Medyadaki Jenny ama siz onu Jenny olarak beğenmediyseniz kendi kafanızdan da uydurabilirsiniz yorum ve vote beklemiyorum kafanıza göre takılın iyi okumalarX_x
Deniz manzaralı terasta kitap okumak gibisi olamaz bence hele denizdeki dalga sesi ve o muhteşem ferahlatıcı koku size eşlik ediyorsa,tabi Mozart'ı da unutmamak gerek bu keyfin bozulmaması için herşeyi yapardım.
"Jenny sahile iniyoruz hadi sende gel"
Gebby her güzel ve rahatlatıcı anda bozamasa olmaz bazen bunu bilerek yaptığını düşünüyorum.
"Hazırlanıp geliyorum Gebby"
Evlerimizin yan yana olması bu yüzden kötü oluyordu sanırım ama Gebbysizde asla yapamam kardeş gibi büyümüş olmamızdan kaynaklanıyor olsa gerek kitabımı yanımda duran masaya atıp koltuktan kalktım.Odama inip plaj çantamı aldım.Aşşağı indiğimde Gebby hala aynayla uğraşıyordu bu gün daha bi fazla süslenmiş.Gebby boş yere asla bu kadar süslenmez kesin birşey olmuş esmer teni pudarayla kaplanmış kahverengi dalgalı saçları fönlenmiş ve siyah gözlerine lacivert gözkalemi çekilmiş.Gebby'i hep kıskanmışımdır çok zayıf incecik beli var.Ben ise fazlalık 7 kiloyu atmak için spor salonundan çıkmıyorum ve ayrıcalık olarak boyum 1.70 o yüzden fazla iri gözükmüyorum bütün dikkatleri genelde siyah belime kadar uzanan düz saçlarım ve mavi gözlerim çekiyor.Bir tek Rob Evans'ın dikatini çekse yeter ama onun dikkatini 2 senedir hiç çekemiyorum yanındaki kızlar benden bin kat daha güzel hepsininde sıfır bedenleri ve inanılmaz dercede makyajlanmış yüzleri var.Aslında Rob'a o kadarda bağlı değilim ama basketbol oynarken ister istemez gözüm ona gidiyor kasları birden ortaya çıkıyor sarı saçları koşarken kalkıyor top potaya girdiğinde yeşil gözlerini kısarak gülmesi ve en önemliside 1.80 boyu kızlar genelde onunla parası için çıkıyor tabi Rob da zevk için belkide beni bu yüzden fark etmiyordur.
"Jenny niye böylesin biraz kendine bakmalısın"
"Gebby sen niye bu kadar süslüsün o makyajlarının hepsi denize girince bozulacak boşuna yapmışsın"
"hayır canım boşuna değil.Yeni biri geliyormuş ve aşırı karizmatik "
"Tanıdığımız biri mi?"
"Hayır sen tanımazsın ben de facebook da görmüştüm adı Ricky POLLARD"
"İlgimi çekmiyor.Sahil fazla kalabalık değil şanslı günümüzdeyiz"
"Benim için kalabalık olması daha iyi canım"
kumlara havlumu serdikten sonra etrafıma bakındım Rob ordaydı ve tabi yanından hiç ayrılmayan Alman kızı Katja Müller de var.Kız sırf sarışın iri kalçalı diye ve uzun bacaklı diye erkeklerin gözdesi ve aşırı iddalı giyindiğini unutmamamız gerekir,ama üvey kardeşi Alex hiç onun gibi değil çok sessiz biri tabi dıştan görünümle benim yanımda aşırı komik biri ya da ben öyle görüyorum ve Gebbyden delicesine hoşlanıyor söylememem için çok uyardı zaten Gebby normallerden hoşlanmıyor ki.Alex uzun boylu siyah saçlı ve biraz yapılıydı ispanyol erkeklerini andıran bir tipi var.üstümdeki havluyu çıkarıp Gebby'e güneş kremimi uzattım.
"gene mi mor bikini?"
"mor ve siyahtan vazgeçemiyorum"
Gebby güneş kremini bana geri uzatıp yerinden kalktı.
"kusura bakma canım yeni gelen çocuğa bakıcam"
"Gebby! hadi ama lütfen"
Gebby beni dinlemeden uzaklaştı,zaten hep dinlemez.Güneş kreminden elime biraz döküp omzuma sürmeye başladım.Kremin olduğu yere bir el uzandı ve sırtıma kremi yaymaya başladı.nefesini de kulağımda hissedebiliyordum ve o akıl almaz odunsu parfüm kokusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ЧиклитJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...