Pov Luna
“Dan al?” vraagt Zayn “ dan mogen we wel opschieten” zeg ik en Zayn en Niall kijken me beiden vragend aan. “Ik heb een leuke verassing voor je lieverd” zeg ik “ je droom gaat uitkomen , ik heb het allemaal kunnen regelen. “Zayn begint te stralen “bedoel je dat..” “Ja, jij zit in de nieuwe dolfijnenshow!”. Meteen vliegt hij me om mijn nek “omg je bent geweldig!” roept hij blij terwijl hij me stevig knuffelt. “Ik hou van je” zegt Zayn “Aaaaaaaw!”. We kijken allebei op en zien Niall met een big smile naar ons kijken. “Niall, kan je ons weer alleen laten?” vraag ik en hij zet een puppyface op. “Het begon net leuk te worden!” zegt hij en Zayn en ik kijken elkaar aan en ik begin te blozen. “Niall, alsjeblieft” zeg ik en dan loopt hij toch de deur uit. “Ik kan niet wachten tot de show, wanneer beginnen we met trainen?” vraagt Zayn “morgenochtend al want je moet nog veel leren en de dolfijnen moeten je nog beter leren kennen voordat je een show kan doen. Jullie moeten elkaar compleet vertrouwen en ik ga je daarbij helpen, de eerste stapjes zijn al gezet. Je kan nu zwemmen, de dolfijnen mogen jou en je hebt er lol in”. “Bedankt voor alles Luna, je bent het beste dat mij is overkomen, ik kan echt niet meer zonder jou”. Hij geeft me nog een knuffel en staat dan op “ik wil het meteen aan de rest gaan vertellen!” roept hij blij, hij geeft me een luchtkusje en loopt dan de kamer uit.
Pov Zayn
Met een blij gevoel loop ik naar beneden en als ik in de woonkamer kom zitten Harry, Liam en Louis was te gamen. “Jongens, ik mag meedoen met de nieuwste dolfijnenshow! Mijn droom komt uit dankzij Luna!”. “Niall vertelde het net, echt super voor je” zegt Liam “waar is hij nu?” vraag ik. “Hier!” roept Niall, die met een zak chips uit de keuken komt lopen “Nialler, waarom moest je het nou al vertellen, dat wilde ik zelf graag doen!” zeg ik teleurgesteld. Hij haalt zijn schouders op “zo ben ik hè, je kent me toch, ik kan me niet inhouden”. Ik knik “dat is waar, soms is dat erg irritant” . “Sorry Zaynie, chipje?” vraagt hij en ik kijk hem verbaast aan “Niall Horan die zijn eten wil delen, dat is nog nooit gebeurd!” roept Louis. Niall kijkt bedenkelijk en houdt zijn zak chips dan stevig tegen zich aan “ik neem het terug, my food!” zegt hij en hij propt een hand vol chips in zijn mond. “Zo kennen we je weer Nialler!” zegt Harry en we beginnen allemaal te lachen. “Wat is er zo grappig?” vraagt Luna, die de kamer binnen komt wandelen. “Niall wilde zijn chips met me delen” zeg ik en haar ogen worden groot “what?!” roept ze “ben je ziek Niall?”. “Hahaha nee hoor, hij bedacht zich snel weer”. “Ow hahah ik dacht even dat het niet goed met hem ging want hij deelt nooit zomaar zijn eten”. Iedereen knikt en dan kijken we naar Niall, die teleurgesteld naar de zak chips staart. “Wat is er Nialler?” vraagt Harry “de zak is leeg!” zegt Niall met een verdrietig stemmetje. Iedereen begint te lachen, behalve Niall want zijn chips is op.
De volgende ochtend, heel vroeg
“Wakker worden slaapkop, de dolfijnen wachten op je!” roept Luna en ik open mijn ogen. “Kom eraan” zeg ik slaperig. Ik stap uit bed en neem een snelle douche. Luna was al klaar en is bezig met een ontbijtje. Als ik ook klaar ben loop ik naar beneden en ik kan meteen aanschuiven. Na het ontbijt stappen we in de auto en rijden naar het dolfinarium. Eenmaal bij het dolfijnen verblijf kleden we ons om en maken het eten voor de dolfijnen klaar. Spetter zit weer in het grote bad en komt vrolijk met Bubbel en Pareltje naar ons toe gezwommen als hij het eten ziet. We voeren ze en dan beginnen we met de training. “Oké, tijdens een show gebruiken we handgebaren om de dolfijnen kunstjes te laten doen, bij elk gebaar doen ze weer wat anders. Ik doe er wel een voor” zegt Luna. Ze steekt haar wijsvinger op en draait een rondje met haar hand. Meteen springt Spetter uit het water en maakt een salto. “Oké nu jij” zegt ze en ik probeer het gebaar na te doen maar Spetter reageert niet. “Ik kan het niet!” roep ik teleurgesteld en ik wil gaan zitten maar Luna houdt me tegen. “Probeer het gewoon, het lukte mij ook niet de eerster keer en als je het vaak hebt geoefend lukt het je wel”. Ik zucht en kijk dan naar Spetter “oké maatje, werk alsjeblieft een beetje mee” mompel ik en Luna wacht af tot ik het gebaar nog een keer doen. Ik steek mijn wijsvinger op en draag een rondje met mijn hand. Meteen vliegt Spetter uit het water en maakt een salto. “Goed gedaan!” roept Luna en ze geeft me een knuffel. “You can do it!”
Heey OMG lezers!!! Mijn beste vriendin is er achter gekomen dat ze familie heeft in Mullingar!!! Er is een hele grote kans dat zij Niall kennen AAAAAA!!! Misschien gaan we er een keer samen heen en wie weet komen we Niall daar tegen hihi. Never Stop Dreaming!
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...