-21-

64 8 4
                                    

Medyada Ron vardır aklınızda başka biri varsa belirtin okunma sayısı artmış hepinize çok teşekkür ederim geri kalan 2 kitabıma da bakın lütfen bir nevi bu kitabın devamı özellikle In Time(3Monts)İyi okumalar ithaf isteyen yorum da belirtebilir .Bölüm şarkımız John Newman-Love Me Again.-ADA- X_x

"Hey sen ne yaptığını sanıyorsun arabamın önüne neden atlıyorsun?az kalsın eziyordum seni şapşal."

"Çok konuştuğunu bilseydim kesmezdim."

"Bak sen o zaman çekil de yoluma devam edeyim."

"Olmaz yolda kaldım beni Miami'ye kadar atarmısın?"

Benim tamam dememe zaman vermeden arabanın kapısını açıp içeri girdi.Cidden çok iyi görünümlü bir adam yani aslın da benim yaşlarımdadır dikkat çekici ama gerçekten insanın başını döndürebilir hele o sabunlu parfüm kokusu Miami de böyle kokan erkekler varsa cidden bu iş güzelleşiyor.Koyu sarı saçlarını arkaya doğru eliyle düzeltip kahve tonlarındaki gözleriyle beni baştan aşağı süzdü ya da benim onu süzememe karşılık verdi vücudu çok iyi yanında seni koruybileceğine inanıyorsun resmen şu an Ricky'yi unutturabilecek tipte biri hatta ondan daha olgun gösteriyor ama gene de Ricky benim için hala kapanmadı ve kapanamaz bu adam sadece bakmalık baş döndürebilir ama benim için her zaman Ricky.Arabayı çalıştırıp süremeye başladım.

"Adın ne?"

"Jenny ROS senin?"

"Ed LONG sen nereye gidiyorsun?"

"Miami'ye gidiyorum bu arada tanıştığıma memnun oldum."

"Fazla öyle görünmüyorsun gözlerin fazla şiş sanırım sabaha kadar araba sürdün."

"Evet ama yeter artık soru sormayı kes."

"Çok atarlısın biraz rahat olsana istersen ben kullanıyım."

"Büyük babam arabayı sana verdiğimi duyarsa beni öldürür."

"Güzel araba büyük baban da bunlardan daha çok olmalı."

"Evet."

"Nerden geliyorsun?"

"Bunu cevaplarsam susacaksan cevaplayayım Ed Californiadan geliyorum."

"O kadar saat araba sürmen biraz sakıncalı uyuya kalma ihtimalin var çekil de ben kullanıyım."

Bir an Ed'e bakıp düşündüm gerçekten çok yorgundum ama büyük babam arabaya bir şey olursa asla bana bir daha araba vermez bunu benim için almıştı çok beğendim diye doğrusu tüm o devasa koleksiyonunu bana ayırıyordu aslın da büyük babam  aşırı zengin olmasına rağmen torunlarına takviye yapmayan biri bu cidden sinir bozucu arabayı kenara çekip kapısından indim Ed de indikten sonra tekrar arabanın içine yerleştim Ed ise çakal bir gülüş attı.Ben ise bildiğin sırttım çocuk benim ona yavşadığımı düşüneceğinden gerçekten korkuyorum hoş çocuk ama ben hala Ricky de kaldım yok aklımdan çıkmıyor o parfümü,saçları Tanrı ondan hiç bir şeyi kısmamış kusursuz biri sadece duyguları yok o kadar onun benim olması için her şeyi yapardım gerçe her şeyi yaptım kendimi ona resmen sattım .Tanrım hatırladıkça daha fena oluyorum çok salağım bundan sonra hiç bir erkek yok güçlerimi dibine kadar öğrenip Crepss'in başına geçeceğim büyük babamın bana verdiği emeğin karşılığını bende onun soyunu devam ettirmesini sağlayacağım Crepss yok olursa her şey biter tamamiyle biter o yüzden tek aklımda olması gereken şey Crepss unutma Jenny her erkek aynıdır.Ed John NEWMAN "Love Me Again"şarkısını açıp söylemeye başladı iyi söylüyor aslın da ne kadar da iyi görünüyor aslın da.

"Beni kesmeyi kesecekmisin?"

"Seni kestiğimi kim söylemiş senin camından manzaraya bakıyordum ben."

"Bak sen öyle mi?"

"Kapa çeneni.Seni kesmiyorum!"

Göz kapaklarım güneşe karşı dirençsiz kalıyordu araba eski tip arabalardan olduğundan normal perdeleri vardı.Perdeleri sonuna kadar çekip kafamı koltuğa yasladım sadece 5 dakika gözlerimi dinlendireceğim uyursam eğer bu pislik çocuk bana zarar verebilir...

&&&

"Hey beni nereye getirdin."

"Benim evimdesin."

"Ne,neden?"

"Uyuya kaldın Jenny ben de seni bana getirdim evini bilmiyordum."

koltuktan kalkıp ayakkabılarımı giymeye başladım Ed arkamdan yavaş yavaş geliyordu.Aşırı rahat ve duygusuzdu.Bir an da dediği şey beni durdurdu hatta yerime resmen çivilendim.

"Gidecek bir yerin var mı gece güzeli?"

Yavaşça arkama dönüp Ed'e baktım.

"konaklayacak bir otel bulabilirim sorun yok."

"Sen şimdi dışarı çık seni o üstündekinlerle devamını getirmeme gerek yok herhalde."

Üstüme tekrar baktım Gebby'nin bana giydirmiş olduğu siyah mini elbise vardı göğüs dekoltesi bile bir olaydı alta çeksem elbiseyi üstü açılıyor üste çeksem altı açılıyor ayakkabıları evde değiştirmiştim iyi ki.Ed'e haklısın bakışı attım.

"Arabayı ne yaptın?"

"Bir yere park ettim."

"Bir yer mi o araba özel ya zarar gelirse."

"Merak etme Jen gelmeyecek cidden çok konuşuyorsun sus artık."

Bunu söylediğin de ağzım beş karış açık kaldı çocuk cidden bana çok konuşuyorsun dedi hiç lafını esirgemiyor inanılmaz onu kestiğimi de söylemişti ama kendisi de kesilmeyecek gibi değil hem kesmemi istemiyorsa üstüne tişört geçirsin de ben de kaslarına bakmak zorun da kalmayayım hoş ama ya karın kasları çok iyi ne diyorum ben Ricky bunları duyarsa asıl şimdi ne diyorum.

"Açmısın?"

"Sanırım evet."

"Pizza söyleyeceğim istersin değil mi?"

"Olur mantarlı olmasın."

"Mantarlı yemek için kafayı kırmak lazım diye düşünürüm zaten."

"Çok konuşuyorsun sus artık ben açım hemen söyle."

Bu sefer ben demiştim ama o sadece onun taklidini yaptığım için gülümseyip geçti arada bir dudaklarını büzüştürüp düşünüyordu saçları dağınıkken daha iyi ama o genelde tertemiz olgun olmaya çalışıyor bunu dış görünüşünden de anlayabilmek zor değil çok çekici özellikle karın kasları...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin