-14-

102 5 4
                                    

Medyada Jenny uygun fotoraflar bulmaya çalışıyorum eğer siz daha uygun bulursanız haber verin iyi okumalar-ADA- X_x

  "Burası niye hep soğuk Ricky."

"Şömineyi yakacağım şimdi merak  etme."

Ricky odunları şöminenin içine atarken kolyuğa oturup onu izlemeye başladım şömineyi yaktıktan sonra iki kadeh ve Cabernet Sauvignon açıp kadehlere doldurdu.Yanıma oturup bir eliyle gömleğimin içinden elini sokup kalça bölgeme doğru okşamaya başladı.

"Hala canın yanıyor mu?"

"Ellerini çekmezsen acımaz."

"Tamam kabul."

Şarabımdan bir yudum alıp Ricky'nin elinin olduğu yere elimi getirdim.Elinin üstüne elimi koydum Şarabımdan büyük bir yudum daha alarak bitirdim uzanıp şişeyi aldım kafama diktim.

"Fazla hızlı gidiyorsun Jenny."

Ricky'nin ağzına getirerek zorla ona da içirttim 15 dakika sonra tüm şişeyi bitirdik.Ricky şişeyi bir kenara fırlatıp  beni kendine çekti.Kucağına oturdum.

"Okulda ne dediğimi hatırlıyormusun?"

"Hayır hatırlatsana."

Gömleğinden tutup yırttım.Ricky'yi eğilip öptüm Ricky üstümdeki tişörtü çıkartıp bir kenara fırlattı kenidne doğru çekip iç çamaşırımın çengelini açtı.Göğüslerim ona doğru geldi.Kemerini açıp kenara ırlattım bu dün gecekinden daha hızlıydı ve koz bende gibiydi.Pantolonunun düğmesini açıp çıkarttım.Ricky göğüs bölgemden sırtıma doğru okşuyordu boynuma doğru öpüyordu.Eteğimin altından elini sokup iç çamaşırımı çıkarttı baksırını çıkartıp üstüne oturdum.Ricky belimden tutarak beni kendine çekti.Nefes nefese kaldıktan sonra beni koltuğa attı ve koz ona geçti...

                                                                     &&&

2 gündür feci şekilde yorgunum ama her uyandığım da huzur dolu uyanıyorum.Uyandığımda Ricky'nin eli belime dolanmış arka arkaya yatmışız Ricky bacaklarını bacaklarımın üstünden geçirmiş pikeyi biraz daha üstüme çekip üşüyen kolumu örttüm Ricky uyandığında elimi sıktı ensemden öpüp "Nasılsın bitanem?"dedi.Ricky bana her hayatım,bitanem,sevgilim gibi sözler söylediğinde kalbim sanki yerinden çıkıyor.

"Seni kaybetmek istemiyorum."

"Kaybetmeyeceksin."

"Beni ne yapacaklar yakaladıkların da ?"

"Yakalamayacaklar Jenny uzak tutmaya çalışıyorum senden."

"Sen de zor duruma düşüyorsun değil mi sana kızıyorlar falan."

"Hayır Jenny bunu düşünme kimse beni zor duruma düşüremez büyük babam dışında."

"Sen beni düşünen tek kişisin bu hoşuma gidiyor."

Ricky boynundaki kolyesini çıkartıp bana taktı.Yüzüne şaşkın şaşkın bakmış olmalıyım ama bu kolyeyi hayatındaki doğru insana takacaktı ben doğru insanmıydım onun için.

"Seni ne kadar çok sevdiğimi hiç bir zaman anlayamazsın Jenny kimse anlayamaz eğer sana zarar verecek dereceye gelirsem benden kaç."

"Gerekirse mazoşist olabilirim."

Ricky gülerken gözlerinin yanında olan ince çizgilere baktım onun ne kadar zor durumda olduğunu görmek zor değildi hele ki bir sevgilisi varsa.

"O kız."

"Hangi kız?"

"Öteki sevgilin."

"Nolmuş ona?"

"Onunla da şey ya..."

Ricky parmağını dudağıma koyup"şiitt!"dedi.Dudağıma bir öpücük kondurup elini boynumdan doladı nabzımın üstünde durdu.

"Sen başkasın Jenny kendini başkalarıyla kıyaslama ve buraya geldiğimizi kimseye söyleme burayı sen ve benden başkası bilmiyor başına bir şey gelirse burada saklan  yüz tanıma sistemi ile çalışıyor senin yüzünü hatırlar."

"Bir şeyler yemeyecekmiyiz?"

Ricky gülerek koltuktan kalktı.Beni de kucaklayıp duşa götürdü suyu açıp küvette bıraktı üstten gelen suya bakıp rahatladım.Ricky de benimle birlikte duşa girdi başımızdan aşağı su döküldükçe bir anda sanki zaman hızla geçip gidiyor gibiydi.Duştan çıktıktan sonra Ricky'nin gömleğini giyip mutfağa geçtim.Dolabı açıp tavuk nugget ve salata için malzemeler çıkarttım saat gece yarısını gösteriyordu.Tavuk nuggetleri tavaya koyup bangonun üstüne oturarak tahtanın üstünde soğanları doğramaya başladım.Bu soğanlardan gerçekten nefret etmişimdir gözlerim hep yaşlarla doluyor.Ricky arkamdan gelip belimi sardı yanağımdan öptü ama göremiyorum yüzünü bana bakıp güldü.Bangodan aşağı indirip soğanı kendisi doğramaya başladı...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin