-22-

61 7 2
                                    

Medya da Ed'in evi bölüm şarkımız Akcent-Boracay İyi okumalar yorum veya Vote şart değil okumanız yeter teşekkürler. -ADA- X_x

"Bu ev de yalnız mı yaşıyorsun?"

Ed beni gene takmıyordu televizyona odaklanmıştı ya da aslın da odaklanmamış ama benim sorularıma cevap vermek istemiyordu acaba neden böyle düşünüyor ya da beni mi çok itici buldu aslın da sadece arkadaş olmaya çalışıyorum bunda garip bir şey yok ki masanın üstün de asılı olan anhtarı gördüm ve istenmediğim yerde durmamam gerektiğini bildiğim için anahtarları alıp kapıyı hızla çarptım arabayı evin bahçesinde görünce bir kez daha eve inanılmaz bir biçimde baktım gerçekten büyüleyici çok harika hatta aşırı güzel inanılamaz derece de Ed'in kapıyı açtığını görünce hızla arabaya atladım ve evin çevresinden uzaklaştım bana acıdığı için eve aldığı belliydi ama ben Evanescence'ım kimsenin karşısın da ezilemem ben gidebileceğim tek yer olan teyzemin evine geldim. Beni bu saatte gördüğüne aşırı şaşırmış olmalıydı.

"Jen tatlım bu saatte ne işin var burada abin veya büyük baban nerede?"

"Ben yalnız geldim teyze artık burada kalacağım.Bir süre yani büyük babam burada bir evi olduğunu söylemişti orayı öğrenene kadar tabi izin verirsen."

"Tabiki de tatlım her zaman."

Teyzem aşırı iyi bir kadındır çok tatlı biri aslın da ve aşırı güzel sesi var ona hayran olmamak elde değil ve hep genç kız meselelerini çok iyi anlar şu anda beni fazla sıkmamak için fazla soru sormadı bana misafir odasını gösterip üstümü değiştirmeme  için vakit tanıdı üstüme askılı mickey mause'lu bir elbise giyip aşağı indim eniştem çok cana yakın biridir hemen beni karşıladı gerçekten çok başarılı bir polistir herkes ona mesleğine duyduğu saygıdan dolayı tebrik eder.Teyzem hemen yemem için bir şeyler hazırlamıştı bile ben yerken beni tuhaf tuhaf izleyip süzmeye başladılar en sonun da durdum.

"Ben artık burada okula başlayacağım California da arkadaşlarımla sorun yaşadım bilirsiniz işte bazı sorunlar çıktı."

"Tamam tatlım bizim yanımız da kalabilirsin sorun değil hem kuzenlerin de okumak için kanadaya gitti."

Ellen ile Eric den bahsediyordu ikiside tam kafa çok iyilerdir ayrıca çok komikler.Yemek için teşekkür edip teyzemin bana verdiği misafir odasına çıktım bu karar için bana zaman vermişlerdi biraz düşünecektim ama onlara yük de olmak istemiyorum.Başımı yastığıma koyduğum an da uykumun olmadığını düşündüm kulaklığımı ve iPhone'umu alıp Akcent-Boracay  şarkısını açtım kızın sesi aşırı güzel geliyor nedense ve kendisi de neden onun gibi güzel fiziğim yok diye kafayı yemek istiyorum.Belki o kadar güzel olsam Ricky beni severdi.Bir dakika başka kızlarla da takılıyorum demişti acaba o kızlar da mı bana benziyor yoksa benim arkadaş çevremden olabilir mi Hey Jen dur artık!!! Ricky yok o bitti demiştik Miami senin için yeni bir başlangıç her şey harikayken mahfetme gözlerini kapa ve sakin bir uykuya dal yarın bir okul bulman gerekecek...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin