Part 31

171 15 2
                                    

Pov Luna:

 

Een beetje gespannen wordt ik wakker, vandaag is het dan zo ver, de nieuwe dolfijnenshow komt. Ik sla de dekens van me af en check mijn mobiel en zie dat ik een berichtje van Zayn heb:

Hey liefie,

 

Happy birthay!

Love u en zie je straks, deze dag wordt geweldig! Dat beloof ik.

 

Xxx

 

Ik lees het en krijg een glimlach op mijn gezicht. Wacht hoe weet hij dat ik vandaag jarig ben? Dat heb ik hem helemaal niet verteld want ik wil eigenlijk helemaal niet jarig zijn! Ik zucht en leg mijn mobiel weer weg. Dan loop ik maar naar de badkamer om me klaar te maken. Als ik klaar ben pak ik mijn tas en loop naar beneden om wat te eten. Ik pak snel een appel en loop de deur uit.

Bij het dolfinarium zie ik Zayn al op me wachten bij de ingang. Ik stap uit mijn auto en loop naar hem toe. “Hey birthday girl!” zegt hij en hij geeft me een knuffel. Hij glimlacht naar me maar ik krijg tranen in mijn ogen. “Nee Zayn, ik wil dit niet, ik wil niet jarig zijn” zeg ik en ik wil doorlopen. Zayn houdt me tegen en pakt me bij mijn arm “wacht, dit wordt echt de beste verjaardag ooit, daar ga ik voor zorgen” zegt hij en ik kijk hem diep in zijn ogen aan. “Dat wordt dan echt heel lastig voor je” zeg ik en hij glimlacht “vertouw me nou maar, dan komt alles goed” zegt hij en hij pakt mijn hand. Bij het dolfijnenverblijf zetten we alles klaar en nemen de show nog 1 keer door. Na de bespreking komt Niall ineens binnengestormd en fluistert iets in Zayn zijn oor. Hij knikt en dan loopt Zayn met hem mee naar buiten. Ik kijk ze na en vraag mezelf af wat ze gaan doen. Ondertussen maak ik mezelf helemaal klaar voor de show.

Pov Zayn:

Niall neemt me mee naar buiten waar Mary staat te wachten. We lopen naar haar toe en ik zie dat ze er wat gespannen uitziet. Eerlijk gezegd ben ik dat ook wel want straks vind Luna het helemaal niet leuk. “Oké dit is het plan” zeg ik en Niall en Mary luisteren aandachtig naar wat ik te zeggen heb. “Niall en ik lopen zo eerst naar binnen en als ik een teken geef kan jij er bij komen. Ik wil haar vast een beetje opwarmen” zeg ik. Ze knikken allebei en dan wijs ik een plek aan waar Mary kan wachten. Dan lopen Niall en ik naar binnen. Luna kijkt on s vragend aan als we naar haar toe komen lopen. “Happy Birthday!” roept Niall en hij begint haar overdreven te knuffelen. “Euhm bedankt?” zegt Luna en dan is het echt zover. “Luna ik weet dat je jarig zijn verschrikkelijk vind maar dat wil ik zo graag veranderen. Daarom heb ik iemand uitgenodigd die er heel graag bij wil zijn en die jij er ook het liefste bij wil hebben. Ik hoop echt dat het me lukt o jou zover te krijgen dat jij je verjaardag weer leuk gaat vinden”. Zeg ik en ze krijgt alweer tranen in haar ogen. Dan geef ik Mary een teken en komt ze binnenlopen. Zodra Luna haar moeder ziet valt haar mond open “Mam?”……….

Hey sorry dat ik zo lang niets meer heb geschreven maar ik had het heel druk en jammergenoeg weinig inspiratie. Ik heb nu weer wat meer tijd dus ik ga vaker updaten.

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu