Pov Zayn
De volgende dag
Ongeduldig klop ik op de deur “Selena doe open!” roep ik en als de deur eindelijk open gaat, sprint ik naar binnen. “Hey Zayn, wat..”. Verder komt ze niet want ik onderbreek haar “wat heb jij Luna gisteren verteld?” schreeuw ik en Selena schikt er duidelijk van. “Zayn, rustig” zegt ze maar het helpt niet. “Nee niets rustig! Ik moet weten wat je haar hebt vertelt!” roep ik en Selena zucht “ik heb haar precies verteld wat jij haar hebt verteld” zegt ze en ik haal opgelucht adem en ga op de bank zitten. “Dacht je nou echt dat ik Luna jouw hele verassing zou vertellen?” vraagt ze en ik zucht en schut mijn hoofd. “Nee maar ik was zo bang dat ze het wist”. Selena gaat naast me zitten “sorry nog dat ik tegen je schreeuwde” zeg ik en ze glimlacht naar me “maakt niet uit” zegt ze . “Gelukkig” zeg ik opgelucht en dan valt er een stilte. Allerlei gedachtes dwalen door mijn hoofd en ik bedenk dingen voor het feest. Dan denk ik ineens aan de taart, ik weet helemaal niet welke taart Luna het lekkerste vind. “Weet jij welke taart Luna het lekkerste vind?” vraag ik ineens en Selena begint te grinniken “ze vind alles lekker, ze is dol op eten!”. “Dat is makkelijk dan” zeg ik en ik en ik begin ook te lachen. “Ik zal de mooiste taart ooit voor haar verjaardag laten maken” zeg ik. “Je bent echt lief Zayn, dat heeft Luna ook echt nodig. Gewoon iemand die van haar houdt en lief voor haar is. Iemand die er altijd voor haar is en iemand waarbij ze haar hart kan luchten en iemand die ze zonder wat te zeggen een knuffel kan geven” zegt Selena. “Bedankt dat je dat zegt, dat betekend veel voor mij” zeg ik en ik geef haar een knuffel. “ Graag gedaan Zayn”. We spreken nog even wat dingen af voor het feest en dan ga ik weer naar huis.
Onderweg naar huis kom ik langs het Dolfinarium en dan bedenk ik me en besluit even langs te gaan bij Luna. Bij de ingang kan ik gelijk doorlopen omdat ik Luna ken. “Mama! Mama! Dat is Zayn van One Direction!” hoor ik en dan zie ik dat er een klein meisje naar me wijst. Ik glimlach en hurk bij haar neer. Het meisje geeft me gelijk een knuffel en ik houd haar stevig vast. “Ik ben Amy en ik ben jouw grootste fan!” zegt het meisje en ik begin te grinniken. “Dan wil je vast wel een foto maken of niet?” zeg ik en ze begint heftig te knikken. Dan pakt haar moeder haar camera en poseren Amy en ik voor een paar foto’s. “Zayn? Wat doe jij nou hier?” ik draai me om en zie Luna achter me staan. Ik geef Amy nog een knuffel en dan loop ik naar Luna toe “ik kwam hier toevallig langs” zeg ik en ik geef haar een kusje op haar wang. Ze begint te blozen en dan pak ik haar hand “ik wilde net gaan lunchen, ga je mee?” vraagt ze en ik knik. We lopen hand in hand naar het restaurant. Als we daar eenmaal zijn bestellen we allebei een broodje en gaan aan een tafel zitten. Dan zie ik Luna glimlachen “dit is de tafel waar het allemaal begon, hier zaten we de eerste keer ook” zegt ze en ik herinner me het weer. De eerste keer dat ik haar zag vond ik Luna al zo bijzonder. Na de lunch loop ik nog even mee naar het dolfijnenverblijf. Als we binnenkomen komt Spetter gelijk vrolijk op ons af en ik ga op mijn knieën op de rand van het bad zitten. Over twee weken is het eindelijk zover, dan komt mijn droom toch eindelijk uit.
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...