Medya da Jenny'nin elbisesi var daha iyi bir elbise bulan varsa haber versin iyi okumalar-ADA-X_x
Ed'in ağzından.
Hayatım da ilk defa bu kadar değişik bir kız görüyorum her şeyden çok korkuyor ama çok zeki etkilemeyi çok iyi beceriyor buradaki bütün kızlar nerdeyse hiç bir şey giymemiş gibi ama Jenny onlardan daha etkileyici geliyor bütün erkeklerin gözünü boyadığını biliyorum ama onu paylaşamayacağımı da öğrenecekler ben hep bu günü bekledim ve istediğimi alacağım...
"Ed!"
"Jenny!"
İkimiz de bir an durup birbirimize bakıp gülmeye başladık en sonun da kendimi toparlayıp elini tutup dudaklarıma götürdüm kızarmıştı bile ona taptığımı farkın da olmasını istemiyorum hatta şu anlık hiç bir şeyin farkına varmasını istemiyorum.
"Çok güzel olmuşsun Jenny hatta güzel kelimsei bile senin yanın da az kalır."
"Abartma çirkin bir kızın üstüne geçirdiği bir elbise onu bu kadar güzel yapamaz."
yaklaşıp beline elimi sardım çoğu insanın gözü bizdeydi Jenny'ye daha da yaklaşıp yanağına hayatım da ki en masum öpücüğü kondurdum kokusunu içime daha iyi çektim öptüğüm de bana dönüp gözlerini iyice açtı yanakları o kadar kızarmıştı ki herkesin dikkatini çekebiyordu her saniye kendime daha çok çekiyordum onu çok sahiplenmiştim hep onu aradım buraya çekmek için her şeyi yaptım şu an da benim ellerim de ve onu bırakmayı düşünmüyorum bir daha kokusu aynı küçüklüğümdeki gibi taze gülüşü hep içten hiç sahtelik yok her şey masum.
"Sen herkese güzel olmak zorun da değilsin jen benim için dünya da senden başka kız yok!"
Tekrar kızarmıştı gözlerimin içine bakamıyordu ona bunu yapmayı seviyorum utanması gülmesi her hareketi ayrı bir dünya binlerce kapı açılıyor benim için sevmeyi tek öğretebilen kişi bana neden bu kadar çekiyor beni kendisine hiç çözemedim.
Jenny'nin ağzından
Sanki başka bir koku vardı burada bana Ricky'yi hatırlatacak ama unutma Jenny o gitti ve asla bulmaya gelmeyecek hem sana hak etiğin değeri Ed veriyor o değil Ed'e haksızlık yapamam o çok harika sadece aynı Ricky gibi kokuyor bana unutma şansı vermiyor gerçe onunla sevgilimiyiz ondan da haberim yok çok gariptir ki Edle çok yakınız ve bu ikimizin de hoşuna gidiyormuş gibi o olmasa her halde böyle araya karışamazdım.Ed benim için yeni bir kapı yeni bir hayat.
"Ed ben dans edeceğim ve sen de benimle geleceksin."
"Eemrinize amadeyim hanımefendi."
gülerek dans edilen yere doğru gittik ama nedense Ed dans etmemek için ısrar ediyordu onu yakınlardaki bir masada bırakıp araya karıştım dans etmeye doyamıyordum insanlarla iç içe dans ediordum ama ilk defa böyleydim sanırım çok içtiğimden olsa gerek hayatımın en güzel anları.
Ed'in ağzından
"Git gide erkekler yaklaşıyor acaba hiç mi farkında değil yoksa bilerek mi yapıyor hayır o da değil bir de bana dönüp göz kırpıyor ama hala masum gözüküyor.
"Abi bu senin kız değil mi?"
"Kapa çeneni."
"Abi baksana resmen kızı elliyorlar bir şeyler yapmayacakmısın."
"Sana kapa çeneni dedim Marco."
Bardaktaki son yudumumu dikip kendime gelen cesaretle birlikte Jenny'nin yanına gittim.Erkekler başına toplanmıştı içimden sadece okadar açık kız varken niye Jen diyordum neden o neden benim olan kız Jenny'nin beline ellerimi dolayıp dans etmeye başladık şarkı da fazla hareketliydi Jenny yerin de duramıyordu iyice belinden kavradım zaten çok da sarhoştu bu gece istediğimi alacağım ondan hep onu bekledim hiç kimse onu benim kadar sevemedi ki zaten.
"Jenny çok güzel dans ediyorsun."
"Göğüslerime bakmaktan dans edişimi görebildiysen ne mutlu."
Sarhoşken bile her şeyin farkın da boynuna doğru yaklaşıp kokusunu içime çektim ardından onu partinin dışındaki terasa doğru sürükledim hiç pes etmiyordu ona baktığım da masum çocuklar gibi gülüyordu.onu duvara yasladım ışık da fazla düşmüyordu ikimize yetecek kadar vardı zaten boynuna sokulup onu öpmeye başladım o daha ne olduğunun farkın da değildi çok içmişti ben bile bu kadar içeceğini düşünememiştim.
"Jenny seni seviyorum."
"Bunu biliyorum şapşal bana aşıksın."
Elimi iyice bedenine getirdim insanların yokuluğunu da fırsat bilip eteğinin altından elimi soktum ilk önce bacağını okşadım.
Jenny'nin ağzından.
Ed bana iyi mi geliyordu kötü mü geliyordu anlamıyorum ama nedense onu durduramıyorum kendimi ayakta bile tutamıyorum hatta konuşma özürlüsü oldum kendimi tamamen özgür bıraktım zaten Rickyle olmuştu Ed ondan kötüsünü yapamazdı bana...
Bir an da biri Ed'i üstümden aldı ve dövmeye başladı Ed de karşılık veriyordu neler olduğunu tam göremiyorum her şey çok bulanıktı acaba abim falan mı geldi eğer o ise şu an da cezam başlayacak ya da Rob olabilir beni sevdiğini ötüp duruyordu kendime gelmem için zamanım bile yoktu kenardan kaçmaya karar verdim ayakkabılarımı elime aldım ve duvar kenarından yürümeye başladım.Arkama bakmadan gidiyordum Ed'i orada bırakıyordum ama eminim ki kalsam başına daha çok bela olacağım ve onun da benden istediği diğer kızlar gibi kullanmak ben kullanılmak istemiyorum artık.
"Nereye gidiyorsun küçük hanım daha yeni başlıyoruz."
Koşarak kaçmaya başladığım da beni saçımdan tutup kendine çekti ayağımın tersiyle sakat bölgeye tekme geçirdim ağzından küfürler çıkınca yandın Jenny kaç kızım dedim tekrar koşmaya başladığım da bu sefer kalkıp önüme geçti boynumdan tuttu işte bu en korktuğum şeydir yüzüne yumruk çıkarttım yere savrulduğun da madem o pes etmiyor ben de etmeyeceğim dedim ve yanına gidip tekmeleri yapıştırdım ardından ayağımdan tutup beni yere serdi üstüme çıktığın da pis pis sırıtıyordu yüzüne tükürmemle tokatı yapıştırması bir oldu arkadan sesler geliyordu.
"İmdat!! yardım edin kimse yok mu lütf..."
Ağzımı kapatıp beni yanımıza yaklaşan arabaya bindirdi ve gözlerime bir ağırlık çöktü evet bana sakinleştirici yaptılar ve ben ölüyorum kesin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...