37.

773 19 0
                                    

Prešlo zopár týždňov. Môj život sa konečne uberal dobrým smerom. Mala som okolo seba ľudí ktorých  milujem, a oni milujú mňa. Blake sa so mnou začal znova pravidelne stýkať. S Cameronom napravili svoje naštrbené vzťahy a ja som bola konečne stopercentne šťastná. Po asi dvoch týždňoch, sme sa znova vrátili do školy. Už sme tam chodili všetci spolu. Ja s Cameronom a Blake s Vicky. Aj oni si to všetko medzi sebou vyjasnili a dali sa opäť dokopy. Bola sobota. Zobudila som sa na slnečné lúče v mojej tvári. Vonku bolo krásne. Usmiala som sa, ponaťahovala a postavila z postele. Potichu som vyšla z izby a po schodoch zišla na dolné poschodie. Jack ešte spal, tak som si urobila kávu a potichu za usadila sa za stolom. Nepočula som nič iné len tikanie nástenných hodín.

Dopila som kávu a pohár umyla. Rozmýšľala som o plánoch na víkend. Vyšla som späť hore do svojej izby a všimla si blikajúci telefón. Prišla mi správa.

Dobre ránko princezná. Hneď čo som sa zobudil som na teba myslel, chcem ťa vidieť. Čo tak dnes v bare na WallStreet spolu s Vicky a Blakom? Dvojité rande? ;) Vyzdvihnem ťa o pol štvrtej u teba doma. C.

Ani nečakal na moju odpoveď, odpovedal si za mňa.

Usmiala som sa a išla sa umyť do kúpeľne. Započula som otváranie dverí Jackovej izby, takže sa už asi zobudil. Utrela som si tvár, trochu si prečesala vlasy a vyšla von. Vošla som do izby a vyberala niečo na seba. Keďže Cameron pre mňa príde až o pol štvrtej zvolila som obyčajné čierno biele adidas tepláky a biele tielko.

Zišla som dole a pohľad sa mi naskytol na strapatého, rozospatého brata.

,,Dobré ránko" pozdravila som ho a dala mu bozk na líce.

,,Dobré" povedal ospalo a zývol si.

,,Raňajkovala si?"opýtal sa a zadíval sa na mňa.

,,Ešte nie" odvetila som a sadla som si za stôl.

Za pár minút predo mnou na stole stál tanier s toastami. Jack si sadol oproti mne a spolu sme sa naraňajkovali.

Po raňajkách som zavolala Cameronovi. Volali sme spolu asi hodinu a potom som sa vrátila k Jackovi na dolné poschodie. Sadla som si k nemu na pohovku a oprela sa o jeho rameno. Rozprávali sme sa, pozerali naše obľúbené seriály a smiali sa. Čas ubehol rýchlo. Keď boli tri hodiny išla som sa chystať na stretnutie s Cameronom. Chcela som sa mu dnes páčiť, tak som sa snažila obliecť čo najlepšie. Zvolila som čiernu úzku mini sukňu a bielu košeľu s výstrihom ktorú som si zapravila do sukne. Rukávy na košeli som si mierne vyhrnula. Vlasy som si prežehlila a nechala ich voľne padnúť na moje ramená. Namaľovala som sa a striekla na seba pár strekov voňavky. Vzala som si kabelku s peňaženkou a potrebnými vecami a pozrela načas. Stihla som sa nachystať za 20 minút.

Keď som prišla dole, Jack na mňa otočil pohľad.

,,Wau," povedal, ,,Pre koho si sa tak vyobliekala?"opýtal sa a celú si ma obzeral.

,,No pre koho asi"usmiala som a otočila sa okolo svojej osi.

,,Čo má dnes nejaký sviatok?"opýtal sa a ja som sa zasmiala.

,,Nemusí mať sviatok aby som sa pre neho pekne obliekla"prekrútila som oči a pichla ho prstom do hrude.

,,Ochvíľu pre mňa príde, ideme spolu s ním aj s Blakom na drink. Do desiatej budem doma" povedala som a dala mu pusu na líce. Len si povzdychol no potom prikývol. Keď som si obúvala tenisky začula som pred domom zastať auto. Vedela som, že je to on. Usmiala som a tesne pred tým než stihol zaklopať som otvorila dvere. Prekvapene na mňa hľadel, no usmieval sa. Zakričala som ma Jacka že už odchádzam, nečakala na jeho odpoveď a vyšla z dverí. Zavrela som a hodila sa Cameronovi okolo krku. Aj keď sme sa nedávno videli, hrozne mi chýbal. Spojil naše pery v jedne a ja som pocítila neskutočné príjemný pocit na srdci.

,,Milujem ťa", povedala som mu so slzami v očiach. Boli to slzy šťastia.

,,Veď ja teba tiež" odvetil mi a zovrel ma v silnom objatí. Potom sme sa vybrali tam, kde sme mali namierené.

Hneď pred vchodom sme natrafili na Vicky a Blakea. Oboch som objala a bolo to nádherné. Vošli sme dovnútra a sadli si. Všetci sme sa medzi sebou zhovárali. Blake normálne vychádzal s Cameronom, Cameron normálne vychádzal s Vicky a mne nič viac nechýbalo. Toto bolo totiž to, po čom som už dlhšiu dobu vážne túžila.

           

                        ********

Po nejakom čase sme sa všetci zišli u mňa doma. Mala som pri sebe priateľa ktorého som milovala, svojho najlepšieho kamaráta, svoju najlepšiu priateľku a svojho brata aj s Miou, s ktorou boli už zasa oficiálne spolu. A boli sme všetci šťastní. Aj cez tie nie veľmi úsmevné chvíle, všetko sa obrátilo na dobré. Nikdy som nestratila nádej v dokonalý život. A teraz ho skutočne mám. Pre mňa bol totiž skutočne dokonalý....

___________________________________

Ahoj.

Toto je pravdepodobne posledná časť príbehu :). Ďakujem všetkým ktorí to vydržali čítať, aj tým ktorí ma v písaní podporovali až dokonca. Vážim si každého jedného z vás. Toto určite nieje môj posledný príbeh a už pracujem na ďalšom 😇. Tento bol však môj prvý, preto som s ním nebola až taká spokojná 😅. Začala som ho písať ako 17 ročná a dnes mám už skoro 20 🙈. Aj tak ma však písanie nikdy neprestalo baviť, takže neprestanem s písaním príbehov❤. Ďakujem že ste tu boli a dúfam že si prečítate radi aj moje ďalšie, dúfam že už aj o dosť lepšie, príbehy 💘.

VikinessRaeken

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now