-3-

234 21 3
                                    

Bölüm şarkımız Katy Perry-Unconditionally Medyadaki Tom iyi okumalar Tom'u istediğiniz kişi yapabilirsiniz herkesin istediği kişiye uymaz o resim sadece bir öneri maksat boş kalmasın X_x

Tanrım bu dondurucu soğuk da nereden geliyor normalde üşümeme imkan yok aksine yanıyorum ben burada güçlerim işe yaramıyor mu ne oluyor ne ara geldim ben?ah kahretsin!Tom getirmiş olmalı hala arabadaydım kafamı sürücü koltuğuna çeviridim. Tom yok anahtar hala üstündeydi araba sürmesini az çok biliyorum şimdi burdan kaçmazsam beni öldürecek aynı demin uyuttuğu gibi uyutacak bunu bilerek yapmıştı zaman kazanmak için Anahtarı 1-2 saniye çevrili tuttum motor çalışmıyordu tekrar denedim bu sefer çalıştı sola ayağımı debriyaja ,sağ ayağımı frene koydum.önüme bakmaya çalışırken camdan gelen "Tık " sesiyle irkilip çığlık attım.Bu Tomdu napmalıyım şimdi kaçarsam beni yakalayacak.Telefonumu elime alıp arabanın kilidini açtım.Tom kapıyı açıp bana kızgın bakışlar attı.

"Napmaya çalışıyorsun Jenny?"

"Ben şey sadece"

"Seni bırakıp gittiğimi mi düşündün?"

"Şeeyy!evet öyle düşündüm"

"Hadi ama nasıl gideyim Californiadan ne kadar uzaktayız farkında değilmisin?"

Tom'a sadece bakabildim tabi birde ağzımdan mırıldanarak çıkan "Üşüyorum"sözünü söyleyebildim sanki şu anda robot gibiydim Tom ne derse ona uyuyordum.Tom arabadaki deri ceketi getirip giymem için tuttu.Ceketi giydiğimde normal ısıma ulaştım.Tom bana yaklaşıp kollarını kollarıma koyup arasında sıktı.

"Şimdi daha iyimisin jenny?"

"Çok yorgun hissediyorum"

"Merak etme şimdi seni çok güzel bir yere götüreceğim orada dinleniriz hem sana nescafe yaparım."

"Kulağa çok hoş geliyor."

Tom kolunu omzumdan geçirdi.Bana ne kadar garip gelsede Tom gene çok rahattı.Yürümeye başladık Tom uzunca bir süre bana baktı.

"Ne düşünüyorsun ?"

Zaten biliyormuydu niye böyle soruyordu ki.ağzımı geveleyerek "hiç"dedim.Gözüme ilerideki uçurum takıldı.Tanrım aslında burası aşırı harikaydı bembeyaz kaplıydı her taraf buzdu california 'da hiç böyle bir yer görmemiştim. Tomun kolundan ayrılıp uçuruma doğru yürüdüm telefonumun çalma sesiyle irkildim.arayan abimdi telefonun açma tuşuna basacakken ayağım kaydı ve uçuruma doğru kaymaya başladım.Tom'a baktığımda ilk rahat görünüyordu sonra gözlerini kapattı.çığlık atmaya başladım ama boşuna olduğunun farkına vardım etrefta bizden başka kimse yok.gözlerimi kapatıp ölümümü düşündüm o saliseler arsında gözümü açtığımda uçurumun kenarında ayaktaydım.

Tom'a dönüp baktım pis sırıtışını tekrar yaptı.koşarak yanına gittim göğüs ve karın bölkesine vurmaya başladım.

"Seni lanet olası benden ne istiyorsun ."

Tom kollarımdan tutup kendine çekip kollarının arasına alıp kafamı göğüs bölgesine yasladı.

"Oyunu kurallarına göre oynamamız lazım jenny yoksa ikimizde zararlı çıkarız."

Tomun gözlerinin içine batım ne kadar da duygusuz du benden biraz da olsa hoşlandığını sanmıştım üstümdeki montu atıp koşarak yolu bulmaya çalıştım nefes nefeseydim burada güçlerim hiçbir işe yaramıyor.En sonun da normal bir yola çıktım bu sefer güçlerimden yararlanmam geretiğini düşündüm zaten genelde hızlı koşmak için şimşek hızını kullanıyordum.Şimşek hızını kullanarak California,ya koşmasy başladım.en sonunda kendimi evin önünde buldum.koşarak eve girdim büyükbabam ve Tim salon da oturup bana bakıyorlar ikiside sinirli gözüküyordu büyükbabamın yanına koşup bağırmaya başladım"Benden ne istiyorlar onlara ne yaptın."Büyükbabam adeta şok geçiriyordu ama gene susmadım Tim yerinden kalkıp beni çekti.Yanağıma hiç tahmin edemeyeceğimbir anda tokatı yapıştırdı.Bu sefer ben buz kesilmiştim ama garip ki yanıyordum Tim'e aşırı kızgındım.Koşarak evden tekrar çıktım benden niye gizliyorlar onların yaptığı hatanın kurbanı ben mi olmak zorundayım.Bunu bilebilecek tek kişi var o da Rob Evans.Abimin yakın arkadaşı aynı zamanda benim 2 sene boyunca hoşlandığım çocuk ve o da bizden CRPSS'in en başarılı çocuğu her önemli görevi büyükbabam ona ve Tim'e verir.Robların evi 2 cadde üstümüzdeydi evleri aynı Tomların evi kadar güzeldi kapıyı çaldığımda karşıma Robun annesi Bayan Evans çıktı.Bana şaşırmış biçimde bakıyordu.sessizliği bozup"Merhaba bayan EVANS"dedim.

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin