6.

2.7K 88 4
                                    


Zvyšok dňa som nič nevnímala. Bola som strašne naštvaná. Len on ma dokáže tak naštvať. Ak si myslí, že toto mu len tak ľahko prejde, je na veľkom omyle. Myslela som, že keď si ho prestanem všímať, nechá ma na pokoji, no teraz to posral na plnej čiare. Posral to tak, že teraz je pre mňa len niekto.

,,Bola som u riaditeľa" povedala som, keď sme sedeli večer pri telke.

,,Čože?" opýtala sa mama s pokrčeným obočím.

,,Bola som u riaditeľa" zopakovala som a ďalej sa venovala sledovaniu televízie.

,,Prečo?" spýtal sa otec.

,,Vrazila som spolužiakovi" mykla som plecami a snažila sa na to nemyslieť.

Jack bol doteraz stále ticho. Len sa na mňa pozrel a podvihol kútiky úst.

,,To nemyslíš vážne. Čo sa to s tebou deje?" spýtala sa mama a ustarostene sa na mňa pozrela. Otec vyzeral trochu naštvane.

,,Neviete čo sa stalo. Neviete aký je! On ma vyprovokoval! Stále to robí a už sa to nedalo vydržať!" skríkla som. Stále, keď sa niečo stane, zo všetkého obviňujú len mňa.

,,Prečo si nám to nepovedala?" opýtal sa otec už trochu miernejšie.

,,Pretože už nemám desať rokov a veci si viem riešiť aj sama" povedala som a v duchu začala počítať do desať, aby som znova nevybuchla.

,,Veci nevyriešiš tým, že niekomu vrazíš" povedala mama a chytila ma za ruku.

,,Mala si to povedať učiteľovi alebo nám. Našli by sme riešenie" usmiala sa, no ja som bola stále naštvaná.

,,Veci, si viem riešiť aj sama. A chybou v mojom živote bolo, že som sa musela dostať zrovna to triedy v ktorej je on" povedala som cez zuby a postavila sa z gauča. Vybehla som hore schodami a zavrela sa v izbe. Nechcem byť zlá na svojich rodičov, keď mi nič neurobili, ale najlepší spôsob ako tomu predísť, bude sa zavrieť v izbe.

Do ruky som zobrala telefón a napísala Blakeovi.

T: ideš von?:/

B: jasné^^idem pre teba

T: dobre len zazvoň:*

Musím sa odreagovať. Najlepším spôsobom bude, keď si niekde výrazim s Blakeom. Pri ňom prejdem na iné myšlienky. Väčšinu času sme vždy trávili u mňa, vonku a sem-tam aj u neho.

Prezliekla som sa do nových vecí a to do čiernych legín a sivej mikiny s kapucňou. Trochu som sa ešte upravila a vzala si ruksak do ktorého som si hodila mobil, peňaženku a vreckovky. Chvíľu na to som počula zdola zvonček a hneď na to svoje meno.

,,Taylor je tu Blake!" zakričala zdola mama. Blakea pozná a má ho veľmi rada. Bola by rada keby som s ním chodila, no ja jej vždy vysvetľujem, že Blake je môj najsamlepší kamarát.

,,Už idem!" zakričala som a schmatla tašku.

Zbehla som schodami dole a usmiala sa. Obula som si svoje čierne Vansy a na seba prehodila ešte koženku.

,,Mami, budem doma o pol desiatej možno aj skôr" povedala som a dala jej pusu na líce.

,, Nezabudni, že máš ešte úlohy Skeensová!" pohrozila mi prstom a ja som prikývla. Potom sa na nás ešte usmiala a my sme odišli. Blake šiel trochu predo mnou a ja som to využila. Rozbehla som sa a skočila na neho. On to však udržal a chytil mi nohy. Ruky som si obmotala okolo jeho krku a hlavu si položila na jeho rameno.

Nevedela som kam, nás zavedie, no bolo mi to jedno. Keď sme došli na miesto zložil ma. Bolo to detské ihrisko. To ihrisko, na ktorom sme spolu strávili asi najviac času. Usmiala som sa a sadla si na jednu s hojdačiek. Blake si sadol vedľa mňa. Doteraz ani jeden z nás nič nepovedal.

,,Čo sa stalo?" opýtal sa po chvíli ticha.

,, Nič" povedala som jednoducho a on sa zasmial.

,,Taylor, vieš, že mňa neoklameš, ani keby si chcela" podvihol kútiky úst a ja som sa usmiala.

,,Dnes som bola v riaditeľni'' povedala som a on sa na mňa zdesene pozrel.

,,Čo? Prečo?" opýtal sa.

Odpovedala som mu znova, jedným a tým istým slovom: ,, Cameron"

Len si povzdychol a pokrútil hlavou.

,,On snáď nikdy neprestane čo?" opýtal sa a zvraštil obočie.

,,Asi nie" povzdychla som si a pokrčila ramenami.

,, Nerieš ho, fakt" usmial sa a objal ma okolo pliec. Usmiala som sa a povzdychla si. Znova.

,,Tak poď" povedal. ,,Pôjdeme na pizzu čo povieš?" povedal a ja som prikývla.

Za pár minút sme stáli pred pizzeriou. Vošli sme dovnútra a sadli za najbližší stôl. Objednal pre nás jednu obrovskú šunkovú, lebo vedel že ju mám najradšej a sadol si ku mne. Sedeli sme tam asi hodinu, smiali sa a rozprávali až kým...

______________________________

Napätá chvíľka 😇

Ako sa vám to zatiaľ páčilo?
Ospravedlňujem sa že teraz časti nebudú vychádzať tak často ale musím sa učiť do školy a potom na wattpad ani nemám čas 😐

VikinessDallas 😚

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now