Pov Luna:
“Omg je bent het echt Mam!” roep ik en ik ren op haar af en vlieg in haar armen. “Fijne verjaardag lieverd” zegt ze en ze geeft me een kus op mijn wang. “Ik heb je echt zo erg gemist mam!” zeg ik en ik begin te huilen van blijdschap. “Hoe kom je hier? Je kon het vliegticket toch niet betalen?” vraag ik en dan kijkt ze naar Zayn. Hij kijkt me met een glimlach aan en ik ren op hem af “omg heel erg bedankt, dit echt het liefste dat iemand ooit voor me heeft gedaan”. “ Graag gedaan lieverd” zegt hij en ik geef hem een knuffel. Mijn moeder komt ondertussen bij ons staan en dan omhels ik haar voor ze zoveelste keer “ik kan het gewoon niet geloven” zeg ik “kom je naar onze nieuwe show kijken? Zayn doet voor de eerste keer mee” zeg ik en ze knikt meteen “waarvoor denk je dat ik hier anders ben, ik wil jou echt een keer zo’n show zien geven” zegt ze en dan breng ik haar naar een van de beste plekken op de tribune. “We moeten ons nu verder voorbereiden want we beginnen over 10 minuten” zeg ik en dan loop ik samen met Zayn naar de kleedkamers om ons om te kleden. Als ik me heb omgekleed komt Selena op me afrennen “en, hoe vind je je cadeau van Zayn?” vraagt ze nieuwsgierig en ik schud lachend mijn hoofd “hij heeft het zeker van jou of niet?” vraag ik en ze knikt “sorry maar ik moest het hem gewoon allemaal vertellen” zegt ze en ik knik “geeft niet, anders duurde het nog langer voor ik mijn moeder weer kon zien” zeg ik en ik geef haar een knuffel. Dan kijk ik op de klok. “kom, we moeten gaan beginnen met de show” zeg ik en we roepen alle dolfijnentrainers even bijeen. “Oké vandaag is het geen oefening meer maar moet alles kloppen en helemaal perfect gaan” zegt Selena en dan kijkt Zayn naar mij met twinkelingen in zijn ogen “alles is nu al perfect” zeg ik en ik glimlach naar hem. “Oké tortelduifjes even serieus nu, we moeten een goede show neerzetten en dat lukt niet als jullie alleen naar elkaar kijken” zegt Lucas en dan beginnen we te lachen “ja sorry ik ben al weer serieus” zeg ik en we bespreken nog wat dingen en dan loop ik samen met Selena naar de dolfijnen want wij moeten de show beginnen. Ik kijk naar de tribune en ik zie dat mijn moeder twee duimen naar me opsteekt. Ik glimlach naar haar en dan pak ik mijn microfoon en begin te praten. We stellen Spetter, Bubbel en Pareltje voor aan het publiek en we laten ze alle drie een kunstje doen en dan klinkt er luid applaus. Dan springt Selena het water in en wordt ze door Bubbel en Parteltje door het water getrokken. Ondertussen doe ik wat kunstjes met Spetter en daarna verschijnt Zayn bovenop de rots en een aantal meisjes beginnen heel hard te gillen.
Pov Zayn:
Ik loop de rots op en er beginnen gelijk wat meisjes te gillen en ik kijk met openmond naar de overvolle tribune. Oké Zayn, je kan het! Spreek ik mezelf toe en in ga klaar staan. Dan duik ik het water in vanaf de hoge rots en zodra ik onderwater kom zwem ik naar de bodem en Pareltje en Bubbel zwemmen me achterna. Ze klemmen hun snuit onder mij voeten en ik check nog één keer of het stevig is en dan word ik met volle vaart het water uitgeschoten. Eenmaal boven water strek ik mijn hele lichaam en als ik hoog genoeg ben maak ik een salto en beland dan weer in het water. Nu moet ik naar een ander bad zwemmen onderwater zonder dat ze me zien. Ik zwem maar op gegeven moment heb ik echt de drang om naar boven te zwemmen want ik heb echt te weinig zuurstof. Ik moet ademen. Als alles al wazig begint te worden zie ik dat Spetter op me af komen zwemmen en hij duwt me hard genoeg zodat ik in het andere bad terecht kom. Daar zwem ik naar boven en neem gelijk een flinke hap lucht. Dan kijk ik naar Spetter en aai hem over zijn snuit “bedankt maatje, zonder jou was het nooit gelukt” zeg ik en hij zwemt weer weg. Ik klim de kant weer op en zie dat Lucas nu nog wat kunstjes doet en daarna word ik terug geroepen. Onder luid applaus loop ik langs het bad en ik heb een glimlach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer afgaat. Ik loop naar de rest toe en dan laten we de dolfijnen nog een keer uit het water springen. Dan geeft Luna me een knuffel “je was echt geweldig schatje” zegt ze en dan pakt iedereen elkaars hand en maken we nog een buiging. Daarna lopen we onder luid applaus terug naar de kleedkamers. Daar frissen we ons even op en kleden ons om. Als we klaar zijn lok ik Luna mee naar een strandje hier in de buurt. Daar is alles klaargezet voor een feestje, daar hebben Harry, Liam en Louis voor gezorgd. Als we er bijna zijn doe ik Luna een blinddoek om. “Zorg je wel dat ik nergens tegenaan bots?” vraagt ze een beetje onzeker “natuurlijk, er zal je niets gebeuren dat beloof ik” zeg ik en dan lopen we het strand op. Iedereen ziet dat we eraan komen en ze gaan heel stil klaarstaan. We lopen nog een klein stukje zodat we er recht voor staan. Als we stil staan haal ik de blinddoek weg “SURPISE!” roept iedereen en ze slaat haar handen voor haar mond. “Omg, is dit allemaal voor mij? Dat had toch niet gehoeven?” zegt ze met tranen in haar ogen en ze geeft iedereen een knuffel. Dan barst het feest los en iedereen heeft het naar zijn zin. Als het avond begint te worden neem ik Luna mee voor een strandwandeling. We lopen hand in hand en gaan na een tijdje samen op een rots zitten. We kijken naar een prachtige zonsondergang en zeggen even helemaal niets. Luna legt op gegeven moment haar hoofd op mijn schouder en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Als de zon onder is haalt ze haar hoofd van mijn schouder en kijkt recht in mijn ogen. Ik kijk ook recht in haar mooie ogen en doe een pluk je haar achter haar oor. “Echt heel erg bedankt voor deze onvergetelijke dag, dankzij jou vind ik mijn verjaardag weer leuk en ik ben ook zo blij dat mijn moeder er is” zegt Luna en ze geeft me een knuffel. “Ik moet jou eigenlijk bedanken, jij hebt vandaag mijn droom uitlaten komen” zeg ik en ze kijkt verlegen naar beneden en bloost een beetje. Ik doe haar hoofd weer omhoog “je hoeft bij mij echt niet zo verlegen te zijn” zeg ik grinnikend “oh sorry” zegt ze.”Nee maakt niet uit hoor, ik vind het best schattig” zeg ik en dan verdrink ik voor de zoveelste keer in haar ogen en dan komen we steeds dichter bij elkaar. Als haar lippen bijna de mijne raken trek ik ineens terug en kijk om me heen. “Niall is er nu gelukkig niet om ons romantische moment weer te verpesten!” zeg ik opgelucht en Luna begint te lachen. “Oké, waar waren we” zeg ik en dan komen we dichter bij elkaar en dan voel ik haar lippen op de mijne, mijn grootste droom is nu uit gekomen. Luna is nu echt van mij!
Einde
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...