-17-

78 5 0
                                    

  "Ricky bırak kolumu nereye götürüyorsun beni?"

"Bunu neden yapıyorsun Jenny beni kıskandırmak için mi? sen durmak istesen de o pis herfi durmayacak Jenny farkındamısın?"

"Peki o kız o kız duracak mı?"

"Jenny O kızı durdurabilem zor haklısın ama emin ol ki seni tanıdıktan sonra onu görmeyi bile unutuyorum sadece senden uzak tutmak için onla çıkıyorum."

"Çıkma Ricky umrumda değil eğer o olursa benim de Rob'um olur."

"Rob'um deme o pisliğe."

"Cevabın?"

"Jenny o kızdan ayrılamam."

"O zaman ben giderim."

Arkama dönüp mağradan çıkmaya çalıştım ama Ricky bunu engellemişti.Geri döndüğüm de ise gene o havalı sırıtışını yapıyordu.

"Çıkart beni burdan tutsak mı ediceksin şimdi de."

"Bunu sen istedin Jenny."

"Hadi ama Ricky  bunu yapmaya hakkın yok bunun cezası ne kadardan başlıyor biliyormusun sen?"

Ricky gülmeye başladı.

"Ceza mı birincisi sen bana kıyamazsın ikincisi ceza denilen şey bana işlemiyor kurallar benim için yok Jenny."

"Bırak o zaman benim için de olmasın."

"Gerçekten  gelmesem onunla yatacakmıydın?"

"Bu seni ilgilendirmez Ricky,Rob bana geçmişi hatırlatıyordu onunla ilk tanıştığımı onu öpüp kaçtığımı her şeyi sen ise hep saklıyorsun herşeyi ben bilmek istiyorum Ricky."

"Bunu yaparsam seni üzmüş olacağım ve başın belaya girmiş olacak sana bunu yapamam Jenny ben Rob gibi olamam ama unutma o da seni ben gibi koruyamaz sahiplenemez."

Ricky beni kolumdan tutup çekiştirerek mağradaki tek odaya yatağın üstüne fırlattı.Kapıyı kitleyip beni odada tek başıma bıraktı.Kapıya vurmaya başladım hiç bir özel gücüm kapıyı açmaya yetmiyor kapıyı iyice yumruklamaya başladım.

"Ricky aç lütfen ben kapalı alanlar da kalamıyorum lütfen."

"Sana inanacağımı mı bekliyorsun."

"Ricky lütfen yemin ederim."

Ricky den ses kesildi bir an bir göçüğün altın da kalmış gibi hissetmeye başladım ışıklar yok olmuş gibi hava tükendi sanki terlemeye başladım yanıyorum aslın da kapıyı son gücümle yumruklamaya başladım sesim çıkamıyor en son yere yığıldım yer de debelenmeye başladım nefes alamıyorum çarptığım yerlerden eşyalar yere düşüyor nefesim kesildi şu an sanırım ölüyorum gözümün önünden Ricky ile olan tüm anılarım geçiyor.

"Jenny sesin neden kesildi?"

Ricky kapıyı açıp beni yer de görünce yanıma koştu çok telaşlıydı beni kucaklayıp kapıdan çıkarttı rahatlamam için bir şeyler yapıyordu ama ben o an kitlendim sanki işte şu an her şey bitti yaşam ile ölüm arasındaki ince çizgi de gidip geldim hayatımın değerini daha bir iyi anlamaya başladım ama bu çok geç olabilir her şey için gerçekler  gözümde birer birer tartıldı ve şu anda sevdiğim adamın yanın da ölüyordum...

                                                                         &&&

"Nasılsın Jen?"

Uyandığım da Rİcky başımdaydı ve yanımız da bir adam vardı 60-70 yaşların da gibi beyaz uzun saçlı ve sakalı var dı aynı filmlerdeki büyücüler gibi adam Ricky'ye bir şeyler anlatmak istermiş gibi bakıyordu Ricky "Ben geleceğim Jenny bekle."dedi yerinden kalkıp yaşlı adamın yanına gitti.Fısıldaşıyorlardı ama dediklerini duyabiliyordum  yaşlı adam Ricky'ye "Jenny ROS onlara götürmen gereken kız Ricky ona aşık olamazsın unutman lazım onlara daha yaklaştırıyorsun böyle hayatı daha çok tehlikede."dedi.

"Eğer onun hayatı ben yokken daha güzel olacaksa onu bir daha görmeyeceğim ama siz de Jenny'yi gördüğünüzü kimseye söylemeyeceksiniz."

"Tabikide Ricky ben senin hiç sırlarını söyledim mi? bunu senin ve Jenny'nin hayatı için onu ne kadar çok seviyorsun şimdi göstermen gerek Ricky."

Ricky üzgün ama saklamaya çalışır gibi görünüyordu.Kafasını sallayıp yanıma geldi yaşlı adam mağradan çıkıp gitti.Yerimden doğruldum Ricky ne kadar durdurmaya çalışsa da ona karşı koydum.

"Beni bu kadar kolay unutup gidebilecekmisin?"

"Jenny bunu konuşmanın zamanı değil."

Tokatı çakıp gözlerimden akan yaşları silmeye çalıştım.

"Beni bırakıp gidemezsin Ricky bırakamazsın beni böyle bırakıp gidemezsin isterse yaklasınlar beni öldürsünler ama yanım da sen ol Ricky."

"Jenny uyu."

"Hayır Ricky gitmeyeceksin."

Bir anda başım döndü ve gerisi hayal...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin