18.

2K 75 3
                                    

Blake ostal celú noc u nás. Bola som jeho prítomnosti len rada. Som šťastná, keď som s ním. Spal vedľa mňa. Pokojne si odfukoval a objímal moju chlpatú deku. Usmiala som​ sa pri pohľade na neho. Pohladila som ho po vlasoch a pomaly sa odkryla. Dnes som vstala pár minút pred tým než mi stihol pri ušiach zazvoniť môj úhlavný nepriateľ, a to budík. Vstala som z postele a potichu sa presunula do kúpeľne. Vykonala som každodennú rannú hygienu a namaľovala sa.

Obliekla som si červený svetrík s bielymi pásikmi na rukávoch a čiernu sukňu nad kolená. Vlasy som si prečesala a nechala ich tak ako sú. Keď som sa otočila, hľadel na mňa polorospatý Blake.

,,Zobudila som ťa?"opýtala som sa a milo sa usmiala.

,,Nie, neboj"povedal a pretrel si oči. Vyzeral zlato. Vlasy mal na všetky svetové strany, rozospatý výraz na tvári a na ľavom líci preležanina. Musela som sa nad ním zasmiať. Blake na mňa stále nechápavo pozeral.

,,Vyzeráš dobre"povedal, celú si ma obzrel a usmial sa.

,, Ďakujem"usmiala som sa poklonila sa pred ním. Obaja sme sa zasmiali.

,,Poďme sa najesť"navrhla som a on prikývol.

Obaja sme sa postavili a dokráčali do kuchyne. Tam už po nej pobehoval unáhlený Jack.

,, Dobré ránko"pozdravila som sa mu a on sa otočil našim smerom.

,, Dobré"povedal a dalej sa venoval svojej činnosti.

,,Už ste hore?"opýtal sa a konečne sa na nám začal venovať.

,,A ja som vám chcel urobiť  prekvapenie v podobe chutných raňajok"nahodil smutný výraz a ja som sa zasmiala.

,,Ale veď to môžeš i teraz"povedala som a spolu s Blaekom sme si sadli k stolu. Jack sa len usmial a položil pred nás dve taniere na ktorých boli dve volské oká so slaninou. Vyzeralo to chutne. Spolu sme sa do toho pustili a s chuťou to zjedli.

,,Bolo to výborné"povedala som a odniesla všetky taniere do drezu.

,,Ďakujem sestra"usmial sa a vyplazil na mňa jazyk.

,,Asi už pomaly pôjdeme"pozrela som na Jacka ktorý prikývol. Jackovi som dala na líce rýchlu rozlúčkovú pusu a Blake si s ním podal ruku. Vošli sme do predsiene a obaja sa obuli. Vyšli sme na prebúdzajúcu sa ulicu a pomaly bok po boku kráčali do školy.

Keď sme tam prišli, veľa ľudí na nás začalo hádzať pohľady a čosi si šepkali. Nevšímali sme si to. Obaja sme sebavedomo kráčali až kým som nezbala Vicky ako na mňa máva.

,,Vidíme sa potom?"opýtala som sa a pozrela na Blakea. Pozrel sa jej smerom a potom na mňa, a usmial sa.

,,Áno"znova sa usmial a ja som ho objala. Potom som sa vybrala smerom k Vicky. Hneď keď som ku nej prišla ma objala a ja som jej objatie opätovala.

,,Ahooooj ako sa máš?"povedala popri objímaní.

,,Celkom fajn a čo ty?"usmiala som sa na ňu a konečne ju pustila.

,, Dobre"usmiala sa a obe sme vkročili do budovy.

,, Počuj, máš dnes čas?"opýtala sa ma s iskričkami a nádejou v očiach.

,, Jasné, mám"usmiala som sa na ňu.

,,Nechcela by si dnes prísť ku mne? Vieš tak, porozprávali by sme sa a tak"opýtala sa a zahryzla si do pery.

,, Samozrejme že áno"usmiala som sa a drgla ju do pleca. Usmiala sa a drgla ma späť. Obe sme sa rozosmiali. Potom sme sa každá vybrali na svoju hodinu.

Celý čas som rozmýšľala len nad jednou vecou. Býva Cameron s Vicky? Nevyzerajú totiž žeby si nejak rozumeli. Bolo mi to celé divné. Ako to že som o nej doteraz nevedela? Vlastne som ani nemala ako ale aj tak.. bolo mi to celé divné. Bola som rada že pôjdem s Vicky, no zas som si nejako nebola istá.

Môže sa to totiž skončiť aj oveľa horšie ako len nevinnou prechádzkou s ňou...

________________________________

Dnes nudná a krátka ale nevedela som ako pokračovať, a potom by som nevedela čo dať do ďalšej časti.

Aký si myslíte že majú vzťah Vicky a Cameron? Sú vlastní alebo nevlastní súrodenci? Ďakujem za vaše odpovede.

VikinessDallas ❤🙈

(S touto časťou som mala menšie problémy tak ak by sa vám tam ukázala nejaká hlúposť, ignorujte to )

Bad Boys GirlWhere stories live. Discover now