-10-

134 14 0
                                    

 Medyadaki Jenny'nin evi ya da ona benzeyen bir yer eskitmeye çalışılan bir ev işte klasik zengin büyük baba evi iyi okumalar -ADA- X_x

Yıkılışımın ardından 2 gün geçmesine rağmen kendimi toparlayamadım.Okula bile gitmiyorum,Robla derisimizide ektim bir daha gidemem zaten.

"Birirleri fena aşık olmuş sanırım."

Gebby gelmiş inanmıyorum en çok ihtiyacım olan kişi hep ağladığımda yanımda olduğu için onsuz yapamıyorum.Hatta beni tek toparlayan o oluyor hayatımda olan en güzel kişi olsa gerek bana hiç yalan söylemez aksine gerçekleri yüzüme söyler.Gebby yatağımın kenerına oturduğuna bir de ona sarılıp omzunda ağladım.

"Üf ! Jenny kokmuşsun sen gözlerinin altıda şişmiş."

"Sana msj atmıştım okudun mu?"

"Okumasam herhalde burada olmazdım yani gene olmak zorunda kalırdım Tim çağırdı beni seni odandan çıkartamıyorlarmış hatta onları içeri bile almamışsın tabi bir de hiçbir şey yememişsin."

"Ricky de Rob'da benimle zevkine takılıyormuş."

"Pes mi ediceksin yani?"

"Sana ikiside beni sevmiyormuş dedim Gebby."

"Senin asıl istediğin kim?"

"Ricky."

"O zaman onun hoşlandığı şeyleri yap veya başını belaya sok.Sana gerçeği anlatasıya kadar."

"Gebby benim sana bir şey söylemem gerek ben Ricky'yi sadece evinde kızla görmedim."

"Nasıl ?"

"Onlar konuşuyorlardı ben sadece seslerini duydum.Kız aynen şöyle dedi."Sevgilim artık kızı getirmen gerek."Ricky ise karşılığında "Tamam aşkım sana o kızı 2 gün içinde getiricem" dedi ve bugün ikinci gün. Ne yapacağım ben Gebby?"

"Ne!o kız dedikleri senmisin yani?"

"Evet benim zaten Ricky'yi beni öldürmeleri için göndermişler yada beni onlara götürmesi için.?"

"Bunlardan abinin haberi var mı?"

"Hayır söyleyemedim.Ben Ricky'nin beni almasından korkmuyorum beni sevdiğini sanmıştım Gebby."

"İlk olarak hemen duşa giriyorsun ben de senin için Crepss üyelerini topluyorum."

"Buna gerek yok."

"Var Jenny senin için italyadan California'ya taşındık şimdide taşınmamız gerek.Büyük babanın tek düşündüğü sensin unutma.Tabi bir de seni buldularsa bizi de bulmuş demek oluyor."

"Tamam sen ayarla o zaman ben kendimi biraz toparlayayım."

"Hemen 1 saat içinde hazır ol."

Gebby'yi odada bırakıp duş almak için suyu hazırladım ne soğuk su da duş almak istiyordum ne de sıcak en son soğuk suda karar kıldım zaten hava bana göre hep sıcaktı.Duştan çıktıktan sonra odama geçip üstüme siyah ,mini, kapri kol elbisemi giydim saçlarımı da salıp hafif dalga yaptım.Bu tür toplantılar çok önemli kılınırdı.onun için çok özeniyordum.Aşağı inmeden önce siyah dolgu topuklu ayakkabılarımı giydim.O herkesin etkilendiği Dolce&Gabbana parfümümü sıkıp odamdan çıktım.Merdivenlerden aşağıya indiğimde ise karşılaştığım manzaraya şaşıp odama tekrar koştum.Evde biri vardı.Büyük babam,Tim ve Gebby'ye zarar vermişlerdi sanırım sadece bayılmışlardı odamın kapısını kitleyip Rob'un telefon numarasına bastım.Kahretsin! telefonuna cevap vermiyor.

"Rob'u mu arıyorsun Jenny."

Telefon elimden kayıp yere düştü.Bu Ricky'nin sesiydi yavaşça arkama döndüm balkon kapısına yaslanmış sinsi sinsi gülüyordu.Soğuk kanlı görünmeye çalışarak kapıya doğru yöneldim Ricky benden önce kapıya yaklaşıp kapıyı tuttu.İşte bu hiç iyi olmadı tökezleyerek yatağa oturur pozisyonda düştüm.Ricky bana doğru gelme başladı.

"Neden benden kaçıyorsun Jenny?"

"Senden kaçmıyorum adi herif."

"Bana neden kızgınsın Jenny?"

Yerimden kalkıp kendimi düzelttim karşısında dimdik durdum kendimi tekrar güçlüymüş gibi hissettim ama aslında hiç de güçlü değildim.Gözlerine baktıkça daha çok yıkılıyordum uzun bir süre sustuktan sonra okkalı bir tokat geçirdim  tekrar bana döndüğünde çok kızmış gözüküyordu.

"Ne yaptığını sanıyorsun Jenny?"

"Bu gün 2. gün götürmeyecekmisin beni?" 

"sen..."

sözünü bitirmesine izin vermeden yanından geçip kapıya doğru koşar adımlarla yürüdüm merdivenlerde Ricky bana yetişti ve kolumdan tuttu kendine döndürmeye çalışsada onu geriye doğru ittirmeye çalıştım artık eskisinden daha güçlüydüm Robla çalışmamızın başındaydık ama hızlı ilerlemiştik ben eve gelincede çalışıyordum aslında.

"Dün bana mı geldin?"

"Evet sevgilinle konuşmanı duydum."

Kafamı kaldırıp ona baktım bu sefer onun kafası aşağıya bakıyordu haklı olmayı seviyordum ama şimdi olmazdım , olamazdım.Ses tonumu toparlayıp tekrar başladım.

"Bu gün 2. gün beni almaya mı geldin?"

"Hayır seni almaya gelmedim seni merak ediyordum okula gelmedin.Mesajlarıma cevap ta vermeyince."

"Şimdi de mi uyutacaksın beni."

Kafasını kaldırdığın da  göz göze geldik.tekrar arkama dönüp yürümeye başladım ama Ricky gene izin vermedi.Kendisine dönürüp öpmeye başladı bu sefer gerçek öpücük gibi hissetmiyorum.Geriye doğru daha kuvvetli şekilde ittirdim merdivenin son basamağında tökezleyerk merdivenin son basamağına düştü fırsat bilip mutfağa koştum elime bıçağı alıp mutfak tezgahının arkasına geçtim.Ricky gene o rahatlığını kullanarak yerinden kalktı mutfak tezgahının karşı tarafına geçti.Gülerek konuşmaya başladı.

"Batırabilecek misin?"

"Gerekirse evet."

"Sana zarar vermek istemiyorum Jenny bunu sende biliyorsun."

"Ben hiçbir şeyi bilmiyorum sorunda bu."

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin