27.

1.7K 50 6
                                    


Ležala som na hrudi svojho najlepšieho kamaráta, ktorý ma hladil po vlasoch. Jeho dotyk bol tak príjemný až som skoro zaspala, keby do mňa nešťuchol prstom s otázkou: "Spíš?". Otočila som na neho hlavu a vraždila ho pohľadom. Prisahám, že ak by som mala lasery namiesto očí, tak by bol na mieste mŕtvy.

,, Práve snívam ako ťa vraždím mojimi holými rukami,  pretože si ma zobudil zo spánku. Aká irónia, že?" Povedala som to s toľko dávkou irónie a prevrátila pri tom oči. Jeho hruď sa nadvihovala od smiechu až tak, že moja hlava pristála na opačnej strane postele.

Obaja sme sa začali smiať ešte viac, až som dostávala kŕče do brucha. Zvalila som sa na chrbát a zhlboka dýchala, aby som sa znova nerozosmiala. Posteľ sa mierne nadvihla a zachvíľu som na mojom bruchu zacítila jemný dotyk jeho ruky. Pritúlil sa ku mne a pre zmenu si on položil svoju hlavu na moju hruď. Zašla som mu rukou do vlasov a začala sa s nimi hrať.

,, Blakie?" opýtala som sa ho potichu a on mierne zaklonil hlavu.

,,Mhm?"

,, Môžem sa ťa niečo opýtať?" trochu som sa pomrvila a pomaly sa posadila, takže on svoju ťažkú hlavu presunul do môjho lona. Vtedy mi nastal nádherný pohľad do jeho krásnych modrých očí. Nikdy sa ich neviem nabažiť.

,, Čokoľvek" povedal a pousmial sa.

,,Mhm... nevadí ti, že som prišla?"

,,Ty mi nikdy nevadíš, zlato. To predsa vieš"

,,A tvojím rodičom?" stále som sa snažila tú dôležitú otázku, ktorú som mu chcela položiť oddialiť, no aj tak som sa ho na to chcela spýtať.

,,Majú ťa radi. Sú šťastní keď k nám prídeš" usmial sa a pohladil ma po líci.

,,A ja tiež, aj keď sem nechodíš až tak často" dodal a prehrabol si vlasy. Ťukla som mu prstom po nose a nakoniec som sa ho na to opýtala.

,, Čo ku mne cítiš? Aké v tebe vyvolávam pocity?"

Po tejto otázke trochu zamrzol a posadil sa.

,,Ale veď to už predsa vieš" povedal a rukou sa oprel o matrac vedľa mojej nohy.

,,Chcem to počuť znova" posúrila som ho a nohy si prekrížila do tureckého sedu.

Usmial sa, pokrútil hlavou a lepšie sa usadil.

,,Milujem ťa Taylor. Milujem ťa už dlhšiu dobu. Vedel som, že medzi nami nemôže byť nič viac, pretože si ma vždy brala len ako najlepšieho priateľa, no aj tak som sa snažil aj keď si ma odrádzala. Privádzaš ma do šialenstva. Tvoj úsmev, tvoje krásne oči a celá ty ma privádzaš do šialenstva. Keď si pri mne, moje srdce bije ako o závod. Vždy, keď sa ma len dotkneš, mnou prejde toľko adrenalínu, že by som bol schopný aj nemožného. Pre teba by som to nemožné urobil, urobil by som pre teba totiž všetko" pozeral mi hlboko do očí, v ktorých som videla lásku, úprimnosť a nehu. Nikto sa na mňa ešte nepozeral s toľko láskou ako on. A vtedy som si uvedomila dve veci.

Potrebujem ho...

Chcem ho...

Z mojich myšlienok o ňom ma vyrušil dotyk jeho dlane na mojom líci. Pozerali sme si navzájom do očí a vedeli sme, že to čo robíme je správne rozhodnutie k ďaľšiemu kroku nášho vzťahu. Viem, že len teraz som sa rozišla s Cameronom, ale zrejme až po tom rozchode som si uvedomila, čo všetko cítim k Blakeovi. Neváhala som ani sekundu a spojila naše pery v jedny. Toto rozhodnutie NIKDY v živote nebudem ľutovať, pretože je to to najlepšie rozhodnutie, ktoré som mohla kedy urobiť. Naše pery sa synchronizovane obtierali o seba a po celom mojom tele sa objavili zimomriavky rozkoše.

Blake sa odo mňa zrazu odtiahol a tak zničil tento nádherný moment plný vášne a lásky. Nechápavo som sa na neho pozerala a pohľadom sa ho pýtala, čo sa deje. Bála som sa, že som urobila niečo zlé alebo niečo, čo nechcel.

,,Ja... prepáč Taylor, nechcel som naše kamarátstvo takto pokaziť" v jeho očiach bol náznak sĺz a tak som ho rýchlo vzala do objatia a s váhaním mu dala pusu na pery.

,, Nič si nepokazil, Blakie. Ja som to tak chcela, pretože ťa potrebujem a chcem ťa mať po mojom boku, nie ako kamaráta, ale ako niečo viac" jeho zreničky sa pri týchto vetách rozžiarili ako dva diamanty, načo sa na mojej tvári pohrával úprimný a milý úsmev.

,,Už dlho som sa ťa to chystal opýtať, ale nikdy nebola vhodná chvíľa..." odmlčal sa a ja som vtedy spozornela ,,ja, Blake Gray, sa ťa pýtam Taylor Skeensová, budeš mojou princeznou?" slzy sa mi nahromadili do očí, keď si predomňa kľakol akoby ma žiadal o ruku. Škoda, že ma o ňu nepožiadal...

,, Áno Blakie, budem tvojou princeznou" vrhla som sa mu okolo krku a slzy šťastia mi skĺzli po lícach.

,, Už navždy"

,, Navždy"

___________________________________

Cheloou🤙😂(my so Simou vieme😂🔥)

Vítam vás u novej časti😋 ako sa vám páčila? Ste radi že to takto skončilo? 😏 Alebo ste čakali že to bude trochu inak?🙈

Vidíme sa pri ďalšej časti❣️




VikinessDallas🥀

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now