Part 10

314 18 1
                                    

Pov Luna

Ik draai me om, mijn vermoedens kloppen. “Kk-kevin wat ddd-oe jij hier? Jij zat toch in de gevangenis?”. Hij begint te grinniken en komt dichterbij waardoor ik helemaal tegen mijn auto sta gedrukt. Zijn adem voel ik in mijn gezicht en mijn hart gaat als een bezetene te keer. Angst gaat door mijn hele lichaam en ik sta verschrikkelijk te trillen. “Dat dacht je dan fout schat, ik ben een paar weken terug vrij gelaten wegens goed gedrag”.  Hij gaat steeds dichter tegen me aan staan en ik ben bang dat hij me iets aan gaat doen. “Je moet niet bang voor mij zijn schat, wij gaan het heel leuk hebben samen” zegt hij met een grijns op zijn gezicht. “Noem mij alsjeblieft geen schat” zeg ik zacht. “Ik noem je schat wanneer ik dat wil” zeg hij en hij likt zijn lippen. “Ik wilde eigenlijk net naar huis gaan…” verder kom ik niet want Kevin begint te lachen “naar huis?, nou dat dacht ik niet” zegt hij met een gemene blik in zijn ogen. “Jij gaat mij gezelschap houden”. Hij drukt ergens in mijn hals waardoor ik ineen zak. “Wat heb je gedaan? Ik kan me niet bewegen” zeg ik in paniek. “Dat is juist de bedoeling” zegt hij en hij gooit me over zijn schouder. Een paar tellen later wordt ik op een stoel in een auto gegooid en doet hij de deur op slot. Daar zit ik dan, half verlamt op de bijrijderstoel van Kevin zijn auto. Zachtjes begin ik te huilen, waarom moet dit mij overkomen. Even later stapt Kevin ook in de auto en rijden we weg. Allerlei vragen spoken door mijn hoofd maar ik durf niets te zeggen, straks krijg ik nog klappen. Bij het idee breekt het zweet me uit maar ik probeer mezelf rustig te houden en Kevin niet mijn angst te laten zien. Waarschijnlijk weet hij wel dat ik als de dood voor hem ben.  Ik kijk naast me en zie dat hij een sigaret heeft opgestoken en zijn raam op een kier heeft gezet. “Je ziet er goed uit” zegt hij “je hebt echt een perfect figuur”. Ik rol met mijn ogen en hij ziet het. Van schik bijt ik op mijn lip maar tot mijn verbazing doet hij niets. Ik staar uit het raam en luister naar het getik van de regen op het dak van de auto. Ineens zie ik dat Kevin zijn hand op mijn been legt en een beetje begint te knijpen. Gelukkig ben ik nog steeds verlamd en voel ik er weinig van maar toch bezorgt het me rillingen. “Jij gaat de laatste tijd toch veel met die One Direction homo om, hoe heette hij nou” hij denkt na “O ja Zayn Malik”. Hij begint te grinniken “hij is echt niet te vertrouwen, heb ik gehoord”. Als ik me kon bewegen had ik hem echt een klap willen verkopen maar in plaats daarvan barst ik in tranen uit “hoe weet jij dat nou?” zeg ik “dat is overal in het nieuws” zegt Kevin. “Als er iemand is die je niet kan vertrouwen ben jij het wel klootzak!” roep ik “effe dimmen schat, heb ik ooit tegen je gelogen?”. Ik begin te lachen “jij zou mij meenemen naar een huisje in het buitenland maar in plaats daarvan zetten je me tussen de hoeren”. “Dat was toch een leuk huisje en het was in het buitenland” zegt hij en een brede grijns staat er op zijn gezicht. Dan valt er ineens een dodelijke stilte en we staren allebei voor ons uit. Minuten lijken uren en ik zie hoe Kevin zijn sigaret uitdrukt. Langzaam komt mijn gevoel weer terug en ik probeer mezelf weer te bewegen. Heel voorzichtig beweeg ik mijn benen zodat Kevin het niet ziet. “We zijn er” zegt Kevin ineens en pas dan merk ik dat we zijn gestopt. Kevin stapt uit en pas dan zie ik een pistool in zijn achterzak en ik slik. Dan gaat mijn portier open en trekt Kevin mij uit de auto. Hij houd mijn armen stevig vast en neemt me mee een groot huis in en als ik binnen kom zie ik nog meer bekende gezichten. Op een enorme bank zitten John, Steven en natuurlijk Macy, het verwende nest. “Kijk eens wie er weer terug is” zegt Macy met een arrogante blik in haar ogen. Ik zeg niets en kijk naar de grond wat haat ik dat wijf toch! “Ik praat tegen je!” roep ze en dan voel ik dat Kevin in mijn kont knijpt. “Auw!” roep ik  “ons prinsesje kan toch praten” zegt Macy met een kinderachtig stemmetje en ik voel woede in me opkomen. “Kom schat, wij gaan naar boven” zegt Kevin en hij trekt me mee de trap op. “Wat wil je toch van mij, heb ik je ooit wat misdaan?” roep ik naar Kevin “door jou heb  ik ruim vier jaar in de bak gezeten en je hebt dus wel wat goed te maken” zeg hij en hij gooit me op zijn bed.  Hij gaat naast me zitten en begint me te zoenen. Doodsbang zit ik daar zonder dat ik iets terug durf te doen. Hij duwt me op mijn rug en begint me uit te kleden. Dan gaat hij op me liggen.

Paar uur later

Ik word wakker op Kevin zijn kamer en al snel merk ik dat ik alleen ben. Mijn kleren liggen op de grond en ik besluit me snel aan te kleden. Ik voel me verschrikkelijke, hij heeft me gewoon verkracht. Ik loop naar de deur en merk dat hij op slot zit. Helemaal kapot zak ik ineen tegen de muur en barst in huilen uit. Zouden Zayn en Selena al merken dat ik weg ben? Hoelang zit ik hier eigenlijk al? Dan  hoor ik voetstappen op de gang en spring ik op. Met een klap gaat de deur open en Kevin komt binnenstormen.

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu