Pov Zayn
Ik ga naast haar zitten en ze kijkt gelijk zenuwachtig om zich heen. “Luna, wat heb jij toch de laatste tijd? Wat is er aan de hand, heb ik soms iets verkeerd gedaan? Als dat zo is, zeg het me gewoon en dan kunnen we het oplossen”. Ze zucht en kijkt voor zich uit “je weet heus wel wat je hebt gedaan, je hebt tegen me gelogen”. Meteen schik ik “wat hoe bedoel je? ik heb nooit tegen je gelogen!”. Dan rolt er een traan over haar wang “wie was dat meisje?” vraagt ze “welk meisje?” vraag ik en ik denk na. “Zoent ze goed?” vraagt Luna en ze staart voor zich uit. “Waar heb je het over?” vraag ik en dan staat ze op en loopt weg. “Wat ga je doen?” vraag ik en ik loop achter haar aan naar de kleedkamer. Ze pakt haar telefoon uit haar tas en ik zie dat ze het een en ander intypt. “Het bewijs” zegt ze en ze laat me een foto zien waarop ik sta te zoenen met een meisje en ik begin gelijk te lachen. “Wat is er zo grappig?” vraagt ze geïrriteerd. “Dat was gewoon een fan en ze vroeg me om een kus op haar wang. Toen ik dat wilde doen draaide ze net haar hoofd en dan krijg je dit. Het betekende echt niets Luna. Waar maak je je eigenlijk druk over? We hebben helemaal niets dus ik mag zoenen met wie ik wil”. Luna loopt weer naar het bad van Spetter en gaat op het randje zitten.”Jij en Selena hadden het ook erg gezellig samen” zegt ze en ik denk weer aan het café en dat ik haar een knuffel gaf. “We hadden het over jou en over hoe we je konden helpen Luna, het was een vriendschappelijke knuffel die net als die kus weinig betekende. Je moet weten dat we om je geven want daar zijn we vrienden voor. Vrienden helpen elkaar”. “Sorry dat ik gelijk zo boos tegen je deed” zegt ze dan ineens zonder me aan te kijken. “Het maakt niet uit” zeg ik en ik ga naast haar zitten en leg mijn hand op haar schouder. Ze verstijft en duwt hem weg. “Luna, wat is er toch? Je hebt me niet alles verteld, wat is er de laatste dagen gebeurt? Je doet in een keer zo anders. Je weet toch dat je me alles kan vertellen?”. “Er is niets oké! Laat me nu gewoon even met rust!” roept ze dwingend maar ik blijf gewoon zitten. “vertel het me, alsjeblieft” zeg ik rustig en ik wacht op een antwoord. “Het kan niet, ik kan het je niet vertellen, het is voor je eigen bestwil”. “Luna, vertrouw me!” zeg ik en ze begint te huilen. “Laat me alsjeblieft even met rust, ik moet nadenken”. Ze veegt wat tranen weg en loopt naar de keuken. “Ben je nog steeds boos op mij?” zeg ik terwijl ik kijk hoe ze wat vis in stukjes snijd en er wat dingen aan toevoegt. “Nee Zayn, het is gewoon, laat maar zitten. Maar ga alsjeblieft nu naar huis en kom mij voorlopig niet opzoeken”. “Waarom niet? En hoe moet dat met de zwemles?” vraag ik geschrokken “ik kan jou niet missen Luna!”. Ze kijkt me ineens diep in de ogen aan “geloof me Zayn, het is voor je eigen bestwil! En nu moet je echt gaan, het spijt me”. Ze houd haar tranen in en bijt op haar lip “ga ik je ooit nog zien?” vraag ik en ze kijkt naar de grond “ ik weet het niet Zayn, echt niet, het spijt me zo verschrikkelijk”. Nog één keer kijk ik haar smekend aan en dan draai ik me om en loop naar de uitgang. “Tot ooit, hoop ik” zeg ik zacht en dan pak ik de deurklink vast. Nog een paar seconde twijfel ik maar dan open ik de deur en loop weg van het verblijf. Waarom doet ze dit? Ik wil haar niet kwijt, ik wil bij haar zijn. Ik hou van haar en ergens weet ik dat ze ook van mij houd maar iets houd haar tegen om honderd procent voor mij te kunnen gaan. Ik zucht diep en er rolt een traan over mijn wang en het worden er steeds meer. Als ik haar nooit meer zou zien ga ik echt kapot van binnen, ik zou haar te erg missen. Nog nooit heb ik zo iets voor iemand gevoeld, Luna is speciaal. Voor haar zal ik vechten en haar beschermen. Ik zou mijn leven geven om haar te redden, alles zou ik voor haar doen. De pijn in haar ogen breekt gewoon mijn hart en ik wil haar gewoon helpen maar die muur om haar heen is gewoon te dik. Daar kom je niet makkelijk doorheen, maar mij gaat dat lukken. Ze gaat mijn hulp accepteren, ik ga daar echt alles aan doen.
Pov Luna:
Met pijn in mijn hart heb ik Zayn de deur gewezen en de tranen stromen over mijn wangen. Hopelijk hebben ze niet gezien dat Zayn hier was. Op dat moment gaat mijn telefoon en als ik de naam Kevin zie verstijf ik...........
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...