-27-

77 8 4
                                    

Medya da Jenny var.Bu bölümü çok heycanlı yazdım umarım siz de benim gibi heycanlanırsınız.Bu arada erken final yapacağım üç kitapta da, okuyan 3-5 kişiye teşekkürler sizi çoook seviyorum.İyi okumalar.

Çevremden gelen seslerle uyanmam bir oldu her şey çok bulanıktı bir o kadar da karanlık    çevreme baksam da hiç bir şey görünmüyordu kendime bakmaya çalıştım ellerimi asılıyordum ama bir türlü serbest kalamıyordum iyice çevreme bakınınca bir çemberin içine kollarımdan zincirlenmiştim üstelik üstüm de beyaz bir elbise de vardı.Buraya ne zaman ve nasıl geldim en ufak bir fikrim yok ama cidden kurtulmak istiyorum buradan ben böyle şeyler de nefes darlığı yaşıyorum.Ardından bir ışık  yandı sarı saçlı tişörtsüz bir çocuğun üstün de ışıklar yandı yere arkasına dönük olduğundan kim  olduğunu kestiremedim zaten bulanık görüyorum kafama ağır bir darbe yemiş olmalıyım.Ardından bir spot ışığı yandı bu seferki vücudu daha yerine oturmuş koyu saçları dağılmış o da tişörtsüzdü ve yere çökmüştü yüzü görünmüyordu.Bir süre bekledikten sonra bir spot ışığı daha yandı o da tişörtsüzdü uzun siyah saçları gelen hafif rüzgarla sağa doğru kayıyordu vücudu tek kelieyle kusursuzdu yerde yatıyordu saçları yüzünden gittikçe kim olduğunu çıkartmaya çalışıyordum ki bir an da kuvvetle esen rüzgar bütün saçlarını yüzünden çekti.

"Ricky!!!"

hepsi bir toparlanmaya çalışıyordu hepsi de nerede olduğumuzu anlamaya çalışıyordu Ricky hızlı bir atakla yerden kalktı.Ed ise yavaş yavaş yerinden kalkmaya başladı yüzü kanlar için de kalmıştı.Rob da arkasına dönünce bu işte bir pisliklik olduğunu anladım ilk önce hepsi birbirini süzdüler çevrelerine bakındılar Ricky onlardan çok farklı duruyordu daha rahattı sanki bir an ilerideki çıkış kapısına yöneldiğini gördüm o an da benim üstüme bir spot ışığı çarptı ve üçü de bana doğru döndü.Ben de kendime iyice baktım evet üstüm de elbise vardı ben nasıl giymiştim ki bunu anlayamıyorum ne olmuştu en son biz Ed ile partideydik sonrası benim için sanki bir hayal üçünün ağzından da aynı an da "Jenny!!!" çıktı.

Son ışıkların da yanmasıyla hepimizin bir kafes deolduğunu anladım dışarı da ise seyirciler oturuyordu arkama fazla dönemiyordum aslın da herkes heycanla bize bakıyordu çok sessizlerdi olanları öyle bir izliyorlardı ki sanırsınız soluksuz bir film gibi burada resmen zincirlenmişim onlar için bir film gibi heycan verici mi bu en önemlisi Ricky'nin önün de aciz durum da gibiyim gerçe onların yüzü de kanlar için de ama en azından zincirlenip beyaz elbise içine konmamışlar.Arkamızdan mikrofonla uzanan bir ses geliyordu kimin olduğu anlaşılmıyordu zaten ortalıkta da öyle biri yoktu.

"3 yalancı erkek 1Evanescence'ı elde etmek isterse ne olur hem de üçü de Brokss'dansa."

Ne! Rob bizden di buna yüzde yüz eminim onca sene bize yerdım etti abime destek oldu nasıl olur böyle bir şey inanılamaz.Ricky bana doğru koşmaya başlamadan önce adam bir daha konuştu.

"Üçünüzden de onu bana getirmesini istedim özellikle sen torunum Ricky ama siz ona taptınız şimdi o sizin gözleriniz önün de elinizden hiç bir şey gelmeden kül olup gidecek.O şeytanın Torunu hepsinin ölmesi için Evanescence'ın ölmesi yeterli hepsine güç veren odur ve böylelikle onların soyu tükendikten sonra bizim neslimiz devam edecek git gide çoğlacağız."

"Bunu yapamazsın büyük baba."diye atılmıştı Ricky.

Ama yaşlı adamın hiç bir şey umrun da değildi.Adamın nerede olduğunu kestirmemiz konuşmanın ortasın da gerçekleşti özel bir oda gibi bir yerden bizi izliyor ve talimatlar veriyordu biz ise onu camdan görebiliyorduk kafasını yan döndürüp yanındaki adama kafasını salladı bir şeye evet diyordu demirden sıcaklık gelmeye başlıyordu bileklerime ulaşamasa da tenime çarpıyordu herkes konuşmadan sonra alkış ve ıslıklarla eşlik etmeye başladı çemberin etrafından kızgın alevler çıkıyordu ben ise kaderime boyun eğmiş Ricky'ye bakıyordum birbirimize bakışıyorduk alevler daha çemberin dışından yavaş yavaş alev alıyordu insanlar merakla izliyordu Ricky bana doğru koşarken güçleriyle zincirleri kırmaya çalışıyordu ama hiç bir işe yaramıyordu...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin