Medya da Jenny iyi okumalar-ADA- X_x
"Abim eğer bir şeyler fark ederse ikimizi de öldürür farkındasın değil mi?"
"Abinden bu kadar korkma Jenny."
"Bana çok değer verir abim ve çok kıskanır."
"Ben de kıskanıyorum seni."
Şarabımı bırakıp gülmeye başladım Ricky utanmış gibi kafasını makarna ve tavuk nuggetına eğdi.Utanınca bile havalı gülümsemesini eksik etmediğini fark ettim.Hayatımdaki tanıdığım en karizmatik adam diyebilirim tek kelimeyle kusursuz boyu biraz kısa olsa da vücudu inanılamaz derecede göz alıcı bir an ben de onu kıskandım o kız onun vücuduna bakıyor onu öpüyor Ricky'nin o aklımı başımdan alan parfümünü içine çekiyor.
"Tanrım kahretsin!!!"
"Ne oldu Jenny?"
"O kızdan ayrılmanı istiyorum Ricky."
"Saçmalama ayrılamam."
"Ayrılamazsın öyle mi?"
Masadan kalkıp masanın ucundan tutup deli gücümle masayı kenara fırlattım.Ricky bile şaşırmış görünüyordu.
"Senin kokunu içine çekiyor sana sarılıyor,öpüyor ve daha bir sürü şey o kızı bir daha istemiyorum Ricky ne bu kadar önemli olan seni biriyle paylaşacaksam beni onlara ver daha iyi."
"Jenny ondan ayırlamam bunu benden isteme."
Ricky'ye son kez bakıp Kıyafetlerimi hızla giyip mağradan çıktım.Ricky pişimden gelmeye çalışıyordu ama bu sefer kendime de inanamıyordum çok hızlı gidiyordum arkamdan da arada ufa yangınlar çıkartıyordum ki Ricky onlarla oyalansın diye...
&&&
"Seni seviyorum Jenny."
"Ben de Rob."
"Katja senin gibi olamıyor sen çok farklısın."
Rob'un gömleğini tutup kendime doğru çektim ona yaklaşarak Ricky'nin intikamınımı alıyordum yoksa kendime olan güvenim azaldığı için Robdan mı yardım istiyordum.Rob eteğimin altından elini sokup bacaklarımı okşamaya başladı.Kafasından tutup kendime daha bir sıkı bağladım.
"Siz ne yapıyorsunuz burda?"
Robdan ayrılıp güvenlik görevlisine baktım.Bodrum katında bile rahat yok.Rob ben den ayrılıp Güvenlik görevlisine baktı.
"Sadece arkadaşımla şakalaşıyorduk."
Rob elimden tutup merdivenlere doğru çekti beni.Sınıfa el ele tutuşarak girdik.Tüm gözler bizim üzerimizdeydi Rob'un Katja dan ayrıldığına kimse inanamıyordu.
&&&
"Hadi Jenny çalışmamız lazım çekemeyenler çok sana zarar vermelerini istemem."
Ricky ellerini yumruk yaparak durmuştu bütün gün madem o kızı unutamıyordu bizi unutması gerekti artık böylesi daha iyi sanırım hem Robla çalışmalarıma devam edebileceğim hem de o zaten benim istediğim adam değilmiydi.
"Haklısın Rob."
Rob'a elimi uzatıp hadi dercesine baktım.Ricky her an Rob'u dövecek gibi bakıyordu bir sürü kez aklıma sinyaller gönderip aklıma girmeye çalışsada hepsinde ters teptim o kızı bırakamazmış madem beni bırakacak.
Rob'un arabasına binip çalıştığımız ormana geldik.Arabadan inip biraz yürüdük Rob kolumdan tutup beni ağaca yasladı gömleğimin düğmelerini açıp beni kucağına aldı bacaklarımı Rob'un beline sardım o kadar hızlı öpüşüyordu ki bir an nefes bile alamadım.
"Çok tatlısın Jenny senden hep hoşlanmışımdır ama abin yüzünden sana hiç açılamadım senin yanında gördüğüm her erkeği dövdüm."
"Ben de diyordum ki bu erkekler neden 2. gün benle buluşmaya gelmiyor."
Rob'la gülüp tekrar öpüşmeye başladık bu sefer boyun ve göğüs bölgeme iniyordu kafamı ağacın gövdesine yaslayıp Rob'un vücudumu keşfetmesine izin verdim.Bir anda Rob'un kucağından inip gömleğimi iliklemeye başladım.
"Ne oldu Jenny?"
"Rob buraya geliyorlar."
"Nasıl kim geliyor Jen."
"Çok fazlalar arabayla gidemeyiz hadi Rob."
Rob elimden tutarak şimşek hızıyla koşmaya başladık akıl okuyarak nereler de olduklarına az çok kanaatim vardı ama her an yakalanabiliriz.
"Rob abimi ara hadi çok fazlalar aklımı çelmeye çalışıyorlar hepsinden yeni bir ses çıkıyor."
Rob telefonu çıkartıp acil durumlar için yaptığı listeden abimi aradı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...