-13-

101 6 6
                                    

Medyada Jenny iyi okumalar-ADA- X_x

Sınıfa girdiğimde ilk olarak arkadaşlarıma tekrar baktım.İlk gözüme çarpan Hannan oldu.koyu sarı saçlarından çok memnun olmamasına rağmen düzgün bir şekil aldırtıramadı göz rengine bayılıyorum aslında yeşil gözleri çok dikkat çekiyor ama hafif süzük bakıyor.Boyu da orta düzeyde dikkat çekici ama Ricky'nin tarzı değil o Ricky'nin sevgilisi olamaz imkan yok bence...hemen onun yanında oturan Gabriella'ya baktım güzel kız ama erkeksi tavırlarıyla insanları kendinden doğuruyor ama dış görünüşü dikkat çekici sarı küt kesim saçları ve mavi gözleri tam uyumlu ama Ricky erkek gibi kızlardan hoşlanmıyor.gözümü Gabriella'nın arkasında oturan Elly'ye çevirdim açık kestaneye boyatmış bu hafta saçını uçlarındaki kırıkları aldırsa daha iyi olurmuş ama koyu kahve gözlerine saç rengi uyumlu ama o asla Ricky gibi tiplerle takılmaz çünkü o havalıları sever okulun en havalı çocuklarıyla çıkmak ister ve çok yanlış arkadaşlık kurar onun yanındaki Sandra'ya baktım uzun saçlı kahverengi gözlü hoş bir kız gücünü de daha önce hiç görmedim.Bu kız aklımda kalmalı hemen arkadaki Melissa ile göz göze geldim.Aslında bu kız da dikkat çekici koyu kahve kıvırcık saçlarıyla,kahve toplarındaki gözleriyle ve en çok dikkat çeken fiziğiyle bu kız da aklımda kalmalı.Melissa ile göz göze geldiğimizde gözlerimi kaçırtıp telefonumu alıp oyalanıyormuş gibi yapmaya başladım sınıfta bir an sessizlik oldu sessizliğin nedeni ise okuldaki en sinirli öğretmen olması çok burnu havada dolaşır genelde laf atmadan geçemez bana dik dik baktıktan sonra "o telefonu kaldıracakmısın alıyım mı Jenny?" dedi.Telefonunu çantanın içine atıp kollarını sıranın üstüne koydum uyumamı fazla önemsemiyordu zaten kaşıkların feci şekilde ağrıyor zar zor yürüdüm okula kadar da kapının çalınmasıyla bütün sınıf sustu merak edip başımı kaldırdım "aman tanrım!"Ricky'nin burada ne işi vardı.Sarah ve Gebby Ricky'yi az çok bildikleri için bana dönüp şaşkın şaşkın baktılar.Bayan Gide Ricky'yi baştan aşağı süzdükten sonra"Bize biraz kendini tanıtırmısın?"dedi.Ricky soğuk kanlılığını koruyarak kendini tanıtmaya başladı.

"Adım ricky POLLARD,Canadadan geldim."

"Gücün ne Ricky?"

"Ben 3 kişiden biriyim."

"Hangisindensin?"

"Brokss"

Bir anda tüm gözler bana döndü.Bayan Gide bile telaşlanmıştı.Birden söze atılıp "burada düşmanlık söz konusu olmaz biliyorsun değil mi?" dedi.

Ricky dudağını sola kaydırarak o pis sırıtışını attı.

"Biliyorum bayan Gide."

"Boş olan bir yere oturabilirsin."

Ricky arkadaki boş sıraya oturdu kasıklarıma bir kez daha ağrılar girdi.Ricky neden gelmişti buraya anlayamıyorum.aklına ulaşıp ses dalgasından ziyade içten içe bur diyolog kurmaya başladım.

"Ne işin var burada Ricky?"

"Canın çok yanıyor mu?"

"Konuyu değiştirmeye devam edecekmisin."

"Canının yandığını fark ettim hem Rob la biraz konuşmak istiyorum"

"Ne konuşacaksın."

"Canın çok yanıyor mu demiştim."

"Evet bana gene ne yaptın Ricky yürüyemiyorum?"

Ricky birden dışından gülmeye başladı.Bayan gide sarı örgülü saçıyla oynamayı bırakıp bizim yanımıza geldi Ricky'ye dönerek siz ne konuşuyorsunuz dedi.

"Boşverin hocam"

Bayan Gide tekrar gözlerini bize dikti Ricky aklıma girip tekrar diyoloğumuza devam etmeye başladı.

"Bir şey yapmadım sadece dün gecenin etkisi Jen fazla hızlı gittik ve bu senin ilk birlikte oluşun."

Bir anda biraz öksürük tuttu ve kesin kızarmıştım bu berbat bir olay.Bayan Gide açıklama beklercesine başımızda beklıyordu.Ricky bir şeyler söylemeye başladı.

"Bob'a gülüyordum ."

"Neden Bob'a gülüyordun Ricky?"

"Bunu açıklamasam daha iyi olacak."

"Açıklamanı istiyorum Ricky."

"Bob Jenny'yi saçma sapan hayallerine alet ediyordu ona buldum."

Bob da dahil olmak üzere bütün sınıf bana bakıyordu fena kızarmış olmalıyım.Ricky neden böyle bir şey yaptı ki.

Zilin çalmasıyla herkes dışarı çıktı.Ricky'nin masasının üstüne oturdum.Ricky beni kendine çekerek öptü dudaklarından ayrıldım bozulduğu belli oluyordu ama ne yapmaya çalıştı öyle demin.

"Hala canın yanıyor mu?"

"Yanımdan gitmezsen yanmaz herhalde."

Ricky gülüp elimi tuttu.Bana derin derin bakarak" bak ne diyorum bu geceyi bir daha mı tekrarlasak ben seni çok özlüyorum ve içince çok  tatlı oluyorsun."dedi.

"Kapa çeneni Ricky."

Ders zili çaldığında bayan Smith derse girdi Almanca dersleri bana hep sıkıcı gelir almancayı bildiğimden ama bayan Smith için bütün ders ilgiliymişim gibi davranıyorum.Başımı sıranın üstüne koyup uykuya dalmaya hazırlanacakken bu sefer Ricky'nin aklıma girmiş olduğunu fark ettim.Ama dur bu o değil bu bir kız silüeti saç rengini bile ayırt edemiyorum gözlerimi tamamen kapatıp odaklanmaya başladım Kahretsin!!! çok canımı yakıyor sanki aklımın her yerine mayın diziyor.Kafamı sıraya vurmaya başladım ve ufak çaplı çığlıklar  atmaya da başladım bütün sınıf başıma toplandı.

"Ricky canım yanıyor."

"Tamam bebeğim biraz dayan kendini rahat bırak aklına ulaşamıyorum hadi Jen aç şu aklını."

Ricky başımı kaldırıp göz teması kurduktan sonra aklıma ulaştı kızın olduğu tarafa gidip bir şeyler konuştu her şey rüya görüyormuş gibi oluyor ama bu çok can yakıyor 5 dakika sonra kız aklımdan çıktı.Ricky ise"Seni seviyorum Jenny."dedikten sonra çıktı.Bayan Smith,Ricky'ye beni revire götürmesi için rica etti.Bu benim işime gelmişti kafam zaten beter olmuştu Ricky kucaklayıp beni revir odasına götürdü beni gören hemşire Rickyden beni sedyeye yatırmasını istedi.Bir kaç kontrol yaptıktan sonra dinlenmem için dışarı çıktı."Ricky yanıma gelip bir istediğin var mı?"dedi.Ricky'ye gülüp "Beni buradan götür ve hiç kimsenin bulamayacağı bir yere gidelim."dedim.

"Karşılığında ne var?"

"Belki dün gecenin tekrarı olur ama yeter ki beni buradan götür hala o kız sanki burada."

"Tamam benim işime gelir."

Ricky beni tekrardan kucaklayıp arabasına bindirdi.Dün gece getirdiği gizli marasına geldik...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin