30.

1.4K 52 7
                                    

Pomaly som sa začala chystať. Upravila som si ten zbytok mejkapu ktorý mi ostal na tvári a upravila som si vlasy ktoré som si zopla dohora  Obliekla som sa do čiernych roztrhanych riflí a bieleho trička ktoré som si zaviazala aby nadobúdalo štýl croptopu. Navrch som si prehodila ešte čiernu koženú bundu. Usmiala som sa na seba do zrkadla a do malého čierneho ruksačika hodila peňaženku a nejaké hygienické potreby ako voňavka a vreckovky. Zatvorila som za sebou dvere a bežala dolu schodmi. Jack tam ešte nebol, ale ako ho poznám, vždy mu trvá oveľa dlhšie než mne kým sa nachystá a nikdy som nechápala prečo. Vždy sa vyhováral na to, že kým nemá dokonalé vlasy z izby nevyjde ale nešlo mi do hlavy čo si on s tými jeho krátkymi vlasmi musí toľko majstrovať. Len som pokrútila hlavou a pomaly si obula svoje čierne Conversy, ktoré už neboli vo veľmi dobrom stave. Venovala som si ešte jeden pohľad do zrkadla ktoré viselo nad obuvníkom a trochu  sa upravila. Potom som už len čakala.

Za päť minút sa Jack konečne ocitol na chodbe s úsmevom na tvári. Nevidela som na ňom nič, čo by mu muselo zaberať toľko času, veď vyzeral ako vždy. Len som pokrútila hlavou a povzdychla si.

,,Si pripravená?"opytal sa a z vešiaka si zvesoval bundu.

,,No ja áno a ty?"opýtala som sa ho s ruky si zložila na hrudi. Prikývol a obul si čierne Niky.

"Pôjdeme do klubu, tam kde som chodieval s kamarátmi ešte pred tým čo sa to stalo, vtedy keď som chodil s Miou"povedal a ja som prikývla. Nevedela som, čo sa medzi nim a Miou stalo. Viem len, že spolu chodili a vôbec neviem kedy sa rozišli. S Miou som si dokonca docela rozumela. Vlastne som si vždy s jeho kamarátmi dobre rozumela. Sú to príjemní ľudia a dokonca vedia aj dobre poradiť. Sadli sme do auta a Jack naštartoval.

Za pár minút sme sa ocitli pred veľkou rozsvietenou budovou. Zvnútra bolo počuť hlasnú hudbu. Bolo niečo po ôsmej a ľudia ešte len prichádzali. Vystúpili sme a ja za Jackom v pätách sme vstúpili dovnútra.

Videla som množstvo neznámych tvárí, ale zbadala som aj ľudí zo školy. Niektorí sa na mňa usmiali, niektorí sa mi dokonca aj pozdravili a iní na mňa len nechutne zazerali. S Jackom sme kráčali cez klub až sme došli k skupinke ľudí. Hneď som začala všetkých spoznávať. Usmiala som sa a nesmelo im zakývala. Všetci sa začali s Jackom vítať a objímať ho.

,,Vitaj späť bracho, tak rád ťa znova vidím"povedal mu Liam a mne sa na tvári zazračil malý úsmev. Liam bol vždy veľmi priateľský a myslím, že s Jackom si rozumeli najviac. Hovorili si všetko. Privítal sa so všetkými a potom sa všetky pohľady presunuli na mňa.

,,Toto je kto?"opýtal sa prekvapene Liam a pozrel sa na mňa. Zasmiala som sa a Jack spolu so mnou.

,,Ahoj Liam. Ahojte všetci"pozdravila som ich a všetci ma objali.

,,Zmenila si sa"povedal Greg a celú si ma začal obzerať.

,,Kde máš fialovú?"spýtal sa sklamane Calum. Na všetkých som sa s chuťou len smiala.

,,Chcela som sa vrátiť späť k svojej naturálnej farbe"povedala som a všetci naraz sme sa zasmiali. Jacka som po dlhej dobe videla sa smiať, a to bolo to, čo ma najviac hrialo pri srdci. Pošepkala som Jackovi že sa idem popozerať okolo. Zodvihol hlavu a aspon trikrát sa poobzeral okolo seba, potom na mňa a znova okolo seba.

,,Fajn, ale telefón maj vždy pri sebe a keby niečo tak mi zavolaj jasné?"prikývla som a dala mu pusu na líce. Potom som sa od nich vzdialila. Prechádzala som cez davy tancujúcich ľudí a snažila sa predrať na koniec, k toaletám. Keď som tam skoro bola, niekto do mňa sotil a ja som skoro padla na zem, keby ma niekto nepotiahol za ruku. Zdvihla som pohľad, a moje oči sa stretli s tými jeho. Zovrelo mi v žalúdku a do očí sa mi nahrnuli slzy.

,,Taylor", vzdychol moje meno a ja som sa mu vytrhla. Chvíľu sme na seba len bez slova hľadeli a keď som videla že sa chystá niečo povedať, len som bez slov odkráčala. Konečne som došla k toaletám a čo najrýchlejšie vošla dovnútra. No ta ma čakalo ďalšie nemilé prekvapenie...

_____________________________________

Dnes mega krátka časť😅 ospravedlňujem sa ale chcela som novú pridať čím skôr 😇😇 tak s kým sa podľa vás Taylor stretla a aké prekvapenie ju bude čakať na toaletách?

Ďakujem za všetky odozvy❤️🤞

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now