Pov Zayn
Yes ze vertrouwt me, de eerste stap is gezet! Ik hoop zo dat ze me leuk gaat vinden. Ze heeft alleen wat tijd nodig en door haar verleden snap ik dat wel. Ik wil haar ook zo graag helpen en gelukkig vindt ze dat goed. “Zayn, hoorde je wel wat ik zei?” ik schik op uit mijn gedachten door Luna haar stem en ik word een beetje rood. “Nee sorry, ik was even in gedachten” zeg ik en ze kijkt me nieuwsgierig aan maar vraagt niets. Ze begint alleen een beetje te grinniken “maar wat zei je dan?” vraag ik. “Ik zei, er is vanavond een kermis in de stad en heb je zin om daar samen heen te gaan?”. Het liefst wil ik nu een paar meter de lucht in springen van vreugde maar ik probeer me in te houden “ja natuurlijk, lijkt me gezellig!” zeg ik blij. “Het begint om zeven uur” zegt Luna en ik kijk op mijn horloge “het is nu pas drie uur dus we hebben nog tijd zat, wat wil je doen?”. “We gaan een nieuwe zwembroek voor jou kopen! Voor de les” zegt ze blij en ze neemt me mee naar een sportzaak. Wauw volgens mij voelt Luna zich nu echt op haar gemak bij mij, denk ik bij mezelf. Ik snuffel wat door het rek op zoek naar een zwembroek. Dan komt Luna aanlopen met een felgekleurde zwembroek “wil je deze alsjeblieft passen?” vraagt ze en ze zet haar liefste gezicht op. “Deze is echt mooi! Ik ga hem gelijk passen” zeg ik blij en ik loop een pashokje in. “En, zit het goed?” vraag Luna van buiten het hokje “kijk zelf maar” zeg ik en ik loop zo in de zwembroek de winkel in. Luna bekijkt me van top tot teen en ik begin te grijnzen “kan je het zien” vraag ik en ze word een beetje rood. “Mooie sixpack heb je zeg” zegt ze en ik kijk naar mezelf in de spiegel. “Maar staat die zwembroek ook goed?” vraag ik en ze begint heftig te knikken. “Mooi, dit wordt hem!” roep ik blij en ik geef Luna een knuffel. Dan loop ik het pashokje weer in en trek mijn kleren aan. Als ik klaar ben betaal ik de zwembroek en lopen Luna en ik tevreden de winkel uit.
Het is zeven uur geweest en samen met Luna loop ik het kermis terrein op. Het begint al aardig druk te worden en ik word vaak aangekeken en een paar willen er met me op de foto. Luna staat er ongemakkelijk bij “oke dit was de laatste foto en handtekening voor vandaag” roep ik en iedereen loopt weg. Dan komen we aan bij een grijpautomaat. Dan zie ik knuffeldolfijntjes en stop wat geld in de automaat. Ik probeer het een paar keer en dan PINGPINGPING WE HEBBEN EEN WINNAAR!!! Trots pak ik het dolfijntje en geef het aan Luna “Alsjeblieft deze is voor jou” zeg ik en ze krijgt een grote glimlach op haar gezicht “heel erg bedank Zayn!” roept ze blij en ze geeft me een knuffel. “Yo Zayn!” hoor ik achter me en dan zie ik Liam, Harry, Louis en Niall naar ons kijken. “Ben jij nou die Luna waar hij het steeds over heeft?”vraagt Liam aan Luna. Ze knikt en ze geven elkaar een hand “leuk je te ontmoeten Luna” zegt hij. “Mooie meid zeg!” fluistert Harry in mijn oor”. “Gaan we met zijn allen in de botsauto’s?”vraagt Louis en ik kijk dan naar Luna. “Oké, is goed” zegt ze en we lopen richting de botsauto’s. Iedereen heeft een eigen auto behalve Luna want die zit bij mij. Dan gaat de bel en beginnen we. Het gaat er hard aan toe en we komen niet meer bij van het lachen. Als het is afgelopen halen we nog met zijn allen een suikerspin. en dan laat de rest ons met rust.
Samen met Luna loop ik nog een laatste rondje over de kermis. Dan trekt ze me ineens mee een fotohokje in. We maken een paar foto’s en dan kan ik het echt niet laten. Snel geef ik haar een kus op haar wang en ze wordt een beetje rood. We lopen het hokje uit en we glimlachen allebei als we de foto’s bekijken. We hebben ze expres allemaal twee keer uit laten printen zodat we ze allebei hebben.
Na een tijdje kijkt Luna op haar mobiel “ik vond het fijn met je Zayn maar ik denk dat ik maar naar huis ga nu. Morgen moet ik weer vroeg op voor de dolfijnen” zegt ze en ik knik. “Ik loop wel mee naar je auto”zeg ik en we lopen het kermisterrein af. Als we bij haar auto zijn kletsen we nog wat. “Dus ik zie je morgen om zes uur bij de dolfijnen?”vraagt ze “o en neem je nieuwe zwembroek mee!”. “Ik zal er zijn” zeg ik en dan geeft ze me een knuffel en stapt in. Ik kijk nog even hoe ze weg rijdt en dan ga ik zelf ook naar huis. Thuis ga ik gelijk in bed liggen en denk na over vanavond en over Luna. Ze is echt lief maar ze heeft gewoon teveel mee gemaakt en dat heeft ze niet verdiend. Ik vraag me af of ze me leuk vind, nou ja eerder hoop ik dat ze me leuk vindt of leuk gaat vinden. Morgen zie ik haar weer en ga ik eindelijk leren zwemmen. Ik heb het gevoel dat het met haar hulp echt gaat lukken. Luna is de enige die mijn dromen uit kan laten komen. Leren zwemmen en een show geven met de dolfijnen maar ik heb er sinds kort mijn nieuwe en grootste droom bij, Luna haar hart veroveren!
Hopelijk vinden jullie het leuk tot nu toe! Hier nog de foto van Zayn en Luna in het fotohokje>>>
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanficLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...