POV Luna:
“Selena en ik hebben gewoon wat gechilt samen, echt niets bijzonders lieverd” zeg Zayn. “Ik verveelde me en wilde jou niet storen dus ben ik maar naar Selena gegaan”. Dan kijkt hij me vol verwachting aan en ik denk na. “Please, je moet me geloven!” smeekt Zayn en ik zucht “ik weet het niet want je deed net wel erg raar en als je echt alleen maar gechilt had, dan had je het me gewoon verteld en had ik het helemaal niet erg gevonden”. Dan kijk ik naar de rest maar die zeggen niets. “Zayn, ik wil je wel geloven maar ik weet niet of ik dat wel kan, snap je?” vraag ik en hij knikt. “Ik kan beter naar huis gaan nu”. Zeg ik en ik loop de deur uit. Ik weet niet waarom maar hij verzwijgt wat voor mij, laat ik maar eens naar Selena gaan om haar kant van het verhaal te horen.
Ik stap in mijn auto en rij naar het huis van Selena. Ik bel aan en al snel doet Selena open. “Hey Luna, kom binnen” zegt ze vrolijk en ik loop door naar binnen en ga op de bank zitten. “Wil je wat drinken?” roept Selena vanuit de keuken “nee dank je, ik wil alleen even met je praten” zeg ik en ze komt de kamer binnen lopen en gaat bij me op de bank zitten. “Waarover wil je met me praten dan?” vraagt ze en ik zucht “over jou en Zayn” zeg ik en ze kijkt me vragend aan. Dan vertel ik haar wat er net is gebeurt en ze zucht. “Dus, waarom was Zayn vanmiddag bij jou?” vraag ik uiteindelijk. “Zayn wilde tips van mij om iets leuks voor jou te doen, daar heb ik hem mee geholpen. Er is echt niets gebeurt, hij wilde alleen maar mijn tips zodat hij jou kan verwennen”. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht “echt?” vraag ik. “Ja Luna, Zayn houdt echt heel veel van jou en hij zou nooit vreemd gaan als je dat soms dacht, hij geeft te veel om jou”. Dan geef ik haar een knuffel “je moet eens niet zo onzeker zijn over jezelf, je bent geweldig”. “Bedankt Selena, ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten en het spijt me dat ik dacht dat je Zayn in wilde pikken”. Ze glimlacht “geeft niet, maar weet dat ik dat nooit zou doen”. Ik knik “nou dan ga ik maar weer naar Zayn want het is al laat.
Pov Zayn:
Voorover gebogen zit ik op mijn bed met mijn handen in mijn haar. Ik wil Luna niet kwijt, waarom geloofd ze me nou niet want ik zou nooit vreemd gaan. Ik ben nog mijn hele leven vrijgezel dan dat ik vreemd ga. Dan wordt er op mijn deur geklopt. De deur gaat open en Niall steekt zijn hoofd naar binnem. “Mag ik binnen komen?” vraagt hij en ik knik. “Sorry dat ik zo’n flapuit ben, straks heb ik je hele relatie verpest” zeg hij en ik zucht “geeft niet, het is niet jouw schuld, ik had eerlijk moeten zijn”. TINGDONG! “Ik ga wel” zeg Niall en hij loop naar beneden en ik hoor hem tegen iemand praten. Dan hoor ik voetstappen op de trap. “Er is bezoek voor je!” roept Niall en op dat moment komt Luna mijn kamer binnen. “Hey” zeg ik en ik glimlach naar haar. “Hey” zegt Luna en ze komt naast me zitten op het bed. “Sorry dat ik je niet geloofde, ik ben bij Selena geweest en ze heeft me alles verteld”. “Je bent echt veel te lief voor mij!” zegt ze en ze geeft me een knuffel. “Bedankt lieverd” zeg ik en ik knuffel haar terug. O god, Selena heeft haar alles verteld! Straks weet ze van de suprise party en dat haar moeder komt! Oke ik ga morgen Selena maar eens bellen want straks heeft ze de verassing nog verpest!
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...