Arkadaşlar şarkıyla birlikte okuyun lütfen bardağın kırılma yerini umarım tuturursunuz bu bölümde arkadaşımdan yardım aldım daha yakınlaşmalar yapmamı söyledi umarım beğenirsiniz:))
Artık bu yatağa alıştım.Bu yatağa acaba kaç kızı yatırdı çok merak ediyorum belkide bu yatak onun ,bu oda ,bu dolaplar bu mide bulantısıyla yerimden hızla kalktım.Ricky karşımdaki koltuğa oturmuş beni izliyordu.
"Ayakkabılarım nerde?"
"Sakladım."
"Neden?"
"Çünkü kaçacağını biliyordum."
"Sen aşağlık herifin tekisin."
"Biliyorum çok kızgınsın ama beni dinlemen gerek."
"Seni dinlemeyeceğim."
Odanın kapısından koşar adımlarla dışarı çıktım.Ayaklarıma batan dal parçacıklarını aldırış etmeden yürümeye devam ettim.Ricky arkamdan koşarak beni aniden kucakladı.İlk defa ayaklarım yerden kesildi.
"Beni yere indir Ricky."
"Hayır benimle konuşana kadar seni yere indirmeyeceğim."
Son kez bütün gücümü vererek kucağında debelendim.Ricky dengesini toplayamadığı için ikimiz birlikte evin yanındaki göle düştük.Bu hayatımdaki en iğrenç şeydi bu göl pisti ve suyun içinde hayvanlarda vardır.Ricky arkamda pis pis kahkahlar atıyordu.Yerimden kalkıp Ricky'ye doğru elimle su atıp gölden çıkmaya çalıştım.
"Islanınca daha çekici gözüküyormuşsun."
"Şimdide röntgencilik mi yapıyorsun?"
Ricky yerinden kalkıp yanıma doğru geldi.belimden tutup beni kendine çekti ve öpmeye başladı ondan ayrılamıyorum ayrılmakta istemiyorum belki birazdan öleceğim beni aldatmış olsada umrumda değil bende onu Rob la aldattım ama bu tam olarak aldatma sayılmazdı ellerini belimden çekip bacaklarımda gezdirdikten sonra"Seni çok seviyorum Jenny."dedi
"Ben bundan emin değilim Ricky."
"Hadi gel seni bir yere götüreceğim burada bizi bulmaları an meselesi."
Ricky elimden tuıtup beni gölden çıkarttı.Sanırım benim de ondan fazla farkım yoktu ıslanan üstüne baktım da cidden çok etkileyici kasları var."
"Sen bekle ben arabayı getireyim."
5 dakika sonra Ricky arabasıyla önümde durdu ıslak üstümle arabasına bindim bu cidden berbat bir duyguydu ben yapışan şeylerden nefret ederim.Birde bana bakıyor dik dik.Rahatsız olup Ricky'eye döndüm.
"Bana şöyle bakmayı kesermisin."
"Cidden harika görünüyorsun Jenny."
"Üşüyorum."
"Nasıl sen ısınabiliyordun?"
"Hayır şu anda yanamıyorum üşüyorum kurulanmam lazım bana birşeyler ver."
"Bu çok garip ısınman lazımdı."
Jenny sana bir şey olursa herhalde bu acıya dayanamam seni ne kadar çok sevdiğimi hiçbir zaman anlamayacaksın. biliyorum seninle olmam çok tehlikeli ikimizi de yok edebilirim ama senden uzaklaşamıyorum sen bunu hak etmiyorsun Jenny sen ölmeyi hak etmiyorsun.Melek gibi uyuyorsun senin en çok hangi huyunu seviyorum biliyormusun?çok cesur gibi görünüp aslında çaresiz olman ve bunu belli edememen sen hayalimdeki KIZSIN Jenny.
"Ricky nerdeyiz biz ?"
"Bizi kimsenin bulamayacağı bir yerdeyiz majesteleri."
"Dalga geçmeyi bırak."
"Burası benim sığınağım kimse bilmiyor rahat olabiliriz."
Üstüme baktığımda Ricky'nin gömleği vardı.Şöminenin yanına minderlerin üstüne yatırmıştı beni kendisi ise yanımda oturur pozisyonda beni izliyordu.yerimden kalkıp etrafa bakındım odanın ortasında yemek masası vardı üstünü Ricky dizmiş olmalı harika görünüyor mumuna kadar herşey eksiksiz.herşey ortada sadece bir bölüm var oraya yaklaşıp neresi olduğuna baktım.Yatak odası olduğunu görünce Ricky'ye dönüp güldüm.Yemek masaına bakıp."Umarım yemekler hazırdır kurt gibi açım."diyince Ricky bana güldü veyerinden kalkıp sandalyemi çekti.Elini uzatıp "Buyrun hanımefendi."dedi.Sandalyeye yerleştikten sonra Ricky mumları yaktı.Aç kurt gibi bütün sofrayı silip süpürdük en son Rose'umdan bir yudum daha alıp yerimden kalktım biraz tökezledikten sonra elimdeki kadehi köşedeki duvara montelenmiş olan masanın üstüne koydum Ricky'nin telefonunu alıp internete Romeo SANTOS tan "Propuesta indecente" açıp Rick'ye baktım.
"Ne kadar iyi dans edebilirsin kaslı bey?"
"Danstan ötesini de yapabilirim."
Ricky yerinden kalkıp bana yaklaştı bir elini belime sarıp bir eliyle de elimi tuttu.O kadar iyi dans ediyordu ki ona kendimi kaptırmamam elimde değildi.yaşadığımız herşey gözümün önüne geliyordu ilk tanıştığımız gün onu uyurken seyrettiğim zaman, göldeki beni öpmesi gözlerimden yaşlar akıyordu ağzımdan çıkabilen üç kelimeydi.
"Seni kaybetmek istemiyorum."
Ricky böyle dememle beni bardağı koyduğum yere çıkartıp öpmeye başladı eli gömleğimin altına girdiğinde üstündeki tişörtünü çıkarıp yere fırlattım bardağın yere düşmesiyle beni duvara yaslaması bir oldu gömleğimin düğmelerini açıp ellerini vücudumda gezdirmeye başladı pantolonun kemerini fırlatıp attım herşey o kadar hızlı gelişiyordu ki anlayamıyordum bacaklarımı beline sarıp kendimi Ricky'ye bıraktım beni alıp şöminenin yanındaki yastık yığınına attı iç çamaşırlarımı fırlatıp attı ve ilk defa bakireliğimi bozdum hemde aşık olduğum adamla kendimi ona bırakmak ne kadar acıtsa da mutlu ediyordu onun bedenine sahip olmak vücudunu tüm zerresine kadar bilmek saatler boyunca seninle olabilirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ЧиклитJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...