Part 26

236 18 1
                                    

Pov Zayn

 

“Alsjeblieft, dit is het nummer van Luna’s moeder” zegt Selena en ze geeft me een briefje. “Haar adres staat er ook bij, je weet maar nooit”. Ik knik “bedankt Selena, ik wil gewoon dat Luna gelukkig is, dat is het allerbelangrijkste voor mij, Hou het wel geheim he! Het moet een verassing zijn voor haar” zeg ik en Selena knikt en doet net of ze haar mond dicht ritst. “Dan ga ik haar moeder nu maar bellen” zeg ik en ik lees het nummer in mijn hoofd op. Dan tik ik het in en zet mijn iphone tegen mijn oor. Gespannen wacht ik af tot er wordt opgenomen terwijl Selena toekijkt.

M: Met Mary Jones?

Z: Goedemiddag, u spreekt met Zayn Malik. Bent u de moeder van Luna Jones?

M: Ja, dat klopt, er is toch niets met mijn dochter aan de hand?

Z: Nee, maakt u zich geen zorgen mevrouw, ik bel u alleen om u uit te nodigen voor Luna’s suprise party. Ik ben haar vriendje ziet u en ik wil graag dat Luna gelukkig is en daarom wil ik u over laten vliegen als verassing. Ze mist u namelijk heel erg en ik wil dit gewoon voor jullie allebei doen.

M: Oké, hoe gaan we het dan allemaal regelen?

Z: Geen zorgen, ik regel alles voor u en u hoeft over twee weken alleen maar uw koffer in te pakken en het vliegtuig naar Londen te pakken. Dan haal ik u daar op en breng u naar een geweldig hotel dat ik voor u ga regelen. Dan kunt u zich opfrissen en dan kom ik u daarna halen voor het feest.

M:  Je bent geweldig Zayn en ik ben je zo dankbaar hiervoor. Ik heb mijn dochter nu ruim vier jaar niet gezien en ik mis haar ook verschrikkelijk. Ik wilde wel naar haar toe, maar het ging gewoon niet.

Z:  Het maakt niet uit, wat gebeurt is, is gebeurt en we richten ons nu op de toekomst. Ik ben blij dat u komt en ik stuur uw vliegticket vandaag nog op!

M: Heel erg bedankt Zayn

Z: graag gedaan, ik zie u over twee weken en we bellen nog wel

M: Ja natuurlijk, tot over twee weken, tot ziens

Z: Tot ziens

Tevreden leg ik mijn iphone weg en pak mijn laptop. “Oke, nu een ticket zoeken” zeg ik tegen Selena en ze kijkt mee op het scherm. Al gouw vind ik een ticket en ik koop het meteen. Dan stuur ik het door naar de moeder van Luna. “Jij bent gewoon het perfecte vriendje Zayn”  zegt Selena en ik glimlach “niemand is perfect hoor” . “Jawel, jij bent een uitzondering!” zegt Selena. Dan krijg ik een berichtje:

Hi schat, zullen we straks naar de bios? Love you!

XXX Luna

Ps Mis je

Meteen krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht en ik begin te blozen. “Ik moet gaan, Luna wil met me naar de film!” zeg ik en ik antwoord snel even terug:

Hi babe, is goed en ik kom er meteen aan. Love you to the moon and back!

Xxx

 

Dan sta ik op en Selena laat me uit. Als ik eenmaal onderweg ben denk ik alleen maar aan Luna. Ik ben ook gewoon smoorverliefd op haar, ze betekend alles voor mij. Als zij lacht dan lach ik ook, als ze huilt, dan huil ik ook. We delen alles met elkaar en kennen geen geheimen. Ik weet het nu gewoon zeker, Luna is de ware voor mij!

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu