Pov Luna
Mijn wekker gaat en ik open mijn ogen. Snel druk ik de wekker uit en ga rechtop zitten. Vandaag is mijn vrije dag en ik rek me nog eens goed uit. Het is negen uur dus ik heb nog drie uur de tijd voor ik met Zayn heb afgesproken. Op mijn gemak loop ik naar de badkamer en neem een lange douche. Na een half uur droog ik me af en trek wat ondergoed aan. Dan loop ik naar mijn kledingkast en bedenk wat ik aan ga doen. Uiteindelijk trek ik een skinny jeans aan met daarop een hemdje met een kort topje eroverheen. Tot slot trek ik nog een stoer leren jasje aan en mijn witte ballerina’s. Mijn haar doe ik in een knot en daarna doe ik wat make-up op. Tevreden loop ik naar beneden en maak ontbijt klaar. Ik eet snel een kom cornflakes met melk en drink er een kopje thee bij. Als ik klaar ben ruim ik alles op en kijk dan op de klok. Elf uur, ik hoef pas over drie kwartier weg.
Weer kijk ik op de klok en het is nu wel tijd om te gaan. Ik pak mijn tas en sleutels en loop de deur uit richting mijn auto. Een paar minuten later arriveer ik bij het café en zie ik Zayn al zitten, hij zwaait naar me en lacht vrolijk. Ik loop naar hem toe en als ik er ben staat hij op en geeft me een knuffel. Dan gaan we allebei zitten en vraagt een serveerster of we wat willen drinken. We bestellen en ze schrijft het op “mogen we de menukaart zien?” vraagt Zayn en ze knikt. Even later komt ze terug met ons drinken en de menukaart. “Wat wilde je me nou vertellen?” vraagt Zayn als de serveerster weer weg is. Ik zucht “ik heb je eigenlijk wat uit te leggen” dan stop ik ineens met praten en kijk weer in de menukaart. Zonder te kijken weet ik gewoon dat Zayn naar me kijkt “vertel het me maar, je kan me vertrouwen” zegt hij en dan leg ik de menukaart neer. “Oké, ik schaam me er heel erg voor, dat moet je weten en je moet beloven het tegen niemand te vertellen”. Hij knikt “ik beloof het,je kan me echt vertrouwen Luna, ik meen het”. Dan zucht ik en begin te vertellen “toen ik vijftien jaar was ontmoeten ik een jongen genaamd Kevin, hij was echt heel lief voor me en al snel was ik tot over mijn oren verliefd op hem. We kregen een relatie en de eerste paar weken waren geweldig met hem, ik kreeg veel cadeautjes en we deden veel leuke dingen. Thuis was het in die periode niet bepaalt makkelijk en ik had vaak ruzie met mijn ouders. Ik vertelde alles tegen Kevin en hij wilde me helpen en hij zei dat hij een huisje in het buitenland had en daar met mij naartoe wilde voor een nieuwe start. Ik was echt heel blij en een paar dagen later liep ik weg van huis om met hem mee te gaan. Pas toen we er bijna waren kwam ik erachter dat we heel ergens anders heen gingen en stopte we bij een hele rare club. Meteen was ik bang en Kevin sleurde me mee naar binnen. Toen zei Kevin dat hij veel voor me had gekocht en dat ik het terug moest betalen. Ze sloten me op in een kamer en ik moest met allemaal vieze mannen naar bed. Als ik niet deed wat ze zeiden werd ik geslagen, ik was compleet in hun macht!”. Zayn zit met openmond te luisteren. “Wat willen jullie eten?” vraagt een serveerster ineens. “Voor mij de kip speciaal” zegt Zayn en dan kijkt hij mij aan “ik wil graag een tosti met ham, kaas en ananas” zeg ik en dan loopt ze weer weg. “Vertel verder” zegt Zayn en ik denk even na waar ik was gebleven. “Ik was dus compleet in hun macht en heb bijna vier maanden in die club gezeten. Pas toen viel de politie de club binnen en werd ik bevrijd”. Ik zucht en speel wat met mijn servet “na Kevin kan ik jongens maar moeilijk vertrouwen” zeg ik en Zayn kijkt me meelevend aan “ik begrijp het, wow je hebt echt verschikkelijke dingen meegemaakt en ik wil je graag helpen. Weet dat ik je vriend ben en ik nooit zulke dingen zou doen! bij mij ben je veilig Luna!” zegt hij en hij pakt mijn hand en kijkt me diep in mijn ogen “ik wil je helpen maar dan moet je me wel vertrouwen, doe je dat?”. Ik denk na en kijk hem dan ook aan “oke Zayn, ik vertrouw je, ik ben blij dat we vrienden zijn”. Zayn glimlacht “ik ook”. “Daarom wil ik je graag leren zwemmen, omdat ik je vertrouw. Ik weet gewoon dat jij anders bent en dat jij me echt wil helpen”. Ondertussen wordt ons eten op tafel gezet en we beginnen te eten. “Wanneer beginnen we met de les?” vraagt Zayn en ik denk even na “je kan morgen na mijn werk wel naar het dolfijnenverblijf komen” zeg ik en Zayn steekt zijn duim op omdat zijn mond vol zit met kip. We eten verder ons eten op en als we klaar zijn betaald Zayn en lopen we naar buiten. “Ik ben echt blij dat ik je kan vertrouwen” zeg ik en ik geef hem een knuffel. “Het voelt echt goed dat mijn verhaal eruit is”zeg ik en Zayn glimlacht lief naar me.
Foto van Zayn en Luna>>>>>
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...