Pov Luna
Luna: K-Kevin, heey…
Kevin: Wat moest die homo bij jou?
Luna: G-g-geen zorgen, hij is al wel en ik heb gezegd dat hij me beter niet meer kan opzoeken.
Kevin: Je hebt hem toch niet over mij verteld he?
Luna: Nee echt niet, ik zweer het!
Kevin: Mmm, oké ik geloof je maar als ik die homo nog één keer bij jou in de buurt zie, dan gaat het slecht met hem aflopen!
Luna: Please doe hem niets ik smeek het je! Neem mij dan maar en laat hem met rust!
Kevin: Ik dacht dat je boos op hem was omdat hij tegen je had gelogen?
Luna: Hij heeft nooit tegen me gelogen, die foto was met een fan en het betekende niets.
Kevin: En jij geloofd dat?
Luna: Ja, ik wel!
Kevin: Dan moet je het zelf maar weten, maar hij komt niet meer bij jou in de buurt want dan gaat hij eraan!
TUUUUUTUUUUUTUUUUT!
Mijn hart klopt in mijn keel en ik verstijf. Hoe moet dit nou verder want ik weet zeker dat Zayn vroeg of laat weer langs gaat komen. Ik slik en leg mijn iphone weg. Dan trek ik mijn wetsuit aan en duik het water in bij Bubbel en Pareltje. Ik pak Pareltje vast en voel mezelf door het water glijden. Dit doet me gewoon mijn zorgen vergeten en ik geniet hier heel erg van.
Pov Zayn
Met tranen in mijn ogen loop ik over straat onderweg naar Selena. De paparazzi maakt een aantal foto’s en ik zal wel weer op het nieuws zijn vanavond. Een paar fans komen mijn kant op en ik veeg snel mijn tranen weg zodat ze mijn verdriet niet kunnen zien. Snel maak ik een foto met ze en dan loop ik weer verder. Na tien minuten lopen sta ik voor Selena haar deur en ik bel aan. De deur gaat open en Selena kijkt me geschrokken aan “jeetje Zayn, gaat het wel?” vraagt ze bezorgt. Ik loop door naar binnen en ga op de bank zitten en Selena komt naast me zitten. “Vertel me wat er aan de hand is” zeg ze en ze legt een hand op mijn schouders. Ik draai mijn hoofd om en kijk haar aan. “Luna wil me niet meer zien! Het was voor mijn eigen bestwil zei ze en ik begrijp er niets van!”. Tranen rollen over mijn wangen en Selena geeft me een knuffel. “Volgens mij was Luna een paar dagen terug helemaal niet ziek, er is iets anders gebeurt. Ze meent het vast niet dat ze je niet meer wil zien, zo is ze niet!”. Zuchtend veeg ik mijn tranen weg “ik weet het gewoon even niet meer” zeg ik en Selena denkt na. “We moeten haar denk ik even met rust laten, misschien kan je over een tijdje beter met haar praten”. Ik knik en dan kijken we allebei voor ons uit. “Waar is hier de wc?” vraag ik na een tijdje “de hal in en dan de eerste deur rechts” zegt Selena en dan sta ik op. Als ik klaar ben loop ik weer de kamer in en dan zie ik dat Selena me van top tot teen bekijkt. Ik ga weer naast haar zitten en ze bekijkt me nog steeds. Dan kruisen onze blikken elkaar en staren we in elkaars ogen. Ineens voel ik hoe haar hand mijn wang streelt en een tel later zitten haar lippen op de mijne en ik doe mee en ik vind het nog lekker ook!. Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?
Zayn en Selena>>>>>
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...