď má mama alebo otec nočnú a nie sú s nami, nie je to ono.

Aby Jack znova nepovedal, že nejem, ukradla som si z chladničky jogurt a vyšla do svojej izby. Prezliekla som sa do domáceho úboru, ktorý pozostával z čiernych teplákových kraťasov a bieleho crop topu. Vlasy som si zopla do neposlušného drdolu a vzala si zo stola notebook. Pustila som si Mesto Kostí a začala jesť jogurt.

V polke, keď sa mi začali zatvárať oči, som film vypla a presunula sa do kúpeľne. Vyzliekla som sa a vstúpila do sprchy.

Nechala som kvapky horúcej vody dopadať na moje telo. Natiahla som sa pre sprchový gél a naniesla ho na seba. Sladká čerešňová vôňa sa rozniesla kúpeľňou. Začala som si pohmkávať Charlieho Putha a na vlasy si naniesla šampón. Vmasírovala som ho do vlasov a následne zmyla. Vodu som zastavila a natiahla sa pre uteráky vedľa sprchy. Jeden som si obmotala okolo tela a druhým som si obmotala vlasy. Opustila som ​priestor kúpeľne a vošla do svojej izby. Zo skrine som si vytiahla čisté prádlo a oblečenie na spanie. Prezliekla som sa a uteráky prehodila na radiátor v kúpeľni. Prezliekla som sa, vyfénovala si vlasy a zbehla dolu do kuchyne.

,,Ahoj mami, už si tu?" pozdravila som mamu stojacu pri sporáku a dala jej bozk na líce.

,,Ahoj miláčik, áno prišla som asi pred štvrťhodinou" usmiala sa a ja som jej úsmev opätovala.

,, O chvíľu bude hotová večera. Pôjdeš zavolať brata?" usmiala sa a ja som prikývla.

Znova som vybehla schodami hore a postavila sa pred Jackovu izbu. Zaklopala som a na tiché 'ďalej' vošla dovnútra.

,, Za chvíľu bude večera" žmurkla som a on prikývol. Potom, s Jackom v pätách, som uháňala schodmi dole. Mňa z tých schodov raz porazí.

Sadli sme si za stôl a mama pred nás položila dobre vyzerajúce rizoto.

,, Dobrú chuť" sadla si k nám a my sme si začali postupne naberať.

Keď sme dojedli, všetky taniere som odniesla do drezu.

,,Deti ja si idem už ľahnúť, som trochu únavená" povedala mama a my sme prikývli.

,,Sľubujem, že vám to  vynahradím" usmiala sa a pohladila mňa a Jacka po vlasoch.

,,To je v poriadku mami, si unavená z práce odpočiň si" povedal Jack a ja som prikývla. Má pravdu. S otcom pracujú celý deň v práci, aby pre nás zarobili peniaze. Je jasné, že keď prídu z práce sú úplne zničení. Pozrela som​ na kuchynské hodiny, ktoré ukazovali osem hodín. Dnešný deň ide strašne pomaly. Ale je koniec týždňa takže to bude asi tým. Ešte prežiť zajtrajší a pozajtrajší deň a všetko bude v poriadku. Povzdychla som si, pohladila brata, ktorý sa pripravoval na svoje rande a vyšla hore do svojej izby. Zapla som na reprák pesničku Sign of the times od Harryho Stylesa, samozrejme nie nahlas, a začala si spievať. Takto to bolo asi do desiatej. Vystriedala som už možno tridsať pesničiek kým som sa rozhodla ísť spať. Prezliekla som sa, umyla zuby, rozčesala vlasy a zaľahla do postele. Do pár minút som upadla do ríše snov.

🔥

Je iná než ostatné dievčatá. Je drzá a nenechá sa len tak ľahko ovplyvniť. Nebojí sa ma a viem že ma neznáša. To sa mi nej kurva páči. Musím si ju získať...

_________________________________

Koniec 😊 v médiách Jack❤👌😀 . (A Sign of the times ❤) .

Ako sa vám časť páčila?

Už sa nám tu objavila aj mamka. 😇 Aký máte na ňu názor?

Ďakujem za každý vote a koment ❤.

Naskytol sa nám tu aj kúsok z Cameronovho pohľadu 😇.

Vaša VikinessDallas.

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now