Medya da Jenny'nin yeni okulu bölüm şarkımız Avril LAVİGNE-Here's To Never Growing Up iyi okumlar.-ADA- X_x
Sabah uyandığım da ilk olarak bir duş aldım üstüme siyah kot etek ve siyah boxer atlet geçirdim altıma da hiç ayrılamadığım Rockcı botlarımı giydim aşağı indiğim de teyzem büyük bir kahvaltı sofrası hazırlamıştı.Kahvaltı masasına bakıp teyzeme gülümsedim sandalyeyi çekip teyzemin karşısına oturdum.Eniştem gazetesini bırakıp çayından bir yudum aldı.
"Senin için çok iyi bir okul buldum birazdan gidip bakalım yakın bir arkadaşımın koleji seninle harika ilgileneceğini söyledi."
"Ciddimisin enişte harikasın."
"Enişten sabahtan beri senin için okulları araştırıyor Jenny."
"Teşekkür ederim Enişte."
Kavhaltımızı bitirip masadan kalktıktan sonra eniştemin arabasına atlayıp yeni okuluma gittik inanılmaz bir yer devasa bir okul burası cidden harika ben burada okuyacaksam yeni kıyafetler yeni saç tarzı ve fazlalıklardan kurtulmam lazım bunu kesinlikle yapmalıyım arabadan inip eniştemle içeri girdik eniştemin arkadaşı bizi karşılamak için oraya gelmiş adam da karizma tavan yapmış her halde ben de böyle bir okula sahip olsam ben de de öyle bir hava olurdu.Müdürün odasına girdiğimiz de gene çok bakımlı bir adam bizi karşıladı ilk önce beni tanımak istediklerini söylediler.
"Ben Jenny ROSS derslerim fazla iyi olmasa da kitap okumayı çok severim keman ve bateri çalabiliyorum aynı zaman da arkadaşlarım sesimin de iyi olduğunu söylüyorlar."
Kolejin sahibi olan adam bana gülümseyip"Bunlar da çok hoş Jenny ama biz güçerini merak ediyoruz."dedi.
Bir an durup onlara ne diyeceğimi şaşırdım ne diyebilirdim ki ben güçlerimin ne olduğunu nasıl kullanıldığını daha bilmiyorum birazını biliyorum ama ne oldukları hakkın da bilgim yok.
"Şey ben aslın da güçlerimin ne olduğunu bilmiyorum kullanmasını da."
Bir an da herkes bana şaşırarak baktı ne olduğunu anlamaya başladılar sonra gülümseyip bana "Sen biraz okulu gez Jenny."dediler ne kadar kaba olduklarını ilk o zaman anladım.Odadan çıkıp koridorlrda dolaşmaya başladım en sonun da kantini bulup su almayı düşündüm ileri de köşede elleri ceplerin de bekleyen bir erkek öğrenciye sormaya karar verdim.
"Şey bakarmısınız kantin nerede acaba?"
Çocuk önüne döndüğün de her şeyi batırdığımı daha yeni çaktım bana sinsi gülümsemesini patlattı.
"Şöyle gülme Ed."
"Neden kaçtın o gece?"
"İstenmediğim yerde duramazdım ben."
"Seni istemeseydim arabanın kapısını açar yola sallardım."
"Kantin nerde?"
"kahve mi içmeyi teklif ediyorsun bana neden olmasın hadi içelim."
"Ne kadar ukalasın."
"Paran yoksa ben ödeyebilirim."
Arkasından onu takip ediyordum ona cevap vermeyeceğim çünkü her kelimseiyle hercümlesiyle beni alt ediyor kantine geldiğimiz de tüm masadaki herkes bize baktı Ed bu sefer yavaşladığından tam yanımda gözüküyordu ona bir kez daha baktım o bunu çok normal karşılıyordu ama bana göre herkesin susup bize bakması normal değildi acaba eteğim mi çok kısaydı ama buradaki kızlar benden daha kısa giyiyor.
"Ed bu insanların hepsi neden bize bakıyor."
"Bize değil bana bakıyor bazı kıskananlar da sana bakıyor."
"O da biz oluyor geri zekalı bu okulda fazla ünlüsün sanırım."
"Evet herkes sen gibi bir orman kaçkınıyla takıldığım için şaşkındır."
"Orman kaçkını mı?"
"Evet saçlarını neden hep dağınık bırakıyorsun ki"
"Bu Rockcı modası ve dağınık değil ben onu yapmak için 15 dakika uğraşıyorum."
"15 dakika mı?bu kızların hepsi en az iki saat uğraşıyorlar."
"Her halde her sabah gördüğünden kaynaklanıyor bu bilgiçlik tavırların."
Ed sinsi gülüşünü bir kez daha bana doğrultup ortalıkta dolanan kantin görevlisine iki kahve getirmesini söyledi.Ona bakarken onu iyice süzdüm karın kasları geriye doğru gittiğin de tişörtüne yapıştığından daha belli oluyordu parfümü tazelenmişti deli gibi ben buradayım diyordu saçları bu sefer geriye yatırılmamıştı hatta ellememiş bile ama gene de çok hoş.Bir an da bana dönüp baktığını gördüm gerçe bana değil eteğime bakıyormuş o ayrı mesele.
"Bacakların güzelmiş."
"Bir de bana röntgenci diyorsun kendine bak."
"O eteği bacaklarıma baksınlar diye giymedin mi?"
"Tabiki de hayır sevdiğim için giydim."
"Bu kadar kısa olmasını mı seviyorsun?"
"Ne kadar soru soruyorsun sen ukala şey."
"Ney?"
En sonun da ona bir numaralı kızgın bakışımı attım.Bu sefer dişlerini göstererek gülmeye başladı.
"Tamam tamam susuyorum yoksa daha fazla ezileceksin.Bu okula kayıt olacaksın öyle mi çok güzel seni sık sık röntgenlerken yakalayacağım desene."
"Seni neden röntgenleyeyim ki arkandaki varken."
Aslında arkasındaki adam fazla iyi değildi ama sırf ona gıcıklık olsun diye söylemiştim bu benim hoşuma giden en büyük şeydir kıskandırmak kahvemi bitirip yerimden kalktım "artık gitsem iyi olacak sanırım beni buraya kabul de etmeyecekler bir daha röntgenleyemeyeceksin beni."diyip güldüm.Ed kolumdan tutup "Bir saniye numaranı verirsen belki beni bir daha röntgenleyebilirsin."dedi.Bu sefer daha büyük bir pis sırıtışımı yapıp"Bir saniye geçti."dedim ve yürümeye başladım.Eniştem odadan yüzü bozuk bir şekilde çıkmıştı arabaya binince okula kabul edilemediğimi anlattı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...