-12

125 8 2
                                    

Medyada Jenny İyi okumalar-ADA- X_x

Sabah uyandığımda göğüsünde yattığım o mükemmel adama baktım.Ne kadar da güzel uyuyordu.Her nefes alışında göğüsü şişip iniyordu sıcak nefesi hafif bir rüzgar gibi yüzüme çarpıyordu.Ricky çıplak belime kolunu sarmış eliyle karınımı okuşuyordu.Gözüm saate takıldı 04:30 olmuş.Şömineden hala ortalığa ışık saçacak kadar ateş vardı Ricky'nin yüzü ve vücudumuzun bir kısmı aydınlığa kavuşuyordu.Kafamı kaldırıp Ricky'ye baktım.Ricky de bana bakıyordu kafasını eğip dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu.Dudağını, dudağımdan ayırdığında ufak bir kahkah patlattı. neden gülüyorsun? dermiş gibi Ricky'ye baktım.

"Çok acemisin Jenny."

"İstersen o konulara girmeyelim çün..."

Ricky bu konunun sağlıklı olmadığını anlayıp sözümü keserek dudağımdan bir daha öptü.Ergenler gibi evlilik hayalleri kurdum bu hayaller hiç bir zaman olmayacaktı ama hayali bile güzeldi.

"Ne düşünüyorsun sen ?"

"Seni düşünüyorum."diyerek geveledim.

"Zaten yanındayım düşünmene gerek yok Jenny."

"Var.Daha seni tam olarak tanımıyorum izin vermiyorsun seni tanımama ama senden ayrı da kalamıyorum ve sana çok güveniyorum bunu nasıl becerebiliyorsun anlamıyorum.

"Tamam sana kendimi tanıtacağım."

"Ciddimisin?"

"Bekle beni."

Ricky yerinden kalkıp sol köşede duran kitaplık rafından eski bir fotoraf albümü çıkarttı.Tekrar yanıma gelip oturur pozisyonu aldı fotoraf albümünü ilk açtığında kalabalık bir aile fotorafı göründü.Gözüm Ricky'yi aradı fotorafın ortasındaydı ve çok içten bir gülüş patlatmış yanında ondan 1-2 yaş civarı büyük bir erkek vardı ve kardeşi Alice.Gerisini tanımıyordum.Ricky eliyle önde sandalyede oturan yaşlı bay ve bayanı göstererek"Bunlar benim büyükbabam ve büyükannem onlarla yaşadığımı söylemiştim."ellerini biraz daha yana kaydırarak gene oturan bir çifte getirdi."Bunlar da teyzem ve eniştem fazla yakın değiliz yani yakındık ama bir sene önce kavga ettik artık konuşmuyoruz."Ricky elini sola doğru kaydırarak bir çiftin daha üstüne geldi."Bunlar benim anne ve babam.Sana yalan söylemeyeceğim Jenny onlar ölmedi tutsak edildi ve ben onları bulamıyorum kimse de bana bir şey anlatmıyor.

"Aynı benim durumumdasın kimse bir şey anlatmıyor."

"Hayır Jenny senden daha kötü durumdayım.Ben hep arada kalıyorum Jenny."

"Nasıl yani?"

Elini fotorafta yanında duran çocuğa getirip gözleri doldu kendini tutmaya çalıştığı belliydi."Bu benim abim Jenny gözlerimin önünde onu öldürdüler ben 5 yaşındayken o günden beri hep intikam almak için planlar kurdum ben de onları en çok sevdiği kişiden mahrum edecektim."

"Bunu kim yaptı?"

"Sana bunu söyleyemem."

"Bu benim ailemden değilmi? o yüzden beni öldürmek istiyorsun."

"Jenny bunu tek ben istemiyordum bütün ailem seni yıllardır takip ediyorum."

"Sana kim olduğunu sormayacağım çünkü gene geçiştireceksin."

"Sana anlatmayı isterdim ama bunu anlatırsam kendini toparlayamayacaksın"

Ricky bir şey sormamı beklemeyip yerinden kalktı ve duşa girdi başından aşağı su aktıkça sanki kahroluyormuş gibiydi duvara birkaç yumruk attıktan sonra sakinleşmeye çalıştı.

&&&

"Jenny neredeydin sen?"

"Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı."

"Sana nerdeydin dedim."

"Otel de kaldım. Senin şu sorgularından kurtulmak için ve tabi bir de bana ne zaman gerçekleri anlattınız o zaman size haber vererek giderim.Gebby nerede?"

"Bilmem hiç görmedim."

Ricky onları içerde bayıltmıştı nasıl oldu da Gebby'yi hiç görememişti.Koşarak idama çıktım Tim rakamdan bağırıyordu ama aldırış bile etmedim.Gebby'yi aradım 3 çalışında açtı.

"Gebby nasılsın?"

"Çok iyiyim Jenny sen?"

"Ben de şey aslında ben bir şey soramak için aradım.Sen bu gün hiç bize geldin mi veya e-maillerine baktım mı?"

"Hayır Jen bir şey mi oldu beni korkutuyorsun e-mail falan bırakmamışsın."

"Bir şey yok sanırım rüya falan gördüm uykudan yeni uyandım da."

Bu yalanı 5 yasındaki biri bile yutmaz aslında ama şu an aklıma gelen tek şey bu.

"Neyse Geb ben kapatıyorum duş almak lazım."

Telefonu Geb'in yüzüne kapattım.

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin