Pov Luna
Wat zei hij nou net? Zei hij nou dat hij van me hield? Ja hij zei het echt , ik droom niet. Zonder iets te zeggen geef ik hem een knuffel. “Ik hou ook van jou Zayn” fluister ik dan in zijn oor. Een tijdje later trekt Zayn zich los uit onze knuffel en kijkt diep in mijn ogen. “Dus… Zijn we nu officieel een stel?” vraagt hij en ik knik. Dan geef ik hem nog een knuffel “ ik laat je nooit meer gaan!” zeg ik en Zayn glimlacht naar me “dat is maar goed ook want ik laat jou ook niet meer gaan!” . Hij buigt zich voorover, sluit zijn ogen en tuit zijn lippen. Vlug leg ik mijn vinger erop “nee niet nu, het moet op het juiste moment” zeg ik zachtjes en hij kijkt me vragend aan “voor mij is dit het juiste moment” zegt hij teleurgesteld en ik zucht. “Ik wacht altijd liever even met de eerste kus, het moet op het perfecte moment zijn” zeg ik en Zayn knikt en trekt me tegen zich aan. “Als jij dat wilt lieverd, ik ga je niet dwingen” zeg hij en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. “Je bent lief” zeg ik en ik sluit mijn ogen. “Bij jou voel ik me echt veilig” fluister ik in zijn oor. Ik voel dat Zayn me een kusje op mijn hoofd geeft en er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. Dan open ik nog even mijn ogen en glimlachen we naar elkaar. Het is al laat en we moeten wachten op de dokter met het antwoord of we naar huis mogen. Ik ben echt moe en ik ga met mijn hoofd op Zayn zijn schoot liggen. Al snel val ik in slaap.
“Luna, wakker worden” fluistert een zachte stem in mijn oor en ik open voorzichtig mijn ogen. Zayn kijkt me lief aan en ik ga weer rechtop zitten. “En?” vraag ik “wat zei de dokter?”. “We mogen naar huis” zegt Zayn blij en hij geeft me een knuffel. Even later lopen we hand in hand naar buiten, daar staat Liam ons al op te wachten want hij komt ons ophalen. We stappen in zijn auto en dan rijden we naar hun huis. “Zijn jullie nu dan eindelijk een stel?” vraagt Liam en Zayn knikt. “Jullie zijn leuk samen” zegt Liam en dan komen we aan bij hun huis. Zayn en ik lopen gelijk naar Zayns kamer. “Wil je nog wat drinken?” vraagt hij en ik schud mijn hoofd “het enige wat ik wil is slapen, ik ben doodmoe” zeg ik en ik kleed me uit tot ik alleen in mijn bh en slipje sta. “Heb jij misschien een T-shirt voor mij?” vraag ik. “Natuurlijk babe” zegt Zayn en hij loopt naar zijn kast. Hij haalt er een T-shirt uit en gooit het naar mij. Snel trek ik het aan en ga onder de dekens liggen. Zayn komt naast me liggen en trekt me tegen zich aan. “Eindelijk ben je dan van mij” zegt hij. “Ik hou van je” zeg ik en dan sluit ik mijn ogen en val ik in een diepe slaap.
De volgende dag
Zayn heeft ontbijt gemaakt en we zitten het lekker buiten in de zon op te eten. “Het is heerlijk” zeg ik en ik neem nog een hap van mijn croissantje. Zayn glimlacht en neemt een slokje van zijn thee. “Zeg nou eens eerlijk, wat is er nou een paar dagen terug met je gebeurt?” vraagt hij dan en ik slik. Deze vraag moest gewoon komen en ik moet hem alles vertellen, hij is tenslotte wel mijn vriendje nu en we moeten geen geheimen voor elkaar hebben. Ik zucht diep en vertel hem alles, van Kevin, de ontvoering, dat hij me heeft verkracht en dat ik hem niet meer van Kevin mocht zien en dat hij hem anders wat ging doen. Als ik alles heb verteld staart Zayn me met openmond aan “die vieze vuile klootzak!” roept hij dan “van mij mag hij wegrotten in de cel!” en hij slaat met zijn vuist op tafel. “Rustig liefie” zeg ik en ik leg mijn hand op die van hem en kijk in zijn ogen . Zayn zucht “ hij komt niet meer bij jou in de buurt daar ga ik persoonlijk voor zorgen want er komt niemand aan jou, ik zal je beschermen Luna!” zegt hij vastbesloten. “Bedankt, bij jou voel ik me echt veilig” zeg ik en ik ga bij hem op schoot zitten. “Ik hou van je” zeg ik en ik knuffel hem. Dan gaan we ons douchen en aankleden want we moeten nog even langs het politiebureau om te vertellen wat er precies is gebeurt. Dan kunnen ze Kevin zijn straf bepalen.
Als ik tegenover twee agenten zit begin ik aan mijn verhaal. Soms kom ik bijna niet uit mijn woorden en begin ik te huilen. Dan krijg ik een glaasje water en het gaat al snel weer wat beter. Als ik eindelijk klaar ben loopt ik de verhoorkamer uit en vlieg in Zayn zijn armen. “Hoe ging het?” vraagt hij “het was lastig maar ik heb alles verteld” zeg ik en hij knikt. “Nu ben jij aan de beurt” zeg ik en dan loopt Zayn de verhoorkamer in. “Sucses” zeg ik nog tegen hem en hij geeft me een knipoog. Dan neem ik plaats in de wachtkamer en uit verveling lees ik maar een tijdschrift. Heel toevallig kom ik een interview met Zayn tegen.
"Als ik het meisje van mijn dromen ontmoet, dan doe ik alles voor haar."
Als ik dat lees krijg ik een glimlach op mijn gezicht, zou ik het meisje van zijn dromen zijn? Ik lees nog even verder en na een half uur gaat de deur open en komt Zayn weer naar me toe lopen. “Hoe ging het?”vraag ik “goed” zegt Zayn en dan lopen we naar de balie. We moeten nog wat formulieren tekenen en dan kunnen we gaan. Als we thuis zijn ploffen we weer op de bank. “Ik ben blij dat het verhoor erop zit” zeg ik en ik stop een chipje in mijn mond. “Ga je morgen mee naar de dolfijnen? Ik moet morgen alleen werken en wat gezelschap zou wel leuk zijn” vraag ik aan Zayn en hij glimlacht meteen “heel graag, hoe gaat het nu eigenlijk met Spetter?” . Ik zucht en kijk naar beneden “niet veel beter, hij is nog steeds erg ziek en hoe langer hij ziek is, hoe kleiner de kans is dat hij beter wordt”. Hij kijkt me meelevend aan en geeft me een knuffel. “Het komt wel goed met Spetter, dat beloof ik lieverd”.
Eindelijk zijn ze dan samen maar hoe gaat het nou verder met Spetter?
Hier nog een foto van Zayn en Luna>>>>
JE LEEST
You can do it! Ft Zayn Malik
FanficLuna is dolfijnentrainster en is gek op haar werk. Ze is twintig jaar en de dolfijnen zijn alles voor haar. Als ze op een dag bezig is met de dolfijnen, staat Zayn toe te kijken. Zayn komt steeds vaker kijken en ze worden goede vrienden. Hij verteld...