Part 18

333 18 1
                                    

Pov Luna

Met tranen in mijn ogen zie ik hoe Kevin het mes in Zayn zijn nek duwt. “Stop! Doe met mij wat je wilt maar laat Zayn met rust!” roep ik in paniek en dan kijkt Zayn mij geschrokken aan “Laat mij maar” playbackt hij naar mij en de tranen rollen over mijn wangen. Kevin begint te grinniken “dus het prinsesje wil haar prins redden” zegt hij op een gemene toon en hij likt zijn lippen. “Dan doe ik toch met jou wat ik wil!” roept hij en hij krijgt een grijns op zijn gezicht en haalt het mes uit Zayn zijn keel. “John, de knuppel alsjeblieft” zegt hij en John geeft hem een houten honkbalknuppel. Hij haalt uit en ik knijp mijn ogen dicht van angst. “DOE HET NIET KEVIN!”  hoor ik Zayn schreeuwen en dan voel ik een klap tegen mijn hoofd en een pijnsteek schiet door mijn hoofd. Alles begint  te draaien. “Luna! Gaat het! Blijf hier!” hoor ik Zayn in de verte zeggen. “LUNAAAAA!”

Pov Zayn

 

Luna ligt bewusteloos op de grond en Kevin begint te lachen. “Oké waar waren we” zegt hij en hij wrijft in zijn handen. “Klootzak dat je er bent!” roep ik kwaad en dan krijg ik een stomp in mijn maag. Meteen kruip ik ineen van de pijn “jij scheld mij niet uit kereltje!” zegt Kevin dreigend. Dan krijg ik een trap tegen mijn hoofd en in mijn gezicht. Zo gaat hij even door en dan lig ik verstijft van de pijn op de grond. Alles , echt alles doet pijn aan mijn lichaam en dan kijk ik weer naar Luna. Haar lichaam ligt nog steeds stil op de grond.  Ik voel een straal bloed uit mijn nek komen en ik voel er met mijn vinger aan. Auw! Dat brand!  Denk ik bij mezelf en ik trek mijn hand weer terug. Dan kijk ik weer naar Kevin, die Luna van top tot teen inspecteert. “Eerlijk is eerlijk, je hebt een goede smaak” zegt hij en hij steekt een sigaret op. “John, Steven, zet die homo weer tegen de muur!” roept hij en dan word ik aan mijn armen overeind getrokken.  Dan hurkt Kevin bij Luna neer en hij gaat met zijn hand langs haar wang, naar haar nek en op gegeven moment komt hij bij haar borsten en knijpt er een beetje in. “Blijf met je poten van haar af!” roep ik en ik probeer mezelf los te rukken maar het lukt niet.  Dan staat hij op en loopt naar mij en kijkt me boos aan. Hij haalt de sigaret uit zijn mond en drukt het uit op mijn arm. Ik bijt op mijn lip en voel hoe de sigaret in mijn uit brand. “Zo die is uit!” grinnikt hij en hij gooit de sigaret op de grond. “Zo waar waren we” zegt hij en hij pakt het mes weer uit zijn zak. Ik voel een steek in mijn nek en hij begint te grijnzen. Ik knijp mijn ogen dicht, oké dit was het dan” denk ik bij mezelf.  Ik voel hoe het mes in mijn huid snijd.

“LAAT DAT MES VALLEN EN HOUD JE HANDEN OMHOOG!” hoor ik iemand roepen en dan rukt Kevin het mes uit mijn keel. Ik open mijn ogen en zie een stuk of tien agenten op ons afkomen. “LEG DAT MES NEER!” roepen ze nog een keer en dan laat Kevin het mes op de grond vallen. Hij wordt in de boeien geslagen net als John en Steven en ze worden alle drie afgevoerd. Meteen ren ik naar Luna en ik merk niet dat er een flinke straal bloed mijn nek verlaat. “Luna! Word wakker!” roep ik en ik leg haar in mijn armen. Voorzichtig opent ze haar ogen en ze kijkt me bang aan. Ze begint te huilen en ik knuffel haar. “Het is goed, je bent veilig nu” zeg ik zachtjes en ik geef haar een kusje op haar voorhoofd. “Je bent mijn held” fluistert ze in mijn oor en ik veeg ondertussen haar tranen weg. Ik laat haar los en we kijken elkaar diep in de ogen aan “bedankt” zegt Luna “niets te danken” zeg ik en dan voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om en er staat een agent. “Je moet even naar het ziekenhuis, die snee ziet er niet goed uit” zegt hij en ik knik. Ik help Luna met opstaan en dan stappen we in een politieauto die ons naar het ziekenhuis brengt. Daar wordt mijn snee gehecht en worden mijn wonden verzorgt. Ook word Luna van top tot teen nagekeken en gelukkig hoeft haar nek niet gehecht te worden en ze krijgt een pleister. Verder mankeert ze niets. Als we Allebei klaar zijn komt Luna bij me zitten. “Je bent gewoon een held Zayn, zonder jou was ik nu dood geweest” zegt ze en een traan rolt over haar wang. “Denk daar nou maar niet aan want je bent gewoon hier, je bent sterk en gezond” zeg ik en ik veeg haar tranen weg. “Als ik het over moest doen, dan deed ik weer precies hetzelfde. “Meen je  dat?” vraag Luna en ze kijkt me ongelovig aan. “Ja Luna, ik meen het echt. Ik hou van je!”.

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu