Part 8

411 20 1
                                    

Pov Luna

 

Het was weer een lekker dagje met de dolfijnen en ik eet even snel een broodje. Als ik het op heb maak ik me klaar voor de zwemles met Zayn. Ik heb er heel veel zin in en ik denk dat het heel leuk gaat worden. Zayn is ook gewoon zo lief voor me en ik merk echt dat hij me wilt beschermen. Ik ga hem echt steeds leuker vinden, volgens mij ben ik een beetje verliefd. Als ik me heb omgekleed zet ik alles klaar voor de les : drinken, hapjes, een plankje en flippers. Tevreden kijk ik naar alles wat ik heb klaargezet en dan komt Zayn binnen lopen. “Hey!” zegt hij vrolijk en hij knuffelt me “hey, ben je er klaar voor?” vraag ik. Hij knikt twijfelachtig en ik geef hem een schouderklopje “het komt goed, ik weet dat je het kan” . “Met jouw hulp lukt het wel” zegt hij en dan loopt hij de kleedkamer in om zich om te kleden.

In de tijd dat ik moet wachten ga ik op mijn buik bij het bad liggen. Spetter komt gelijk naar me toe en ik speel wat met hem. Hij begint vrolijk te kwetteren en dan geef ik hem een kusje op zijn snuit. Als ik zo een tijdje bezig ben komt Zayn weer binnen wandelen en ik schiet in de lach. Hij heeft een opblaasband om zijn buik en nog twee bandjes om zijn armen. Zayn, je hebt die dingen echt niet nodig hoor!” roep ik lachend “je kan echt zonder en ik ben toch bij je. Ik beloof je dat er niets gebeurt!”. Hij zucht en trekt met tegenzin de bandjes uit en haalt de band van zijn middel. Als hij klaar ik komt hij naast me op het randje van het bad zitten “En, wat ga ik als eerste leren?” vraagt hij. “Ik wilde beginnen met de schoolslag” zeg ik en ik spring het water in. We zijn bij het ondiepe gedeelte zodat we kunnen staan. “Kom je nog?” vraag ik en Zayn laat zich voorzichtig in het water zakken. “Oké, laat me eens zien hoe je denkt dat de schoolslag eruit ziet” zeg ik en Zayn twijfelt even maar maakt dan de beweging met zijn armen. “Bijna goed, als je ze nou ietsje meer strekt ga je wat sneller en kun je beter uitdrijven”. Zayn maakt een paar keer de beweging met zijn armen en als hij het goed doet steek ik mijn duim op. “Mooi, dan gaan we nu de benen oefenen”. Ik wil dat je op je buik gaat liggen” zeg ik en Zayn doet wat ik zeg. “Mag ik het proberen?” vraagt hij en ik knik. Hij begint te zwemmen en ik houd mijn handen onder zijn buik zodat hij niet onderwater zakt. “Goed zo!” roep ik als Zayn een stukje heeft gezwommen. “Je leert echt snel!” zeg ik en Zayn staat inmiddels weer rechtop in het bad. Hij begint te stralen en daar word ik echt zo blij van waardoor ik hem uit het niets een knuffel geef “ik ben trots op je” zeg ik.  Dan klim ik op de kant en pak het plankje. Ik gooi het naar Zayn en hij bekijkt het “wat moet ik hiermee?” vraagt hij en ik zwem naar hem toe. “Je pakt het vast en je gaat een stukje zwemmen. Het plankje zorgt ervoor dat je alleen je benen kan gebruiken”. “oke ik snap het!” zegt hij en hij gaat op zijn buik liggen. “Houd je armen gestrekt” zeg ik en Zayn begint te zwemmen. “Probeer echt wat meer uit te drijven Zayn, dan ga je echt sneller” roep ik naar hem en ik zie dat hij zich concentreert. Als hij een paar keer heen en weer is gezwommen zeg ik dat hij mag stoppen.

“Oké, dit was het voor vandaag” zeg ik en we gaan samen op de kant zitten. “het ging echt goed volgens mij” zegt Zayn blij en ik knik. “bedankt Luna, zonder jou had ik dit misschien nooit gedaan” en hij knuffelt me. “Ik heb nog wat hapjes gemaakt” zeg ik en Zayn wrijft in zijn handen “lekker ik heb echt honger gekregen door het zwemmen”. “Mooi zo want die hapjes gaan echt niet vanzelf op hoor!” zeg ik en dan gaan we ons eerst omkleden.  Als we klaar zijn lopen we naar een tafel naast het dolfijnenverblijf waar ik de hapjes op heb gezet. “Mmm ziet er echt heerlijk uit!” roept Zayn enthousiast en hij pakt een mini sandwich met kip. We eten alles op en dan kijk ik op de klok “wanneer hebben we de tweede les?” vraag ik en Zayn denkt na “zaterdag avond? En daarna een filmpje pakken of zo?” zegt hij. “Klinkt leuk!” zeg ik “afgesproken”.

Pov Zayn

 Helemaal hyper kom ik thuis en iedereen begint te lachen “hoe ging de zwemles?” vraag Liam. “Heel goed, ik heb vandaag de schoolslag geleerd” zeg ik blij en ik doe de beweging voor met mijn armen. “Dus Luna deed het erg goed!” zegt Harry en ik begin te blozen “ja ze is de beste lerares ooit”. “Oe, is er hier iemand verliefd!” roept Louis plagerig en hij gooit een kussen naar me. “Geef maar toe!” roept hij en ik kijk naar de grond “ja, ik denk het” zeg ik. “Goede keuze hoor, die Luna is een leuke meid en ze ziet er ook nog eens heel goed uit!” zegt Harry. “Ja ze is gewoon het mooiste en liefste meisje dat ik ooit heb ontmoet en ik hou van haar, alleen heeft het tijd nodig” zeg ik en dan plof ik bij de rest op de bank. Iedereen kijkt me vragend aan maar ik ga er niet op in. Ik heb Luna belooft om haar verhaal aan niemand te vertellen zelfs niet aan mijn beste vrienden. Als zij wil dat het geheim blijft, dan blijft het ook geheim. 

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu