-4-

211 17 6
                                    

Medyadaki Tom'un gizli evi iyi okumalar en uygunu buydu bu kadar beyaz değil ve şömineli.X_x

İnsanın evinden değişik bir yerde uyanması tehlikemidir yoksa iyi bir şey mi?Tabi bir de nasıl geldiğinizi bilmiyorsanız.Bu seferki geçen geceki gibi havalı bir ev değildi akisine sığınak gibi bir yer örümcek ağları ve yaş tahta kokulu ahşap eskilerden kalma bir ev olmalı ve odada hiçbir şey yok yatak ve çalışma masasından başka üstümdeki ince örtüyü çekip elbisemi düzelttim.kapıyı yavaşça açıp ahşap merdivenlerden aşağı inmeye başladım tahta merdivenlerden çıkan sesler cidden çok sinir bozucuydu tabi bir yandan da çevreme bakıyordum evin sahibini düşünüyordum kesin yaşlı biridir ama asıl mühim olan ben buraya nasıl geldim son basamağı da indikten sonra duvarda olan plazmayı görünce fazlada yaşlı olmadığına karar verdim.evin dizaynı süperdi duvarlardaki fotoraflara bakmak için iyice plazmanın yanına yaklaştım fotorafta 5 kişi vardı anne ve baba diye tahmin ettiğim iki kişi önde sandalyelere oturmuş arkasına üç çocuk sıralanmış sol taraftaki kızın koyu kahve kıvırcık saçları ve ela gözleri var.Sağ taraftakinin ise düz kahverengi saçları var gözleri ise yeşile kaçıyor ortada ise evin oğlanı var sanırım ama yüzü kazınmış nedense çok garip.Odadan müzik sesleri geliyordu.

"Fazla meraklısın Jenny?"

Bir anda irkilip yanımdaki küçük fotoraf çerçevelerinden birini yere düşürdüm.Bu Rickydi niye beni kurtarmış olsun ki zaten benden kurtulmak istiyordu bu fırsatı neden kaçırmak istedi ki gerçe onun eline çok fırsat verdim.eğilip yere düşen çerceveyi kaldırdım.Soğuk kanlı davranmaya özen göstererek ona doğru yürüdüm evin dizaynı cidden harika ev eski gibi dursada salonla mutfağı birleştiren mini bar dikkat çekici çok akıllı kullanmış mini barın üstüne hazırlanmış kahvaltıya baktım aynı onun gibi pis pis sırıttım.

"güzel görünüyor "

"senin için"

"niye her uyandığımda senin yanında oluyorum?"

"Neden dün kaçmadın vaktin vardı Jenny."

Beklemediğim yerden sormuştu.

"Kaçmak istemiyorum artık kendimi bildim bileli kaçıyorum ya da ordan oraya taşınıyoruz sen söyle bana beni neden öldürmek istiyorsun."

Ricky ilk defa bu kadar gergin görünüyordu.Benden kaçmak istercesine arkasına döndü kolundan tutum çevirmeye çalıştım o kadar güçlü ki hiçbir işe yaramadı.

"Elinde bu kadar fırsat varken niye beni öldürmüyorsun benden daha güçlüsün."

Ricky kafasını döndürüp bana baktı.Gözlerini hep kaçırıyor ne yapmaya çalısıyor ki.

"Şu an oyunu kurallarına göre oyna Jenny hiçbir şeyi bilmiyormuş gibi davran aksi taktirde "

Ricky'nin sözünü keserek ona doğru atıldım.

"Hadi Tom hayatımı kaçarak geçirmek istemiyorum."

Bangonun üstünde duran bıcağı alıp Ricky'ye uzattım."Hadi bitir şu iş sen de kurtul ben de."

Ricky bıcağı elimden aldığı an düşündüm ölümümün onun elinden olması benim için iyiydi son göreceğim yüz o olacaktı ama büyükbabam için bu berbat bir durum olacak.Ricky bana iyice yaklaştı nefesi çok sıcak ,teninden gelen soğukluk beni nedense çok güven verici bir duygu veriyor bıçağı yere fırlatıp."Seni öldürmek istemiyorum Jenny."dedi.

Benden uzaklaşıp oturmam için sandalyemi çekti. Aklımda binlerce soru vardı ama Ricky bana cevap vermeyecek biliyorum ve şu anda benim anı yaşanam lazım onunlayım ve kendimi mutlu hissediyorum.

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin