Pov Luna
Ik zit hier nu al bijna drie dagen en ik word echt gek hier. Kevin heeft me net wat te eten gebracht en ik werk de laatste oude boterham met kaas naar binnen. Er zat niets anders op dan het op te eten want ik had behoorlijk trek gekregen en ik kan mezelf niet laten verhongeren. Als ik het op heb drink ik mijn glas water leeg. Nog geen tien minuten later komt Kevin mijn kamer binnen , jammer genoeg heeft hij miss verwent meegenomen. “Je hebt tien minuten om je te douchen” zegt hij en ik ben daar erg blij mee want ik voelde me echt vies. Meteen sta ik op en loop met hem mee. “Ruim jij die vuile vaat even op babe?” vraagt hij aan Macy en ze zet gelijk een zielige blik op. “Waarom moet ik dat nou doen, ik heb het toch niet gebruikt!” zegt ze geïrriteerd en Kevin zucht. “Doe het nou maar want ik heb geen zin in deze discussie” zegt hij en ik zie dat ze het met tegenzin begint op te ruimen.
Kevin duwt me de badkamer in en draait de deur op slot. “Op de stoel liggen schone kleren voor je!” roept hij nog door de deur heen en dan is het stil. In de badkamer is alleen een wastafel en een douche. Als snel begin ik me uit te kleden en stap ik onder de douche. De warme stralen stromen over mijn rug en het is een heerlijk gevoel. Ik was mijn haren en zeep me in. Als ik klaar ben spoel ik alles uit en droog me af. Dan kijk ik naar de kleding die Kevin voor me heeft klaar gelegd. Ik trek het aan en borstel mijn haar. “Kevin, ik ben klaar!” roep ik en al snel gaat de deur weer open en neemt hij me mee. Dit keer niet naar zijn slaapkamer maar naar de woonkamer beneden.
“Ik ga je zo naar huis brengen” begint Kevin als we eenmaal beneden zitten. “Echt? OMG heel erg bedankt!” roep ik blij maar hij kijkt me serieus aan. “Zo makkelijk ben jij niet van mij af hoor, ik houd je in de gaten”. Meteen word ik weer bang en ik kijk naar de grond. “Wij spreken even wat dingetjes af, begrepen?”. Voorzichtig knik ik en dan steekt Kevin weer eens een sigaret op. Serieus hoeveel rookt die gast wel niet? Hij blaast de rook uit en dan begint hij met praten. “Als ik jou nog één keer met die Zayn zie, loopt het niet goed af met jou, maar ook niet met hem!”. Ik begin te grinniken “geen probleem, hem hoef ik toch niet meer te zien”. “Oh en als ik je bel, neem je altijd op en anders weet ik je te vinden!”. Ik kijk naar de grond “oke” zucht ik “mag ik dan nu naar huis?” . Kevin knikt en drukt zijn sigaret uit . Dan lopen we samen naar zijn auto en stappen in. Onderweg zeggen we helemaal niets en er is een doodse stilte. “Kan je me trouwens bij het dolfinarium afzetten, ik moet daar wat dingen regelen”. Hij denkt na “je houd je mond dicht over mij hé!” zegt hij dan. “Wat moet ik dan zeggen als ze vragen waar ik al die tijd ben geweest?”. Kevin rolt met zijn ogen “weet ik het, verzin gewoon wat en zorg maar dat ze het geloven! Oh en als je de politie inschakelt ben je dood!” zegt hij en mijn maag draait zich om. Hij is echt in staat me te vermoorden daar twijfel ik niet aan.
“We zijn er” zegt Kevin en ik sprint de auto uit richting de ingang. Als ik bij de dolfijnen ben ga ik gelijk naar Spetter en ik zie dat Selena bij hem zit. “Hey, hoe is het met hem?” vraag ik. Selena draait zich met een ruk om en stormt op me af. “Luna! Waar heb jij in vredesnaam gezeten, we hebben ons gek naar jou gezocht!”. Oké nu moet ik dus tegen mijn beste vriendin gaan liegen, dit wil ik helemaal niet en het zweet breekt me uit. Hoe ga ik me hier uit redden. “Ik was ziek” lieg ik en Selena trekt een wenkbrauw op “waarom stond jouw auto dan de hele tijd op de parkeerplaats hier?”. “Ik was gewoon echt niet lekker en ik vond het niet verstandig om te gaan rijden dus heb ik de bus gepakt”. Ze kijkt bedenkelijk maar uiteindelijk geloofd ze me volgens mij wel. “Hoe is het nu eigenlijk met Spetter?” vraag ik en Selena zucht “jammer genoeg niet heel veel beter als de laatste keer dat jij hier was. Hij verbeterd wel maar het gaat heel langzaam en hij is heel kwetsbaar. We moeten dus echt goed op hem letten”. Ik knik en ga op het randje van het bad zitten. “Het komt wel goed lieverd” zeg ik tegen Spetter en ik aai hem over zijn snuit.
Paar uur later
“Ik ga naar huis!” roep ik naar Selena en dan pak ik mijn spullen. Als ik alles heb loop ik door het park richting de uitgang. “Luna? Ben jij dat? Wacht nou!” ik draai me om, shit het is Zayn………
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanfictionLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...