Part 22

263 15 1
                                    

Pov Zayn

 

Ik knijp mijn ogen dicht en dan PLONS! Ik voel hoe ik  onderwater ga . Luna zwemt gelijk omhoog en ik probeer ook te zwemmen. Dan pas merk ik dat de scooter boven op mij terecht is gekomen. Met alle macht probeer ik het van me af te krijgen en ik raak in paniek. Door het water is de scooter best wel zwaar geworden en alles begint te draaien.  Langzaam word ik slap en wordt alles zwart.

Pov Luna

 

We vallen met scooter en al in het water en ik zwem snel weer naar boven. Dan kijk ik om me heen en merk dat Zayn nog steeds niet boven is. Snel duik ik weer onder water en ik zie hem  bewusteloos op de bodem liggen met de scooter op zijn buik. OMG Zayn!  Denk ik bij mezelf en ik duw de scooter van zijn buik en pak hem vast. IK zwem naar boven en leg hem op de kant. “Zayn, kan je me horen!” schreeuw ik en ik begin hem te reanimeren. “Kom op Zayn, word wakker” mompel ik.  Op dat moment komen Niall en Liam geschrokken naar buiten stromen. “Wat is er gebeurt?” vragen ze als ik nog altijd bezig ben met reanimeren. Ik zeg niets en geef Zayn mond op mond. Voorzichtig opent hij zijn ogen, hij schiet snel een stukje overeind en spuugt een hoop water uit en begint heel erg te hoesten. “Omg Zayn, gaat het?” vraag ik geschrokken en hij kijkt me verward aan “ja, ik denk het” zegt hij en dan kijkt hij naar Niall en Liam. “We helpen je wel” zegt Liam en samen met Niall helpt hij hem overeind. “Denk je dat je kunt lopen?” vraagt Liam aan Zayn “ik kan het proberen” zeg hij en ze laten hem even los. Meteen valt hij bijna om en ze vangen hem weer op. “Oke, we brengen je wel even naar boven, je moet droge kleren aan en dan kan je beter even gaan liggen” zegt Liam en dan lopen ze naar binnen. Ze helpen hem naar zijn kamer zodat hij zich kan afdrogen en omkleden.  Ik plof op de bank en een paar minuten later komen Liam en Niall naast me zitten. “Wat is er nou gebeurt?” vraagt Niall en ik leg ze alles uit.

“Gelukkig heb je hem gered” zegt Liam als ik alles heb verteld. “Ja maar door mijn onhandige actie was hij er bijna niet meer geweest” zeg ik en ik leg mijn hoofd in mijn handen.  “Het is gelukkig goed afgelopen”zegt Niall en ik zucht. “Kom Nialler, wij halen die scooter wel even uit het water”zegt Liam en hij knikt. Even later lopen ze samen naar buiten en blijf ik alleen achter in de woonkamer. Zelf ben ik ook nog kletsnat en ik besluit me maar even om te kleden. Ik loop naar boven naar de slaapkamer van Zayn, daar liggen mijn spullen tenslotte ook. Voorzichtig open ik de deur en dan zie ik Zayn op het randje van zijn bed zitten. Inmiddels heeft hij zich al afgedroogd en omgekleed. “Hey, hoe voel je je?”  Vraag ik en dan kijkt hij op. Hij glimlacht als hij me ziet en klopt naast zich op het bed. “Laat ik dat maar niet doen, ik ben kletsnat” zeg ik en Zayn begint te grinniken. “Ben je niet boos op mij? Ik heb je bijna laten verdrinken” zeg ik en hij glimlacht “het is toch goed afgelopen, we hadden lol en het liep gewoon wat uit de hand”. “Je bent veel te lief” zeg ik en ik trek ondertussen snel droge kleren aan. Als ik klaar ben ga ik bij Zayn op bed zitten. “Het spijt me” zucht ik en Zayn trekt me in knuffel “het is goed, maak je niet druk lieverd”. “Ik hou van je “ zeg ik “ik ook van jou”. Mijn lippen komen dicht bij die van Zayn en hij houdt me vast bij mijn heupen. Dan vliegt met een zwaai de deur open en komt Niall binnenstormen. We schikken op en kijken hem verbaast aan. “Oh, kom ik ongelegen?”vraagt hij en Zayn zucht “ja, je hebt net het perfecte romantische moment verpest, Luna wilde me net gaan zoenen”. Niall begint te lachten “whoops sorry, volgende keer beter Zaynie!” roept hij en Zayn kijkt me teleurgesteld aan. “Wat is er dan zo belangrijk, dat je mijn kamer binnen komt stormen?” vraagt hij aan Niall. “Oja, over precies drie maanden begint onze nieuwe ‘where we are tour!”

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu