23.

1.9K 62 6
                                    

Do školy sme kráčali spolu. Rozprávali sme sa, smiali, užívali si chvíľu spolu. Po pár minútach sme zahli za roh kde sa nachádzala naša škola. Prvých pár dievčat na nás okamžite hodilo pohľad. Takto to bolo skoro polkou školy, ktorá tam stála. Cítila som​ sa divne, no zároveň príjemne. Nevedela som, či pozerať na nich, alebo do zeme. 

Po chvíli sa môj pohľad stretol so zlomeným Blakeovým pohľadom. Dobrá nálada ma opustila. Chvíľu na mňa len smutne pozeral, potom presunul svoj pohľad na Camerona, a ruky zaťal v päsť. Potom bez náznaku hociakého citu odišiel.

,,Prepáč mi nachvíľu"pošepla som Camovi do ucha a on prikývol. Vedel, alebo aspoň tušil čo sa deje. Rozbehla som sa za Blakeom. Vbehla som do školy a hľadala ho na preplnenej chodbe. Potom som ho zazrela, niekoľko metrov odomňa. Začala som po ňom kričať, no on sa neotáčal a ďalej sa predieral davom ľudí. Po veľmi namáhavom kričaní, a dobiehaním ho, som ho nakoniec dohonila. (xDDDDD). Chytila som ho za ruku a otočila si ho k sebe.

,,Blake..''bolo jediné slovo ktoré som zo seba dostala. Díval sa na mňa sklamane a zlomene.

,,Povedala si, že by si s ním nikdy nič nemala. Vraj tvoje city k nemu sú chladné. Vraj ho z celého srdca neznášaš. A potom, sa tu s ním zrazu len tak objavíš celá vysmiata, akoby sa medzi tebou a ním nikdy nič nestalo." Povedal a zložil si z ruky náš náramok priateľstva. Chytil mi ruku, a obrátil ju dlaňou nahor. Pozrel mi do očí a prívesok mi vložil do ruky. ,,Toto je koniec Tay"povedal a potom sa otočil a ďalej kráčal chodbou napred. Stála som tam ako obarená, neschopná pohybu. Vážne sa to teraz stalo? Pozrela som sa na náramok v mojej ruke, a naše prívesky spojila. Malo to byť navždy.

To som už neuniesla a rozplakala som sa. Vybehla som zo školy a rozbehla sa domov. Kvôli slzám v mojich očiach, som skoro nevidela pred seba. Vbehla som do domu a rozbehla sa do svojej izby. Jack bol už doma, pretože po mne začal čosi kričať. Ja som ho však nepočúvala. Zamkla som sa v izbe a zošuchla sa po nich na zem. Hlavu som si strčila do dlaní a plakala.

Stratím teraz niekoho kto pri mne bol od úplného začiatku? Niekoho kto bol so mnou v dobrom i v zlom i kvôli chybám ktoré mám? Niekoho kto ma prijal a mal má rád takú aká som? Jediného priateľa ktorého som v živote mala? Prečo? Prečo nemôžem byť už konečne šťastná? Ako mám každému vyhovieť?

Jack mi začal búchať na dvere. Snažil sa ich otvoriť no nepodarilo sa mu to. Ja som stále sedela na zemi a plakala. Nemôžem prísť o Blakea... Nemôžem... On a ja sme predsa ako jeden..

Cameron's POV:

Hľadal som Taylor po celej škole, no nikde som ju nevedel nájsť. Pýtal som sa už hádam každého, no nikto ju vraj nevidel. Potom som zbadal Blakea. Hneď som sa vybral jeho smerom. Zakričal som na neho no on sa neotáčal a stále kráčal vpred. Rozbehol som sa za ním. ,, Blake stoj!"zakričal som, no on ma mal v paži. Schmatol som ho za ruku.

,,Čo odomňa kurva chceš?!"konečne ku mne prehovoril...

,, Nevidel si náhodou Tay?"opýtal som sa ho, a dúfal že mi to povie.

,,Nie nevidel"povedal a znova sa mi otočil chrbtom.

,,A nevieš kde by mohla byť?!"znova som sa mu postavil do cesty.

,,Nie, a ani ma to nezaujíma"povedal úplne nechutným hlasom a vytrhol sa mi.

,, Obaja vieme, že ťa to zaujíma, lebo ju máš rád!"povedal som a zahľadel sa mu do očí.

,, Ak sa jej niečo stane, zabijem ťa"povedal som a on do mňa strčil.

,, Zrazu ti na nej záleží?! Zrazu by si tu bol pre ňu?! Čo si o sebe kurva myslíš?! Natrápila sa kvôli tebe hádam už dosť! JA som bol ten ktorý tu bol vždy pre ňu! A ona si aj tak vybrala teba..."posledné slová už zo seba len vydýchol. Mal však pravdu.. Ja som tu pre Tay nikdy nebol. On bol s ňou od úplného začiatku. Ja som jej celý čas len hnusne ničil život. Sledoval som Blakea ako sa stráca v diaľke. Buchol do niečiej skrinky a stratil sa v uličke. On sa kvôli nej trápi.. a mňa neznáša. Ja sa však neznášam sám. Ubližoval som dievčaťu, ktoré teraz nadovšetko milujem.

Musel som ju rýchlo nájsť. Keď je Blake teraz takýto, a správal sa takto aj ku nej, nemusí byť na tom teraz dobre.. je to jej najlepší kamarát.  Vlastne jediný ktorého kedy mala..

Kašľať na školu... Musím ísť za ňou. Vzal som si zo skrinky všetky veci a rozbehol sa von zo školy.

________________________________

Nová časť je tu😅

Snaď sa vám páči a ste s ňou aspoň trochu spokojní 😅 viem, že je to trošku shit ale dopísala som ju o pol jednej ráno takže to som bola už ​napoly mŕtva 😒..

Ako si myslíte že sa to skončí? Ako to bude s Taylor a ako s Blakeom?

Ďakujem za všetky ohlasy💜

Milujem vás 🙈❤😙

VikinessDallas💕

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now