-7-

173 16 0
                                    

 Medyadaki Danny gerçekte ondan hiç hoşlanmam sadece bulması kolay oldu.Başka birini istiyorsanız belirtebilirsiniz iyi okumalar-ADA- X_x

  "Jenny beni seviyormusun?"

"Sadece senden etkileniyorum diyelim"

"SEN?"

"Seni istiyorum Jenny."

Danny bazen saçma sorularıyla beni deli etsede hoş çocuk ve tehlikeli hep bir şeyler saklıyor başı hep belada ama hep rahat takılıyor genelde hiç arkadaşı yok vücudu ne kadar cılız gözüksede aslında çok güçlü birkeresinde onun 4 kişiyi birden alt ettiğini görmüştüm o günden beri fazla hafife almıyorum fazla insan içinde dolanmayı da sevmez dikkat çekmemeye özen gösterse de aslında çok karizmatik saçları kahve tonda esmer teniyle İsapanyol erkeklerine benziyor boyu da 1.80 aslında mantıklı düşününce bu adam benim sevdiğim tarz erkeklerden.

"O zaman çabalaman gerek."

Dudaklarımı dudaklarından çekip duvarla Danny'nin arasından çıktım.Gömleğimin bel kısmını düzelterek yavaş yavaş kıvırttım okul çıkışı olduğundan sınıfta ve koridorda kimse yoktu.Bahçede Gebby'nin beni beklediğini gördüm meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"Nasıldı senden etkilendi mi?"

Sinsi gülüşümü yaparak sence? bakışı attım.Gebby anladığında kahka atarak"Hala iş görür pozisyondasın"dedi.

"Hep öyleydim Gebby."

"Hayır Jenny.Ricky den sonra sanki bir süre yas tuttun."

"Onun ismini bir daha ağzımıza anmasak iyi olur geçti gitti sadece öpüştük aynı işrede Dannyle olduğu gibi.

Okulun kapısından çıkarken Daany'nin çıkmış olabileceğini tahmin ettim.Arkama dönüp göz kırptım karşılığını beklemeden Gebby'le okul servisine bindik.Rob bana dik dik bakıyordu anlamış olmalı Dannyle yakınlığımızı beni sürekli uyarıyor "Tehlikeden uzak dur Jenny"diyor bense asla bu söylediğine uyamıyorum aksine daha fazla aksiyon,gerilim ve korku istiyorum gerçe korkuyu soğuk kanlılığımdan dolayı fazla yaşayamıyorum ama olağan üstü şeylerde gayet iyi oluyor.

                                                                 &&&

       "Hadi Jenny ne işin var o çocukla pisliğin teki o."

"Neden bana karışıyorsun Rob istediğim adamla çıkarım."

"O çocuk istediğin adam olamaz."

"İstediğim adam çünkü Katja MÜLLER den tek nefret eden erkek o yüzden beni gayette iyi etkiliyor."

"Anlaşıldı derdin beni kıskanıyormusun."

"Kim demiş seni kıskandığımı sen yırtınıyorsun burada iki saattir ben değil."

Böyle dememle Rob'un beni ağcın gövdesine yaslayıp dudaklarıma yapışması bir oldu.Hep istediğim bu değilmiydi zaten parmaklarımı saçlarının arasına geçirip kafasını kendime doğru çektim.Ellerini gömleğimin içinden sokup beni kendine doğru çekmeye başladı onun da elleri soğuktu zaten yeteneği de yağmur,kar gibi şeylere yağdırabilmek aslında onun başka yetenekleri de varmış ama herkese açık etmiyormuş gerçe şu anda kimin umrunda Rob da Danny de elimde Rob elini belimden çekip bacaklarıma getirip  beni kaldırdı bacaklarımı beline dolayıp tüm yükümü ona bıraktım.Dudaklarımı çekip kucağından indim.

"Olmaz Rob senin de Katja'n var.Sen benim öğretmenimsin hem bu kurallara aykırı."

"Danny'le çıkma."

"Çıkmıyoruz ama az kaldı."

Rob'un telefonu çaldı ekranan baktığımda arayanın Katja olduğunu fark ettim.üstümü düzeltip arabaya bindim Rob gelmeden önce arabasını karıştırmaya başladım.Arabasında silah bile var benim fotoraflarım da var evin balkonunda,okulda,Gebbyle sahilde gezerken,yüzerken her yerde mi çekmiş ne yani Rob benim sapığım gibi bir şey mi?Rob'un arabaya yaklaştığını görünce fotorafları dağınık bir şekilde olduğu yere iteledim.Hiçbir şey olmamaış gibi gülümsemeye çalıştım.Rob bana döndüğünde bir şeyler olduğunu fark etti sanırım bana gene yaramazlık yapan çocukların anneleri nasıl bakıyorsa onlar gibi baktı. 

"Gene ne yaptın Jenny."

Kekemelemeye başladım gene kahretsin!"Hhi hiç!"

"Arabamı mı kurcaladın?"

"Şey ııı!evet aslında sinir olduğum için içecek bir şeyler arıyordum silahı gördüm."

en azından fotoraflarımı gördüğümü söyleyecek kadar salak değilim eğer söylersem bütün özel hayatını kurcaladığımı düşünecek ve o fotoraflarla ne yapmaya çalıştığını öğrenmeye çalışacağımı.

                     

                                              

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin