-25-

57 6 0
                                    

Medya da Jenny'nin okula giderken ki elbisesi var.Ayrıca hepinizin yorumlarına bakıyorum teşekkür ederim bu kitabın bu kadar okunacağını düşünememiştim hepinize çok teşekkür ederim elimden geldiği kadar iyi yazmaya çalışıyorum son zamanlarda kendimi kitaplara daldırdım artık fazla yazasım gelmiyor elimden geldiği kadar yazmaya devam edeceğim okuyan herkese teşekkür ederim.Bu bölüme şarkı bulamadım fikri olan varsa yorum da belirtebilir hemen koyarım istediğiniz şarkıyı.İyi okumalar.-ADA-X_x

"Jenny hadi kalk artık okula geç kalacaksın."

"Nasıl kabul edildim mi okula."

"Evet dün akşam yemekteyken aradılar."

Tanrım hem yanıma doğa üstü birini çıkarttın hem de doğa üstü bir okula başlıyorum bu sefer şans senden yana Jenny her şeyi bok etmeden bitir şu okulu sonrasın da zaten İtalya bekle beni esmer erkekler şimdiden kendinizi hazırlayın Jen geliyor.Yatağımdan kalkıp eniştemin odadan çıkmasını bekledim o odadan çıkınca büyük çığlıklarla götümü yırttım resmen.Bekle beni yeni okul tüm kızların sırlarını öğrenme çabasına gireceğim ilk olarak böylelikle bana kimse sataşamayacak.Nadiren açtığım saçımı açıp düzlüğüne baktım gerçekten hoş görünüyordu.Üstüme kırmızı kareli bir elbise giydim çok kısa oldu ama çok güzel elbise ne yapayım hem fazla eşyam da kalmadı altına siyah dizaltı çorap geçirip siyah deri yandan takılan spor çantalardan aldım.Hoş görünüyordum umarım Ed de böyle düşünür.Off! ne diyorum ben Ricky sendromunu daha atlatamamışken Ed'e hemen nasıl geçebiliyorum gerçekten inanmıyorum odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim Teyzem beni görünce büyük bir şok geçirdi.

"Çok tatlı olmuşsun canım."

"Teşekkür ederim teyzecğim."

"Hadi hemen kahvaltınızı edin okula geç kalma enişten seni bırakacak."

Enişteme bakıp gülümsedim beni kendi kızlarından ayırmadan seviyorlardı bu konuda onlara minnettarım gerçe ben de onları kendi annem babamdan daha fazla seviyorum ne de olsa annem ve babamı nerdeyse hiç görmüyorum aramıyorlar bile o kadar vahim bir durum ablamlar derseniz okullarının bitmesine daha 1 ay var ve kendi başlarının çaresine zor bakıyorlar kahvaltıda herşeyi yemek için can atarken birden onların kibar olduğunu görünce tabağıma almış olduğum pateteslerin yarısını geri boşalttım teyzemin tabağın da nerdeyse hiç bir şey yoktu eniştem dersen o çoktan kahvaltısını bitirmiş çayıyla birlikte gazetesine odaklanmıştı.Ağzıma bir kaç şey atıp enişteme döndüm.

"Enişte ben doydum çıkabiliriz istersen ilk günden geç kalmak istemem."

"Tamam kızım" dedikten sonra ikimiz de kapıya yöneldik.Askılıkta hemen yerini almış olan fötr şapkamı taktım çok seviyorum şapkaları tek vazgeçemediğim şey sanırım yüzümün iğrençliğini örtüyor diye seviyorum enişteme dönüp."Ben okula yalnız gidebilirim enişte nasıl olsa büyük babamdan almış olduğum araba var."dedim.Eniştem onaylarcasına kafasını salladı.Arabaya binip telefonumdan GPS'i açtım okulu en sonun da bulabilmiştim önümdeki arabayı takip ederek park etme yerine yaklaştım gerçe bahçenin ilerisine görünebilir şekil de bir otopark yapmışlar otopark dediğim yanları falan açık sadece üstü kapalı ve bölümlere ayrılmış boş bulduğum bir yere barketmeye çalışırken çevremdekilerin bana dikkatlice baktığını görmüştüm arabamın havası yeter dostum siz anca yeni modellere bakın ben eskilerle şekilim neyse fazla ergenleştim diyip arabayı park ettikten sonra kapısını açıp çıktım bir kaç kişi arabamın yanına gelmişti bile sarı saçlı mavi gözlü olan çocuğa göz kırpıp okulun kapısına doğru ilerledim Ed beni gördüğüne şaşırmış gibiydi.Beni deli gibi süzerken içimden röntgencinin daha ileri düzeyi bu doğa üstü taş yaratık dedim.En sonun da omzuna hafif bir yumruk çaktım.

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin