Medyadaki Tim yaşa bakmayın sadece tipi benziyor iyi okumalar fikriniz varsa yorumla belirtebilirsiniz.X_x
" Lanet olsun Jenny!nerdeydin sen kaç saattir seni arıyoruz farkındamısın?"
Aslında şu anda eşyalarımı toparlayıp bu evden gitmek istiyorum tabi aklıma hep gidecek bir yerimin olmadığı aklıma gelince sadece isyan edip odama kapanıyorum onlara kendimi hiçbir zaman anlatamıyorum ki daha doğrusu bu evde hiç sözüm geçmiyor en güçük olmamdan mı kaynaklanıyor yoksa kız olmamdan mı?bu sorulara hiç cevap bulamıyorum ama sormakta istemiyorum çünkü gene "saçmalıyorsun Jenny" cümlesini duymaktan bıktım.Bir de bu gün keyfimi hiçbir şey bozamaz izin vermem bu gün hayatımın en mutlu günü Ricky beni öptü ya şu an herşey bana göre toz pembe.
"Arkadaşımdaydım senin bana attığın tokattan sonra kendimi toparlamak için arkadaşıma gittim."
Tim arkamdan bağırıyordu ama onu duymamazlıktan gelip merdivenlerden çıkmaya başladım.Odama girdiğimde içime bir huzur doldu kendimi tek ahat hissedebildiğim yerdi burası üstümdeki elbisemi çıkarıp kirli sepetine attım ve dünkü koşuşturmadan dolayı üstüm başım berbat olmuştu küvet'i doldurup içine birsürü kokular ve kremler ekledikten sonra içine uzandım...
"Jenny uyan artık saat 19.20 vücudun buruş buruş oldu artık."
"Tim seni kaç kere uyardım odama izinsiz girmemen konusunda yani burası bir de banyom."
"İzin için kapını çaldım ama sen duymadın hanımefendi."
Tim kapıyı açıp çıktıktan sonra küvetten kalkıp havulma sarındım cidden vücudum akıl almaz bir şey olmuştu ama bu beni çok rahatlattı.aynanın önünde duran saç tarağımı alıp saçlarımı yola yola taradım kesinlikle kestirmeliyim bazen uzanamıyorum bile ve kollarım kopuyor.Saçlarımı taradıktan sonra odama geçip üstüme şort,gömlek falan geçirdim.SIV'mü alıp mesaj var mı diye baktım ama hiç mesaj yoktu.Ricky mesaj atmıştır diye düşünüyordum. Telefonu yatağın öbür ucuna fırlatıp yatağın üstüne.aklıma tekrar tekrar Rickyle öpüşmemiz geliyor.dudaklarıma felaket bir yanma geliyor.
"Jenny büyükbabam seninle konuşmak istiyor."
Tim kapının arkasından sesleniyordu ama sesinde bir gerginlik vardı.Yatağımdan kalkıp kapıyı açtım.Tim'in suratı ciddi anlamda bozuktu.
"Önemli mi?"
"Fazlasıyla."
Tim'in arkasından aşağıya indim büyükbabam iç çekip duruyordu.Gergin ortam vardı anlaşılan canları gene bir şeye sıkılmış.Büyükbabamın karşısındaki kolduğa geçip oturdum.5 dakika sessizlikten sonra Büyükbabam başını kaldırıp bana baktı ve söze başladı.
"Jenny seni buldurlar mı?"
Eğer evet dersem taşınmak zorunda kalıcaz ama hayır dersem Robla konuşmuştuk en geç yarın söyler abime tabi bir de Ricky'ye zarar verme ihtimalleri çok yüksek.
"Şey yok!yani hayır! ben merak ettim."
"Jenny eğer buldularsa söylemen gerek farkındamısın bu senin iyiliğin için."
Tim araya girerek"Jenny büyükbabam haklı."dedi.
Ricky'yi ele veremem büyükbabam ona acımaz ve bu sefer japonyaya taşınacağımızı söylüyor arkadaşlarımdan ve californiadan ayrılmak istemiyorum 7 senedir burdayız.ve tam da şu yetenekleri olan insanların alındığı okulu kazanmışken.
"Hayır büyükbaba ben sadece ne olduğunu merak ediyorum."
"Bunu öğrenmek için çok küçüksün Jenny"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...