Part 27

228 17 1
                                    

Pov Luna

 

Ik maak mezelf klaar om naar de bios te gaan. Snel kleed ik me om en doe een beetje mascara op. Meer make-up doe ik niet op want ik wil er graag natuurlijk uit zien. Dan ga ik op de bank zitten en wacht ik op Zayn. Na tien minuten wordt er aangebeld en ik ren gelijk naar de deur. Ik trek met een ruk de deur open en vlieg Zayn om zijn nek en knuffel hem stevig. Zayn slaat zijn armen om me heen en knuffelt me terug. “Zo jij bent vrolijk vandaag” zeg Zayn en ik glimlach “ik heb je gewoon gemist, ook al heb ik je maar een dag niet gezien”. “Ik heb jou ook gemist lieverd” zegt Zayn en hij geef me een kusje op mijn wang. “Ik hou van je” zegt hij “ik ook van jou!”.

“Naar welke film gaan we?” vraagt Zayn en ik haal mijn schouders op “kies jij maar een leuke film uit” zeg ik en Zayn gaat kaartjes halen. Even later komt hij terug en dan halen we samen wat drinken. We worden door een paar mensen aangestaard en ik wordt er een beetje onrustig van. Zayn merkt het en hij neemt me alvast mee naar de zaal zodat niemand ons aan kan staren.  Zayn heeft een romantische comedy uitgekozen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Na de film lopen Zayn en ik nog naar een ijssalon om een ijsje te halen. 

“Ga je met mij mee naar huis?” vraagt Zayn en ik knik. “Hoe was het vandaag eigenlijk bij de dolfijnen?” vraagt hij en ik glimlach “heel goed hoor, ik had vandaag mijn gitaar weer eens mee en ze vonden het heel fijn”. “Mooi, ik vind het altijd ook heel fijn met jou”  zegt Zayn en hij geeft me een knuffel. “Wat heb jij vandaag eigenlijk gedaan?” vraag ik en Zayn begint te grinniken “oh, niets hoor”. “Jawel, je verbergt wat voor me!” probeer ik maar hij zegt niets en legt een arm om me heen. “Dan niet” zeg ik en we lopen Zayn zijn huis binnen.

Pov Zayn

Niall, Harry en Liam zitten op de bank als we binnen komen lopen. “Hey Zayn, hoe was het bij Selena vandaag?” vraag Niall en ik sla mijn hand in mijn gezicht en Liam port Niall in zijn zij. “Hou je kop Niall!” sist Liam want ze weten dat Selena en ik het over Luna haar verjaardag hebben gehad. “Dus daar was jij vandaag!” roept Luna en ze kijkt me vragend aan. “Waarom mocht ik dat niet weten?”. Ik zucht o god, hoe ga ik me hier uitredden zonder dat ze iets van mijn verassing weet en zonder dat ze denkt dat ik vreemd ben gegaan?. Veel tijd om na te denken heb ik niet want anders ben ik heel ongeloofwaardig. “Selena en ik hebben gewoon wat gechilt samen, echt niets bijzonders lieverd” zeg ik tegen Luna. “Ik verveelde me en wilde jou niet storen dus ben ik maar naar Selena gegaan”. Dan kijk ik Luna aan, zou ze me geloven?.......

You can do it! Ft Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu