Medyadaki Rob aklınızda başka biri varsa söyleyin iyi okumalar.X_x
~ 2 HAFTA SONRA~
Hayat hep güzel veya çirkin olacak diye bir şey yok ki bazen biz de onlar
anlam yükleriz,bazen de kaderle oynar bize gelen şansları yok ederiz.Ne kadar çok sevdiğimiz fazla önemli değildir aslında ne kadar sevildiğimiz ve bize ne kadar değer verildiği önemlidir.
"Hâlâ Ricky den haber yok mu Jenny?"
"Hayır Gebby Ricky gitmiş olmalı zaten neden geldiğini de anlayamamıştım."
"Nereye gitmiş olabilir ki Jenny?"
"Bilmiyorum ve umrumda da değil."
"Hadi Jenny sen Ricky'ye aşık olmuştun."
"Saçmalıyorsun Gebby daha kaç kere söyleyeceğim ben aşık olmam ve Rob la aramız çok iyi hep istediğim gibi.Artık bu konuyu kapatalım."
"Bu okul bir harika Jenny şu insanlara bak manken gibi hemen diyete başlamamız gerek."
"Sen yap canım ben uğraşamam fazlalık 5 kilodan ne çikar ki"
"Şu elindeki şekerlemeyi ver bakayım."
Gebby hayır dememe zaman vermeden elimden şekerlemeyi aldı ve çöp kutusuna attı.Ağzım beş karış açık ona baktım.
"Ben o şekerlemeler için bir saat erken uyanıp sıra bekledim."
"Artık bir saat erken uyanıp spor yaparız."
Gebby'ye iğrenç dermiş gibi yüzümü buruşturdum.ardından elemelerin olduğu spor salonuna girdik.Bu kızların hepsi manken gibi ve giydikleri de marka.
"Jenny ,Rob da elinden gitti görünüşe göre."
Rob'un yanında Katja MÜLLER var.Bu kız hep Rob'un yanında olmak zorundamı?
"Gebby aslında bakarsan Rob da umrumda değil ben şuradaki çocuğu beğendim."
"Hani nerde göremedim ben"
"Sol tarafa bak"
"Denny mi?"
"Evet hoş çocuk tabi kurban olmak için."
"Ne yani onla takılırsan Rob'un seni kıskanacağını mı düşünüyorsun?"
"Evet Gebby,Rob geçen hafta tam beni öpecekti ama ormandan bir ses geldi sanki biri bizi takip ediyormuş gibi."
"Jenny o Katja MÜLLER le çıkıyor o kız ikimizide ezer."
"Gebby Katja bana hiçbir şey yapamaz ama şu Denny denen çocuğa biraz zarar gelebilir."
"İlk önce kim olduğunu ögrenelim."
"Bu işi sana bırakıyorum artık Katja dan 7.sınıfın intikamını alma zamanı geldi."
"5yıl sonra almak biraz garip aklına da nerden geldi bilmiyorum ama bu harika sevgilisinin onu aldattığını görünce hele birde bu Rob sa çok iyi fikir Jenny."
Her zamankinden daha güçlü hissediyorum kendimi aynı Ricky karşıma hiç çıkmamışken ki gibi özgür ve herkesi alt edebilecek gibi evet döverek halletmeyi fazla sevmesemde şantajı seviyorum tabi durduk yerde şantaj yapmıyorum bana karşı birşeyler yaparlarsa ufak sırlarını söylüyorum gerçe bana kimse bulaşamasada bazen gözüme batsa bile ufak sırları kapılarının önünde asılı,dolaplarının üstüne yapıştırılmış,herkesin cep telefonunda gibi yerlerde duyuluyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...