Part 17

346 18 2
                                    

Pov Zayn

 

Voorzichtig haal ik mijn lippen van die van Selena en ik ga een stukje achteruit zitten. Een paar minuten is het stil en we zijn allebei diep in gedachten. Wat heb ik gedaan? Ik vind Luna leuk en vervolgens zoent Selena me en ik doe gewoon mee. Het ergste is nog dat ik het nog lekker vond ook! Ik lik mijn lippen en kijk dan naar Selena, wiens blik al op mij gericht was. “Sorry dit kan niet” zeg ik en ze kijkt me vragend aan “hoezo niet?  Je bent toch single?” en ze wil me weer zoenen maar ik duw haar weg, “Ik hou van Luna oké! Ik ben verliefd op haar, daarom kan dit niet! Ik wil dit niet, ik wil jou niet maar Luna!”.  “Waarom zoen je me dan terug?” vraag ze en ik zucht “geen idee, ik weet niet wat me bezielde”. Dan sta ik op en loop naar de deur “ik moet gaan”  zeg ik en ik wil de deur uitlopen. “Zayn, blijf alsjeblieft!” roept Selena en ze staat ook op en legt een hand op mijn schouder. “Die kus betekende niets, laten we gewoon vrienden zijn en het gezellig hebben. We kunnen een film kijken met een bak popcorn?”.  Dan denk ik even na, zou ik dit nou wel doen? “Euhm oké” zeg ik en ze trekt me weer mee naar de woonkamer en ik ga weer op de bank zitten. Selena loopt naar de keuken om popcorn te maken “zoek jij maar een film uit!” roept ze vanuit de keuken en ik kijk om me heen “waar liggen de dvd’s?” roep ik naar Selena “in het kastje onder de tv!” antwoord ze vanuit de keuken. Dan sta ik op en loop naar het kastje. Er liggen een heleboel films en ik pak drie films : Forrest Gump, The Hangover en Titanic. Mmm welke zou ik kiezen?  denk ik in mezelf en op dat moment komt Selena de kamer weer inlopen. Ze kijkt naar de films die ik in mijn hand heb en ze glimlacht “Laten we the Hangover kijken, dat word lachen!” . Ik knik instemmend en leg de andere films terug in de kast en steek the Hangover in de dvd speler. Dan ga ik bij Selena op de bank zitten en pak een hand vol popcorn uit de bak op Selena haar schoot. We kijken de film en komen niet meer bij van het lachen.

 

“Blijf je hier eten?” vraagt Selena als de film is afgelopen en ik denk even na “Waarom ook niet, ik heb toch niets beters te doen” zeg ik en Selena glimlacht. “Heb je al honger?” vraagt ze en ik knik “ik rammel!”. “Dan ga ik maar koken” zegt ze en ze verdwijnt de keuken in. Ik zit alleen in de woonkamer en ik kijk even rond. Er zijn hier veel foto’s zeg!  Vooral veel van haar familie maar dan valt mijn oog op een foto van Selena en Luna. Waarschijnlijk waren ze toen op een feestje want ze dragen allebei een formele jurk. Wat is Luna toch mooi en wat ziet ze er gelukkig uit daar! Nu kan ik niet echt zeggen dat ze er gelukkig uitziet. Toen ik bij haar was keek ze de hele tijd zenuwachtig om zich heen. Alsof we bespiet werden of zo, het was heel raar. “Dat was op mijn achttiende verjaardag, we hadden toen een dansclub afgehuurd en het was echt geweldig” zegt Selena, die ondertussen bij me is komen staan. “Ze ziet er zo gelukkig uit daar” zeg ik en ze knikt “toen ging het net weer allemaal goed met haar en was ze weer vrolijk, Kevin zat in de gevangenis en ze had net een eigen huis zodat ze van het gezeur van haar ouders af was. En in dat jaar kwam ze ook bij de dolfijnen werken. Nog niet als trainer maar als assistente want ze was nog niet klaar met haar studie. Pas toen ze haar diploma had gehaald werd ze dolfijnentrainster”. “Wauw” zucht ik “Kon ik maar iets doen zodat ze weer zo gelukkig werd” zeg ik en Selena legt een hand op  mijn schouder. “Dat kan je ook, je moet er voor haar zijn en haar helpen. Weet je, volgens mij heeft ze jou gewoon nodig maar weet ze dat zelf nog niet. Ze vind jou ook leuk, dat zie ik gewoon aan haar, alleen snap ik niet waarom ze je in een keer niet meer wil zien”. “Ik snap het ook niet, we hebben het best leuk gehad en het voelt alsof ik haar al jaren ken, alleen zijn die jaren nog geen twee weken. Zo kort ken ik haar nog maar en het is raar maar in die tijd ben ik echt veel van haar gaan houden. Ze is bijzonder”. Ik wrijf met mijn vinger over de foto. “Dat is ze zeker” zegt Selena en dan loopt ze de keuken weer in.

 

Pov Luna

 

Voor de laatste keer kijk ik nog even bij Spetter en dan maak ik alles klaar voor de nacht. Tevreden kijk ik even rond en dan is alles klaar. Ik pak mijn tas en loop richting mijn auto. Onderweg check ik mijn mobiel en ik zie dat ik meerdere keren door Kevin ben gebeld ,Shit! Denk ik bij mezelf. Hij zei dat hij me wat zou doen als ik niet op zou nemen. Hem terug bellen durf ik niet dus ik besluit maar om rustig naar mijn auto te lopen. Ik sluit het hek van het dolfinarium af en kijk dan goed om me heen of ik iemand zie.  Voorzichtig loop ik naar mijn auto en net als ik in wil stappen voel ik een ruk aan mijn arm. “Nee hè!” zeg ik en ik slik. “je hebt zeker gemist hè?” zegt Kevin en ik rol met mijn ogen “als kiespijn” zeg ik en ik voel hoe Kevin zijn nagels in mijn vel steken. Ik bijt op mijn lip “waarom nam jij je mobiel niet op?” vraagt hij maar tijd om te antwoorden heb ik niet want hij sleurt me mee een steegje in. “Auw je doet me pijn!” roep ik en hij duwt me tegen de muur. Het zweet breekt me uit en mijn hart gaat flink te keer. “Wat ga je met me doen?” vraag ik bang. “je kan beter vragen wat ‘wij’ met jou gaan doen” grinnikt hij en dan verschijnen John en Steven achter hem. “Kijk kijk kijk ons prinsesje heeft niet goed geluisterd?” zegt John  en Steven wrijft in zijn handen. “H-h-hhet spijt me het zal niet meer gebeuren” stotter ik “te laat! Jij gaat hier voor boeten!” zeg Kevin. Hij haalt een scherp mesje uit zijn zak en ik begin te gillen. “Houd je kop! Het doe maar heel even pijn”.

 

Pov Zayn

 

Selena had heerlijke kip gemaakt en ik heb echt goed gegeten. Voldaan loop ik naar huis en onderweg kom ik langs het dolfinarium. Dan zie ik Luna haar auto nog op de parkeerplaats staan. Wat vreemd denk ik bij mezelf en ik kijk of er nog ergens licht brand maar alles is donker. Dan hoor ik ineens een harde gil. Dat was Luna! Ik twijfel geen seconde en ren op het gegil af. Ik ren een steegje in en stop als ik drie jongens zie staan. “Houd je kop, het doet maar heel even pijn” sist één van de jongens en ik zie dat hij een mesje tevoorschijn haalt. Dan zie ik Luna bang tegen een muur gedrukt. Het enige wat nu door me heen gaat is woede. Hoe durft hij haar pijn te doen. Snel pak ik mijn mobiel uit mijn zak en ik bel de politie.

 

 

“U moet nu komen,een vriendin wordt mishandeld door drie jongens en ze zijn gewapend, ik ben bang dat ze haar gaan vermoorden!” fluister ik in paniek zodat ze me niet horen. “Met wie spreek ik?” vraagt de agent “met Zayn Malik”. “De Zayn Malik?” ik zucht “ja de Zayn Malik maar u moet nu meteen komen!”. “Oké waar bevind u zich nu?” “Strandboulevard Oost , in een steegje” zeg ik. “Oké blijf daar, we zijn er binnen enkele minuten!”.

Ik hang op en kijk weer naar de jongens en een van hen houd het mes nu gevaarlijk dicht bij Luna haar  keel. Ik kan hier niet niks blijven doen dus ik ren er op af. “Blij met je poten van haar af begrepen!” schreeuw ik en ze draaien zich om en beginnen te lachen. Luna kijkt me bang aan en ik zie dat ze huilt. “Kijk nou wie we hier hebben, jou vriendje denkt je te kunnen redden” grapt de jongen met het mes in zijn hand. “John, Steven, grijp hem!” roept hij en ze pakken me vast  en ze duwen me tegen de muur naast Luna. Ze John en Steven houden mij vast en die andere jongen heeft nog steeds Luna in zijn greep. “Ik zei toch dat je beter niet bij mij in de buurt kon komen, nu doen ze jou ook pijn” zegt Luna bang. “Geen zorgen, ik heb alles onder controle” fluister ik in haar oor. “Wat ga je met hem doen Kevin?”  vraagt John. Kevin? Is hij die gek die Luna Zoveel pijn heeft gedaan en haar het leven zuur maakte, nou ja maakt. Hij zat toch in de gevangenis? “ik steek hem neer” zegt hij “maar jullie kende het gezegde: Dames gaan voor!” roept hij en ik houd Luna haar hand stevig vast. Hij houd het mes bij haar keel en grijnst. Hij steekt het puntje in haar vel en ik zie dat Luna tranen in haar ogen krijgt van de pijn. Hij maakt een klein sneetje in haar nek en dan kijkt hij naar mij “of wil jij toch eerst?” grinnikt hij. Hij haalt het mes uit Luna haar nek en komt bij mij staan. Ik kan niets doen en hij duwt het puntje in mijn keel………

Heey dit was even een lang stuk omdat ik de komende week niet kan updaten omdat ik met school naar Londen ga. Ik ga misschien One Direction wel tegen komen want zij zijn daar dan ook! OMD!!!!!!. Maar ik beloof dat ik vrijdag of zaterdag weer updated

xxx

Hier nog de foto van Luna en Selena>>>>>

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu