-9-

160 14 2
                                    

   Medyadaki Katja biliyorum güzel kız oldu ama ne biliyim güzel olan kızlar çoğunlukla kötüdür neyse fikri olan varsa değiştirebiliriz İyi okumalar -ADA- X_x

Katja senden nefret ediyorum.Şimdi de elimden Rob'u alıyor.Tanrı aşkına bu adam hala  bu sürtükle mi çıkıyor?

"Jenny seninle bir anlaşma yapalım."

"Ne anlaşması Katja?"

"Robdan uzak duracaksın ben de şu yeni oyuncağına bulaşmayacağım."

"Fazla dalmışsın Katja."

"Nereye fazla dalmışım Jenny?"

"Rüyalara."

Ezici gülüşümü atıp yerime oturdum.Rob neden ona bu kadar yakın davranıyor.Gebby ve sarah'ya yanıma gelmeleri için baktığımda ikiside meraklı gözlerle yanıma geldiler.

"Bir şey mi oldu Jenny?"

"Şu Ricky denen adamın kim olduğunu bulun.neleri severmiş,nelerden hoşlanırmış,ne yapar ne eder hepsini istiyorum.Katja'nın da açığını bulun bana mutlaka bir açığı olmalı bu sürtüğün."

Sarah genelde fazla konuşmazdı ama bu sefer o da intikam istiyor.Sarah"tamam Jenny"dedikten sonra yerine geçip oturdu Gebby yanımda kalmayı tercih etti.Gebby"Sence bu konu Sarah için fazla değil mi?"diye sordu.Aslında haklıydı ama artık onu da şin içine katmam gerekirdi aramıza katılalı 1 sene olmuştu ve hiç açığını yakalamadımve bana hiç yanlışı olmadı.

"Hayır Gebby artık onu aramıza alma zamanı."

"Sana bu konuda karışmayacağım ama Katja'ya Ricky'yi kaptırırsan eğer Katja onunla da yatar biliyorsun yani Robdan hamile bile kaldığı olmuştu."

"Haklısın Gebby ama şu an o umrumda değil Rob'un neden bana soğuk davrandığı umrumda."

"Rob sağlam ayak değil demiştim unuttun mu?"

"Hayır ama beni etkileyebiliyor."

"Danny'e ne oldu."

"Fazla yakın değiliz.Onu görmüyorum bile çıkmıyorduk hem sorun yok."

Bayan Patel sınıfa girdiğinde herkes susup yerine oturdu.Bu bayan aslında tatlı biri kısa boyuyla her sınıfa girdiğinde hazırmıyız diyor.Hazırmıyız demesi saçma geliyor aslında hiç bir öğrenci derse hazır değildir.Bayan Patel sınıfın ortasında dolanıp iltifat toplarken sınıfın kapısı çalındı.Bir anda herkes sustu ne olduğunu anlamak için başımı sıradan kaldırdım kapıya baktığımda kahretsin! bunun ne işi vardı burda.Ben Ricky'i Katjadan uzak tutmaya çalışırken bir bu eksikti.Ricky "Geç kaldığım için özür dilerim."diyip arkamdaki sıraya geçti.

Bayan Patel,Ricky'nin yanına gelip adını sordu?.Ricky'nin kadife sesi duyulmaya başladı."Ricky PPOLLARD."

"Rob dönüp bana baktı o ukala duruşukaybolmuştu yüzünden anlaşılabiliyordu.Arkama bile dönmeye gerek duymamıştım.Katja da Rob'un ön sırasından bana bakıyordu.O sinsi gülüşünü bir daha yapamaması için her şeyi yapardım.Hiç rahatlığımı bozmadan sırama iyice yerleştim.Bayan Patel ders anlatmaya başladığında Çantamın ön gözünden telefonumu çıkartıp Ricky'ye"Senin ne işin var burda?"yazdım.

Saniyesinde cevap geldi ama olumlu değil aksine başıma bela açarcasına bir mesajdı bu.

"Robda burdaymış.Beni Katja çağırdı."

"Nasıl çağırabildi o seni?"

"Numaramı senden aldığını söyledi?"

"Bu kızdan nefret ediyorum görünmez olup almış olmalı."

"Görünmez mi olabiliyor?etkileyici."

"Başına bela oluncada etkileyici oluyor Ricky merak etme."

Sarah hala telefonuyla uğraşıyordu.sürekli defterine ufak ufak notlar alıyordu aklını okuma zahmetine bile girmiyorum zaten bana her şeyi söyleyecek söylemek zorunda.

                                                                   &&&

Ah lanet! olsun gene Rob ile çalışmamız var ve ben sadece uyumak istiyorum haftada 4 gün çalışmak ta neyin nesi?

"O herifin bizim okulumuzda ne işi vardı Jenny?"

"Sevgiline sor."

"Ne demek oluyor bu Jenny?"

"Katja çağırmış okula anlasana aramızda ki ufak kıvılcımı hissetmiş olmalı belki de şu an burada."

"Sen akıl okuyabiliyorsun burada kimin olduğunu bile anlayabilirsin."

"Aklımı o saçma kızın düşünceleriyle dolduramam.Dur bir dakika!sen yoksa ondan evet evet sen ondan korkuyorsun."

"Saçmalama Jenny ondan korkmuyorum sadece?"

"Sadece ne?"

"Onu seviyorum."

Bunu beklemiyordum ne yani benimle zevkine mi flört ediyordu.İşte şimdi beni kızdırmıştı.Senden de intikamımı alacağım Rob merak etme çok yakında.Arkama dönüp uzaklaştım.Rob arkamdan koşuyordu.

"Hadi ama Jenny dur bekl.Seni nasıl sevebileyim abinle kardeş gibi büyüdük ona kardeşinleyim mi diyeyim?"

"Hiçbir şey deme sadece bundan sonra ayak altında dolaşma ve Ricky'ye de karışma."

Motoruma atlayıp hızla uzaklaştım.Ricky'nin evine yaklaştığımda durdum evin önünde başka bir araba vardı motordan inip sessizce açık olan cama doğru yaklaştım hava karanlık olduğu için fazla göründüğümü sanmıyorum.İçerden kız sesi geliyor.

"O kızı bize getirmen  gerekiyor sevgilim artık zamanı geldi."

O demin Ricky'ye sevgilim mi dedi.İşte şimdi ateş basmaya başladı ne yani ikinci flörtleştiğim adam da mı beni sevmiyordu içimden "Sen aciz değilsin Jenny."desem de şu anda büyük hayal kırıklığına uğradım Rob benim için intikamdı ama Ricky değildi o benimdi sadece benim.Ardından Ricky'nin sesi gelmeye başladı.

"Tamam aşkım 2 gün sonra sana  getiricem o kızı."

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin