Part 21

341 16 2
                                    

Pov Luna

 

Zayn en ik hebben nu een week een relatie en hebben het nog een beetje geheim gehouden, Niall,  Louis, Harry, Liam en Selena zijn de enige die het weten. Zo hebben we een beetje rust en lekker veel aandacht voor elkaar.  Met Spetter gaat het ook steeds beter en hij mag al snel terug naar het grote bad met Bubbel en Pareltje. Vandaag wilde Zayn mij verassen en ik ben heel erg nieuwsgierig, vooral omdat hij me heeft geblinddoekt.

“Waar neem je me nou mee naartoe Zayn?”vraag ik op een zeurderige toon. We zitten in een taxi en ik weet niet waar naar toe.“Dat zie je straks wel” zegt hij en hij kijkt of mijn blinddoek nog goed zit. “Auw!, hij zat strak genoeg hoor!” roep ik als hij hem aantrekt. “Sorry babe,maar je mag echt niets zien”. Ik zucht en leg mijn hoofd op zijn schouder en Zayn slaat een arm om me heen. “Wat ben jij gemeen zeg!” zeg ik en Zayn grinnikt een beetje “ik hou ook van jou schat!” zegt hij en ik voel dat hij me een kusje op mijn wang geeft. Dan voel ik dat de taxi stopt “hehe we zijn er!” zeg ik en dan rijd de taxi ineens weer door. Zayn begint te lachen “helaas, dat was maar een stoplicht maar we zijn er bijna hoor!”.  “We zijn er!” roept Zayn na wat voor mij wel een uur duurde. “Hehe” zucht ik en ik hoor Zayn uitstappen en de chauffeur betalen. Dan gaat mijn portier open en voel ik dat Zayn me uit de auto begeleidt.  Ik hoor allemaal vreemde geluiden om me heen en na een heel stuk te hebben gelopen stoppen we en ik voel dat Zayn mijn blinddoek losmaakt, hij houd hem nog even voor mijn ogen “oke ben je er klaar voor?”vraagt hij “Ja, schiet nou op!” zeg ik ongeduldig “ik tel tot drie!, één, twee, drie!” roept hij en bij drie haalt hij de blinddoek weg. Meteen sla ik mijn handen voor mijn mond “dit had toch niet gehoeven” zeg ik verbaast. We staan midden in het apen verblijf. Je kan er doorheen lopen en de aapjes aaien. We lopen een stukje en dan zie ik midden in het verblijf een kleedje liggen met een mand erop. Zayn gebaart dat ik moet gaan zitten "omg, we eten gewoon tussen de aapjes!” zeg ik blij en we gaan allebei zitten. Zayn haalt een doosje met aardbeitjes uit de mand “doe je mond maar open” zegt hij en net op het moment dat hij het aardbeitje in mijn mond wil stoppen, wordt het gestolen door een aapje. Snel rent het aapje weg en we beginnen te lachen “daar hadden we op kunnen wachten “ zeg ik en dan pakt Zayn een ander aardbeitje en deze keer komt het wel in mijn mond. Ik sluit mijn ogen en ga tegen Zayn aanzitten “waarom eigenlijk apen?” vraag ik dan ineens en hij haalt zijn schouders op “weer eens wat anders dan de dolfijnen” . Na een tijdje tegen elkaar aan te hebben gezeten eten we de hele mand leeg en als we het ophebben haalt Zayn ineens een groot tekenblok tevoorschijn “mag ik jou natekenen?” vraagt hij en ik knik enthousiast. Net op dat moment komt er een aapje op mijn schouders zitten “blijf zitten” fluistert Zayn terwijl hij druk aan het tekenen is. Na een tijdje kijkt hij tevreden naar zijn tekening en dan laat hij hem aan mij zien. “En? Wat  vind je?” vraag hij “het is heel mooi” zeg ik en ik kijk vol bewondering naar de tekening. Dan geeft hij het aan mij “speciaal voor jou gemaakt!” . Dan geef ik hem een dikke knuffel, “heel erg bedankt liefie, deze ga ik inlijsten” zeg ik en hij zet nog snel zijn handtekening bij de tekening. “Laten we een rondje door het park gaan lopen” stel ik voor en ik trek Zayn mee naar de pinguïns. We blijven even kijken en dan gaan we nog naar de leeuwen, cheeta’s, olifanten, giraffen, beren en nog veel meer dieren.

“Het was echt geweldig schatje” zeg ik blij en ik geef hem een knuffel. “Hoe gaan we nu eigenlijk naar huis?” vraag ik als we de dierentuin uitlopen en Zayn glimlacht “ik heb aan alles gedacht hoor” zegt hij en we lopen de parkeerplaats op. Daar staat een soort scooter en ik begin te lachten “serieus?” vraag ik “dat wordt toch lachen” zegt Zayn en dan ga ik op de scooter staan en hij gaat achter staan. Hij slaat zijn armen om me heen en dan rijden we weg. “Je hebt gelijk dit is geweldig!” roep ik blij en Zayn geeft me een kusje in mijn nek “mooi, ik ben blij dat je zo’n leuke dag hebt”. Na een tijdje rijden we de tuin in bij Zayn zijn huis en daar rijden we nog een paar rondjes. Ik ga steeds harder rijden en druk op gegeven moment het gas helemaal in. “Luna pas op het zwembad!” roept Zayn maar het is al te laat en we rijden met een hoge snelheid het water in……

Foto van Zayn en Luna op de scooter>>>>

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu